Kijk, heb ik toch nog wat goeds vandaag gedaan...quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh.... en vannacht word ik hard lachend wakker om je laminaat en dan kijkt Lotje me aan van wat doe je nu weer, ik was niet aan het kwispelen. Je bezorgde me even de slappe lach en tranen rollen over mijn wangen.
Nope in het Oosten, Zutphen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Rotterdam?
Ik heb nog een kamer die moet.
Flauw he?
Heb je zelf al gestofzuigd, in de tussentijd?quote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch nog wat goeds vandaag gedaan...
Zie je, ik wist dat ik wat vergeten was...quote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heb je zelf al gestofzuigd, in de tussentijd?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zie je, ik wist dat ik wat vergeten was...
Dat oog, he?quote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nu nu al meer dan 2 uur geloof ik?quote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef Gia het volgende:
Ben weer terug van de verjaardag. Was er echt de hele middag SL?
Blijf gieren van het lachen!quote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mischien moet ze de TV uitzending aanpassen, gewoon een uur het oog erop, dat schijnt meer kijkers te trekken.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mischien moeten ze de TV uitzending aanpassen, gewoon een uur het oog erop, dat schijnt meer kijkers te trekken.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dat het nog wel ff gaat duren, anders plaatsen ze geen bericht op twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |