ik zat te wachten op ditquote:
die grappen ken ik van chicksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Heb er nu weer eentje en we zijn vrienden en neuken veel. Enige afspraak is dat we het alleen met elkaar zonder condoom doen.
Daar doe je niks mee maar geeft een gil als je daar aan toe bent of hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een aanbod liggen. En die ligt goed voorlopig.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Heb er nu weer eentje en we zijn vrienden en neuken veel. Enige afspraak is dat we het alleen met elkaar zonder condoom doen.
Ja is zo.. maar da's een partner..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef Taartjeh het volgende:
Bij mij bestaat dat niet vrienden die selecteer ik niet op uiterlijk...
Mijn partner wel.
Voorlopig doe ik er niets mee en misschien wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Daar doe je niks mee maar geeft een gil als je daar aan toe bent of hoe moet ik dat zien?
Ik ken het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Is heerlijk, kan ik je melden.
lekker jezelf laten gaan, en geen verplichtingen
Ja zoals wat eerder is gezegd; meestal krijgt men toch gevoelens of met joalouzie te maken. Dat was in mijn geval. als je dus eens seks heb met iemand anders is dit maar beer om voor je te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
nog meer mensen die een mening over dit alles heeft?
misschien een interessant verhaal? verveling is op te lossen met interessant leesvoer
heb hier in 't verleden wel eens colums over geschreven
Hm, ja, seks met iemand waar je ook tussen je oren het heel warm van krijgt is fijner. En zolang je zo iemand niet hebt gevonden, is een scharrel heel fijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Renaldo het volgende:
mwah vind het toch een opvulling van een bepaalde leegte. Ken het wel uit het verleden, maar is puur een bepaalde lust bevrediging. Lang niet zo lekker als sex met je geliefde.
tot op bepaalde hoogte, eind van de avond ga je toch weer alleen naar bed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hm, ja, seks met iemand waar je ook tussen je oren het heel warm van krijgt is fijner. En zolang je zo iemand niet hebt gevonden, is een scharrel heel fijn.
Dat ligt er aan hoe je dat afspreekt. Mijne slaapt hier gewoon.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Renaldo het volgende:
[..]
tot op bepaalde hoogte, eind van de avond ga je toch weer alleen naar bed.
is ook niet de bedoeling dat er gevoelens bij komen.. puur elkaar aan de trekken helpen... in mijn ogen dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Seven. het volgende:
Verscheidene gehad. Ik beschouw en behandel die echter niet als mijn vrienden hoor. Zijn meestal mensen waarmee ik naast seks ook gewoon erg goed overeen kom. Maar zodra ik er genoeg van heb of iemand gaat meer voelen dan de bedoeling was, dan ben ik er rap klaar mee.
Ben je dan niet bang dat je gaat hechten aan die arm om je heen snachts?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je dat afspreekt. Mijne slaapt hier gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |