quote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef evaxsis het volgende:
Ik wil niet te veel van de streamlock missen dus ga ik even snel FLIP uitlaten.
Totzo
Ja dat wel maar aan de andere kant begrijp ik hem ook wel ... Die manieren van Jo dr aanwezigheid continue ..... Juist hu dat ie alleen is neemt ie de benen... In normal life durfte hij dat waarschijnlijk gewoon niet ... Slap maar groot gelijk geef ik hem .... Wat een Gold-digstahquote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal er ook geen traan om laten. Maar als het echt is, dan is het wel een luizenstreek van die gozer.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef hierb100 het volgende:
hmm ik stop ermee, geen zak meer aan.
en als ik toevallig afstem op de stream, dan zie ik constant er zijn nu opnames bezig.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
O, ze mogen weer de streams aanzetten. Heb alles weer op orde.
Gestoft, gestofzuigd, boodschappen gedaan, hondje uitgelaten, keukenvloer gedweild, buurvrouw geholpen oude vloerbedekking eruit te halen.
Nu zit ik er helemaal klaar voor met een wijntje en salty sticks
Owja, HALLO ALLEMAAL
waarom moet ik lachenquote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Streams zijn terug!!
.
.
.
;
1 april met verlengsnoer!
Waarom moet IK nu lachen?quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef snetje het volgende:
nog maar een keer dan ...
[ link | afbeelding ]
Duidelijk dus!quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
jij welquote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Krijg ik dan nu 100 euro voor me persoonlijke kluis?
heerlijk om te zien hoe ze kapot gaat(zal vast een hele aflevering voor uitgemelkt worden)quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom is het lettertype bij jou cursief op die site en bij mij niet :pquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gaat nog wel effe duren helaas.quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
O, ze mogen weer de streams aanzetten. Heb alles weer op orde.
Gestoft, gestofzuigd, boodschappen gedaan, hondje uitgelaten, keukenvloer gedweild, buurvrouw geholpen oude vloerbedekking eruit te halen.
Nu zit ik er helemaal klaar voor met een wijntje en salty sticks
Owja, HALLO ALLEMAAL
quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gaat nog wel effe duren helaas.
Kan je ook laminaat leggen??
[..]
[..]
Dat ga ik er deze week doen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
M.a.w. een SL tot morgenavond? Of moeten ze allemaal net doen alsof er niets aan de hand is, als de streams het weer gaan doen?quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
bij mij gaat er vaker wat cursief.... FOK soms ook ..geen idee waar het aan ligtquote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waarom is het lettertype bij jou cursief op die site en bij mij niet :p
/computernerdmodus uit
denk dat t meer de bedoeling is dat wij gewoon morgen op tv haar eerste reactie zien enzo.. zoiets kunnen ze toch niet stil houdenquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
M.a.w. een SL tot morgenavond? Of moeten ze allemaal net doen alsof er niets aan de hand is, als de streams het weer gaan doen?
Wij wisten het toch allemaal al lang dus wij gaan gewoon door..quote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
M.a.w. een SL tot morgenavond? Of moeten ze allemaal net doen alsof er niets aan de hand is, als de streams het weer gaan doen?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef md89 het volgende:
Week van de waarheid is dus officieel begonnen
oh.... en vannacht word ik hard lachend wakker om je laminaat en dan kijkt Lotje me aan van wat doe je nu weer, ik was niet aan het kwispelen. Je bezorgde me even de slappe lach en tranen rollen over mijn wangen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch nog wat goeds vandaag gedaan...quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh.... en vannacht word ik hard lachend wakker om je laminaat en dan kijkt Lotje me aan van wat doe je nu weer, ik was niet aan het kwispelen. Je bezorgde me even de slappe lach en tranen rollen over mijn wangen.
Nope in het Oosten, Zutphen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Rotterdam?
Ik heb nog een kamer die moet.
Flauw he?
Heb je zelf al gestofzuigd, in de tussentijd?quote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch nog wat goeds vandaag gedaan...
Zie je, ik wist dat ik wat vergeten was...quote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heb je zelf al gestofzuigd, in de tussentijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |