de groeten aan Ludoquote:Op zondag 3 april 2011 17:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, ik ben even iets nuttigs doen. Ciao
Welkomquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hallo Fokkers! Ik ben net nieuw hier want ik heb deze ultra lange SL maar aangegrepen om een account aan te maken...
Echt een vet lange joh, je hebt echt wat gemist nu hoorquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef dasaliz het volgende:
Kom net binnen. Hoe lang SL heb ik gemist? Wel balen.... SL is gaaf
drieneeenhalfquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het best zielig. Ze waren toch 3 jaar samen?
En straks weer gezellig aan tafel voor de avondmaaltijd. Hoezo nep?quote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef Day het volgende:
Oh, dus het wordt wel breed uitgemeten in de daily, maar we mogen het niet live zien?
Ik blijf er nog bij eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ja 3 en half en woonde 3 jaar samen...quote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik blijf er nog bij eerst zien dan geloven.
Hoewel als ik morgen zou kijken en mijn gevoel zegt dat het echt is, ik waarschijnlijk nog zo'n muts ben die gaat mee janken.
welkom hier op fokquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hallo Fokkers! Ik ben net nieuw hier want ik heb deze ultra lange SL maar aangegrepen om een account aan te maken...
nou meejanken zal ik zeker niet doen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoewel als ik morgen zou kijken en mijn gevoel zegt dat het echt is, ik waarschijnlijk nog zo'n muts ben die gaat mee janken.
Ik vind het zielig dat het weer de mevrouw botox show wordt,en dat iedereen maar medelijden krijgt met die heks.BAH BAH BAHquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Mutsssssssssquote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik moest zelfs een traan bedwingen voor dat achterlijke nep huwelijk.
Ik ben echt erg hoor.
hier nog een.quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |