ik zat te wachten op ditquote:
die grappen ken ik van chicksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Heb er nu weer eentje en we zijn vrienden en neuken veel. Enige afspraak is dat we het alleen met elkaar zonder condoom doen.
Daar doe je niks mee maar geeft een gil als je daar aan toe bent of hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een aanbod liggen. En die ligt goed voorlopig.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Heb er nu weer eentje en we zijn vrienden en neuken veel. Enige afspraak is dat we het alleen met elkaar zonder condoom doen.
Ja is zo.. maar da's een partner..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef Taartjeh het volgende:
Bij mij bestaat dat niet vrienden die selecteer ik niet op uiterlijk...
Mijn partner wel.
Voorlopig doe ik er niets mee en misschien wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Daar doe je niks mee maar geeft een gil als je daar aan toe bent of hoe moet ik dat zien?
Ik ken het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Is heerlijk, kan ik je melden.
lekker jezelf laten gaan, en geen verplichtingen
Ja zoals wat eerder is gezegd; meestal krijgt men toch gevoelens of met joalouzie te maken. Dat was in mijn geval. als je dus eens seks heb met iemand anders is dit maar beer om voor je te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
nog meer mensen die een mening over dit alles heeft?
misschien een interessant verhaal? verveling is op te lossen met interessant leesvoer
heb hier in 't verleden wel eens colums over geschreven
Hm, ja, seks met iemand waar je ook tussen je oren het heel warm van krijgt is fijner. En zolang je zo iemand niet hebt gevonden, is een scharrel heel fijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Renaldo het volgende:
mwah vind het toch een opvulling van een bepaalde leegte. Ken het wel uit het verleden, maar is puur een bepaalde lust bevrediging. Lang niet zo lekker als sex met je geliefde.
tot op bepaalde hoogte, eind van de avond ga je toch weer alleen naar bed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hm, ja, seks met iemand waar je ook tussen je oren het heel warm van krijgt is fijner. En zolang je zo iemand niet hebt gevonden, is een scharrel heel fijn.
Dat ligt er aan hoe je dat afspreekt. Mijne slaapt hier gewoon.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Renaldo het volgende:
[..]
tot op bepaalde hoogte, eind van de avond ga je toch weer alleen naar bed.
is ook niet de bedoeling dat er gevoelens bij komen.. puur elkaar aan de trekken helpen... in mijn ogen dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Seven. het volgende:
Verscheidene gehad. Ik beschouw en behandel die echter niet als mijn vrienden hoor. Zijn meestal mensen waarmee ik naast seks ook gewoon erg goed overeen kom. Maar zodra ik er genoeg van heb of iemand gaat meer voelen dan de bedoeling was, dan ben ik er rap klaar mee.
Ben je dan niet bang dat je gaat hechten aan die arm om je heen snachts?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je dat afspreekt. Mijne slaapt hier gewoon.
Neuh. Ben jij daar bang voor dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
is ook niet de bedoeling dat er gevoelens bij komen.. puur elkaar aan de trekken helpen... in mijn ogen dan.
[..]
Ben je dan niet bang dat je gaat hechten aan die arm om je heen snachts?
als je met "close vrienden" zoiets begint help je in veel gevallen vriendschappen naar de klotequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef Robbeltje het volgende:
Lijkt me ideaal,
Vooral als je naar mijn vriendinnen kijkt![]()
![]()
zo zou ik d'r niet willen noemen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:43 schreef mspoez het volgende:
Jij had dus een neukertje, geen vriendschap met 'n extraatje. Is toch anders.
Ah, maar jij wil wel een relatie met hem. Dat gaat niet, dus neem je maar genoegen met FWB. En als hij je vraagt of je verliefd bent lieg je gewoon keihard neem ik aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:20 schreef lollystokje91 het volgende:
Ik heb er een (: Hij voelt alleen te weinig om een relatie aan te gaan. En hij zit nog te veel met z'n ex wat al meer dan een jaar geleden is.
Ach ik vermaak me wel!
Ik hoef geen relatie met hem maar zou het niet erg vinden om er wel een te hebben. En nee ik heb het hem allang verteld wat ik van hem vind.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, maar jij wil wel een relatie met hem. Dat gaat niet, dus neem je maar genoegen met FWB. En als hij je vraagt of je verliefd bent lieg je gewoon keihard neem ik aan
Dat is dus bij mij ook voldoende reden om ook geen FWB te zijn. Want hij houdt je nu gewoon aan het lijntje. Lekker risicoloos neuken. Jij gaat toch niet weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef lollystokje91 het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie met hem maar zou het niet erg vinden om er wel een te hebben. En nee ik heb het hem allang verteld wat ik van hem vind.
het kan ook awkward worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef Robbeltje het volgende:
Lijkt me ideaal,
Vooral als je naar mijn vriendinnen kijkt![]()
![]()
je bent toch bij voorbaat geen vrienden als je seks met elkaar hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Heet dat friends with benefits?Alles moet ook interessant klinken vandaag de dag......
Na de seks ben je dan ook geen vrienden meer, dan ben je sex buddies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:40 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
je bent toch bij voorbaat geen vrienden als je seks met elkaar hebt?
Nee en dan is het awkward.quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Na de seks ben je dan ook geen vrienden meer, dan ben je sex buddies.
Dan worden we toch geen vrienden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
Nee en dan is het awkward.
Als je doet alsof je eerst vrienden wordt, vertrouwt een vrouw je sneller en is de kans er dat ze verliefd wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan worden we toch geen vrienden?
Was grap. jwtquote:Op donderdag 13 januari 2011 03:05 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
Als je doet alsof je eerst vrienden wordt, vertrouwt een vrouw je sneller en is de kans er dat ze verliefd wordt.
(ik lul maar wat, maar dit is een keer bij mij gebeurd).
Het komt, als het maar lang genoeg duurt, wel vrijwel altijd voor dat een van de twee gevoelens ontwikkeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 04:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geniaal, alleen idd erg oppassen met gevoelens. Komen lang niet altijd van de vrouw uit hoor
Iemand wil lekker zorgeloos rondneuken en kiest daar een maagd voor uit? Keep kidding yourselfquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef brainbird het volgende:
Maagd meldt zich, wie wordt mijn scharrel?
Maar ik ben heel liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Iemand wil lekker zorgeloos rondneuken en kiest daar een maagd voor uit? Keep kidding yourself
Vraag schouderklopje, die is ook hopeloos op zoekquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef brainbird het volgende:
Maagd meldt zich, wie wordt mijn scharrel?
Hoe oud is schouderklopje eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef Dimens het volgende:
Vraag schouderklopje, die is ook hopeloos op zoek
18quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:56 schreef brainbird het volgende:
[..]
Hoe oud is schouderklopje eigenlijk?
I hope soquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef Frag_adder het volgende:
Och niet opgeven, het is vast een leuk meisjeMisschien krijg je er wel meer uit dan friends with benefits.
Ik moet eerst nog een foto zien, daarna pas beoordelenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ze is best lekker inderdaadmaar of die op een youngster zonder ervaring zit te wachten betwijfel ik..
miss-backvis is ouder dan ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
schouderklopje![]()
ik zat met Miss Bakvis in m'n hoofd
Neus piercing en misschien nog andere, maar die heb ik niet kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:46 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
wat voor piercing heeft ze?
Piercings en Tatoeagesquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
waar maak je je in godsnaam druk om
Meer dat mevrouw vervolgens overal achter me aanliep en alles met me ging delen omdat we zogenaamd vrienden waren. Toen zei ik pleur op en toen sloeg ze me in elkaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
dus je had een one night stand en je liep een blauwtje?
nee dat telt niet.
Lekker voor je, zo moet je niet met vrouwen omgaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer dat mevrouw vervolgens overal achter me aanliep en alles met me ging delen omdat we zogenaamd vrienden waren. Toen zei ik pleur op en toen sloeg ze me in elkaar
Piercings verneuken je lichaam, tatoeages zijn voor paupersquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Onder een steen blijven hangen?Je daar druk om maken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
geschetst senario:
Dimens woont thuis,![]()
heeft een jongere zuster.![]()
Pa is dokter ingeneur,![]()
Ma is makelaar,![]()
Zondagse kloffie bestaat uit een 3 delig pak![]()
Huis is zo groot als een gemiddeld kasteel.![]()
Dimens studeert rechten.![]()
Tattooages is in die cultuur not done en dus voor paupers
Rokenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Andere vraag,
Zit je onder de plak?![]()
niet roken of geen rijbewijs enzo...
Tatoeages zijn van de buitenkant zichtbaar, mensen die af en toe blowen zie je het niet van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
je kan beter een tattooage hebben dan aan de drugs zitten..
En ditquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:27 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
je draagt kleding waarmee je dat kan bedekken.
tattoo is iets voor jezelf.
tattoos op gezicht, handen, vingers, hals = inderdaad pauper.
Niet ofquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef Sander het volgende:
Het wordt of een relatie, of één groot drama.
Een exclusief drama dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet of
Bij mij werd het eerst 1 groot drama en toen een relatie
Klopt, eerst een drama en dan een relatiequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet of
Bij mij werd het eerst 1 groot drama en toen een relatie
En daarna heel veel drama, de sletquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klopt, eerst een drama en dan een relatie
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hm, ja, seks met iemand waar je ook tussen je oren het heel warm van krijgt is fijner. En zolang je zo iemand niet hebt gevonden, is een scharrel heel fijn.
Ik scharrel niet in m'n eigen achtertuin, zogezegd. Vrienden en vriendinnen zijn dat ook. Ik heb wel een erg grote sexdrive, maar ik heb wél gevoelens erbij nodig, vertrouwen en een vaste relatie dus, anders kán ik het niet eens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
is ook niet de bedoeling dat er gevoelens bij komen.. puur elkaar aan de trekken helpen... in mijn ogen dan.
[..]
Ben je dan niet bang dat je gaat hechten aan die arm om je heen snachts?
Klopt. Op het nachtkastje na. Ik heb gewoon altijd condooms bij me. Voor de zekere geitquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
lekker van elkaar genieten en als je een lekker wijf ziet lopen waar je overheen wilt kun je condooms uit het nachtkastje meenemen of hoe moet ik dat zien?
Mijn scharrel is behalve lekker ook nog eens heel liefquote:Op zondag 16 januari 2011 02:18 schreef bi-tje het volgende:
En trouwens zou ik het meest van de tijd ook nog zonde vinden van de vriendschap die je daarmee verkloot. Of de vonk moet dus écht overslaan, zodat je er een echte relatie aan overhoudt, maar ja... dan IS het dus geen FWB meer
Daar heb je een punt, maar vrouwen maken zich ook eerder druk over seks buiten relaties en wat anderen daarover denken. Hoor wel eens vriendinnen (zonder relatie) praten over zin in seks, maar hun argument om dan toch niet aan one night stands te doen is omdat ze denken dan voor slet te worden aangezien. Bij mannen wordt er altijd wat minder over gezeurd als ze genieten van hun vrijgezellenleven. Daarom denk ik dat vrouwen zo hun voordelen zien in een FWB. Geen relatie, wel seks, maar het blijft bij één man. Minder gezeik dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:49 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
de vrouwen zijn er meer voor in dan de mannen hierzo..
grappig, want de vrouw hecht zich sneller aan een man dan een man aan een vrouw, zo blijkt.
schijnbaar dus niet.
waar stap jij?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:43 schreef capricia het volgende:
Ik zou juist wel een goede vriendin met benefits willen hebben. Heerlijk lijkt me dat!
En aangezien ik sws goede gevoelens voor echte vrienden heb, lijkt het me qua emoties en hechten enzo ook niet echt een probleem.
Lijkt me heerlijk om samen te stappen en achter de mannen aan te zitten..en dan toch met zijn tweeen (of met z'n drieen als we hem samen zien zitten) naar huis te gaan voor meer.
ik vind het een heerlijke uitlaatklep, inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:34 schreef Panthera1984 het volgende:
Friends with Benefits lijken me nu juist ideaal om een periode te overbruggen na een relatie ofzo. Een rebound zal toch gekwetst (kunnen) worden, maar friends with benefits kennen de verwachtingen. Zelf had ik een tijdje een friend with benefit (zie een soortgelijk topic van 2005) maar ondertussen alweer bijna 6 jaar een relatie.
Zou het toch (ondanks de 'mislukte ervaring') nog wel een keer proberen.
inderdaad, slet word al gauw op een vrouw d'r voorhoofd gedrukt, als ze aan one night stands begint.. al is dat ook wel eens leuk... mits je dat tussen jou en je "neukertje" (in dit geval) kan houden. Fwb is de oplossing...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef Perseverancia het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar vrouwen maken zich ook eerder druk over seks buiten relaties en wat anderen daarover denken. Hoor wel eens vriendinnen (zonder relatie) praten over zin in seks, maar hun argument om dan toch niet aan one night stands te doen is omdat ze denken dan voor slet te worden aangezien. Bij mannen wordt er altijd wat minder over gezeurd als ze genieten van hun vrijgezellenleven. Daarom denk ik dat vrouwen zo hun voordelen zien in een FWB. Geen relatie, wel seks, maar het blijft bij één man. Minder gezeik dus.
Ja en dat je je dan op den duur aan die persoon gaat hechten.. Alles heeft zo zijn voor en nadelen he..
Uhm, volgens mij bestaan die wel hoor. Oxytocine en Vasopressine, beiden ook wel bekend als 'knuffelhormoon', wordt door vrouwen extra aangemaakt na de seks en dat zorgt ervoor dat je verliefde gevoelens gaat koesteren voor degene bij je in bed. Vrouwen moeten dan ook écht opletten als ze een FWB hebben dat ze die hormoongevoelens niet door de war halen met échte verliefde gevoelens. Mannen hebben dat veel minder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
@ weltschmerz: er bestaat niet zoiets als hechtingshormonen, dat mensen aan elkaar gaan hechten komt puur doordat ze veel tijd met elkaar doorbrengen en intiem samen zijn. Het is niet zo dat een vrouw ineens hormonen aanmaakt die roepen "make him yours!!"
ik ken die hechtingshormonen alleen in verband met opgroeiende kinderen. Dat kinderen met hechtingsproblemen die minder aanmaken omdat ze minder geknuffeld worden en daar later problemen mee kunnen krijgen. Maar ik neem aan dat er bij kinderen sowieso geen onderscheid is tussen jongens en meisjes mbt dat hormoon.Hechting werkt voor zover ik weet bij beide geslachten hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef mspoez het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij bestaan die wel hoor. Oxytocine en Vasopressine, beiden ook wel bekend als 'knuffelhormoon', wordt door vrouwen extra aangemaakt na de seks en dat zorgt ervoor dat je verliefde gevoelens gaat koesteren voor degene bij je in bed. Vrouwen moeten dan ook écht opletten als ze een FWB hebben dat ze die hormoongevoelens niet door de war halen met échte verliefde gevoelens. Mannen hebben dat veel minder.
Kort gezegd, omdat ze maar een paar honderd eicellen hebben, tegenover mannen een paar duizend miljard zaadcellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Dus ik snap nog niet helemaal waarom juist vrouwen, daar uiteindelijk meer last van zouden hebben.
Hier heb ik gelukkig geen last van. Meestal ben ik degene die het af wil kappen na een paar dates/sex, de man wil meestal meer..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef mspoez het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij bestaan die wel hoor. Oxytocine en Vasopressine, beiden ook wel bekend als 'knuffelhormoon', wordt door vrouwen extra aangemaakt na de seks en dat zorgt ervoor dat je verliefde gevoelens gaat koesteren voor degene bij je in bed. Vrouwen moeten dan ook écht opletten als ze een FWB hebben dat ze die hormoongevoelens niet door de war halen met échte verliefde gevoelens. Mannen hebben dat veel minder.
bronquote:Vrouwen snappen niet waarom mannen van seks kunnen genieten zonder emotionele verbintenis of liefde. Tijdens de seks maken we het hormoon oxytocine aan, dit zorgt ervoor dat we ons verbonden voelen met elkaar. Echter, mannen maken dit hormoon vele malen minder aan dan vrouwen. Sommige mannen maken helemaal geen oxytocine aan. Dat lagere oxytocine niveau zorgt ervoor dat een man makkelijker seks kan hebben zonder emotionele bezwaring.
Utrecht. Enndan van alles, Tivoli, Ekko, kroegjes...als het maar leuk is..quote:
He wat jammer. Juist dat plakken en dat kleffe gedoe (als de deur dicht is, en je dus niet met anderen bent) maakt het leuker dan een ONS. Vind ik dan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Filantropi het volgende:
Ik heb nu drie keer in drie weken tijd seks gehad met een goede vriend.
We zoenen niet, alleen als voorspel, en zijn verder niet klef. Ik weet niet of ik dit volhoud of straks gevoelens voor hem krijg.
Ben een beetje bang voor de gevolgen, maar het is wel een ongelooflijk lekker ding
Ik zoen ook gewoon heftig met een ONS eigenlijk. Niet van rambam derop deraf en weer aankleden. Lijkt me veel te plastisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef mspoez het volgende:
[..]
He wat jammer. Juist dat plakken en dat kleffe gedoe (als de deur dicht is, en je dus niet met anderen bent) maakt het leuker dan een ONS. Vind ik dan!
Tuuluk. Ik bedoel meer, (nouja, zo is het bij mij dan) dat bij een ONS zoenen bij de nacht hoort en bij een FWB zoenen en kroelen en klef doen ook leuk is zonder dat het meteen tot sex leidt. Hier wordt er, behalve veel gesekst, ook veel geknuffeld en geplakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zoen ook gewoon heftig met een ONS eigenlijk. Niet van rambam derop deraf en weer aankleden. Lijkt me veel te plastisch.
Omgeving van Apeldoorn maar denk dat ik maar eens in Utrecht ga loerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Utrecht. Enndan van alles, Tivoli, Ekko, kroegjes...als het maar leuk is..
En waar stap jij?
Utrecht is de shit, vooral de kroegen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Omgeving van Apeldoorn maar denk dat ik maar eens in Utrecht ga loeren
Binnenkort 25+ pann-feest in Tivoli. Daar ga ik zeker heen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Omgeving van Apeldoorn maar denk dat ik maar eens in Utrecht ga loeren
Je typt het al alsof het een groot drama gaat worden, doe het dus maar niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef mikayla het volgende:
Hetvis me aangeboden,
Ga er denk ik wel gebruik van maken.
Het is wel iemand die ik minstens 3 keer in de week zie..
Heb wel een relatie en woon samen..
Zal mij benieuwen.
Vorige fwb is 1 drama geworden, het bekende, meer dan alleen sex gevoel van haar kant
Klinkt eerder als de start van een relatie en dat je nog niet zeker weet hoe je t wil noemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Panthera1984 het volgende:
Had sinds vorige vrijdag een soort van FWB, maar dat was (ivm onweerstaanbare lust) bijna dagelijks, en nu heeft hij aangegeven dat hij het er moeilijk mee kreeg. Ik weet nog niet precies hoe het nu verder gaat, maar het leek er niet op dat hij het gelijk een halt toe wilde roepen.
Top, dan lekker doorgaan toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Panthera1984 het volgende:
We hebben het er wel over gehad, maar ik heb hem gezegd dat ik vind dat er verliefde gevoelens moeten zijn. Hij moest lachen en zei dat hij dat vergeten was. Verder zijn er nog wel een paar andere redenen op te noemen waarom we van beide zijden op het moment geen interesse is voor een relatie.
Ben wel benieuwd wat er dan tegen viel. De sex of het feit dat het alleen maar om de sex gaat? (Of iets anders,...)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:37 schreef mikayla het volgende:
@ dimens.
Het is inmiddels gebeurd,
Viel mij tegen, had meer verwacht, maar helaas.
In vriendschap tot dusver niets veranderd..
Betere fuckbuddy scoren danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef mikayla het volgende:
Vooral de daad op zich..
Bij de vorige fwb, zat er wel degelijk een stukje liefde bij, dat maakt het allemaal minder, straight to the point..
Dit was echt zo van.. Naja, ik pak je, raggen, omdraaien, raggen, omdraaien.. Klaar..
Wel geil maar niet liefdevol ofzo..
Het deed me niet super veel..
Als je op zoekt bent naar meer wil je toch geen moeite doen om het vol te houden? Dan zoek je een relatie en houdt het FWB-gebeuren toch op?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef sabje1987 het volgende:
is leuk als je beide vrijgezel bent maar op den duur verlang je toch naar meer al is het wel lekker vertrouwd en je moet echt goede vrienden zijn wil je het kunnen volhouden want zodra er iemand anders bij komt kijken is het meestal ruzie
Vrouwen die opeens liever wel een relatie hebben of anderzijds jaloers worden, dat is akward.quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
Nee en dan is het awkward.
Of een trio.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef sabje1987 het volgende:
is leuk als je beide vrijgezel bent maar op den duur verlang je toch naar meer al is het wel lekker vertrouwd en je moet echt goede vrienden zijn wil je het kunnen volhouden want zodra er iemand anders bij komt kijken is het meestal ruzie
Dat is lang niet altijd waar. Ik heb lange tijd drie fwb's tegelijk gehad, ze wisten dat ze niet de enige waren en twee kende elkaar ook. Dat ging echt prima, ik kon rustig bij de ene een telefoontje van de andere opnemen en zeggen waar ik was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef sabje1987 het volgende:
QFT.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
Dat is lang niet altijd waar. Ik heb lange tijd drie fwb's tegelijk gehad, ze wisten dat ze niet de enige waren en twee kende elkaar ook. Dat ging echt prima, ik kon rustig bij de ene een telefoontje van de andere opnemen en zeggen waar ik was.
Duidelijkheid en eerlijkheid zijn gewoon heel belangrijk (zoals in elke relatie eigenlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |