Dat ga ik er deze week doen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gaat nog wel effe duren helaas.
Kan je ook laminaat leggen??
M.a.w. een SL tot morgenavond? Of moeten ze allemaal net doen alsof er niets aan de hand is, als de streams het weer gaan doen?quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef snetje het volgende:
nog maar een keer dan ...
[ link | afbeelding ]
bij mij gaat er vaker wat cursief.... FOK soms ook ..geen idee waar het aan ligtquote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waarom is het lettertype bij jou cursief op die site en bij mij niet :p
/computernerdmodus uit
denk dat t meer de bedoeling is dat wij gewoon morgen op tv haar eerste reactie zien enzo.. zoiets kunnen ze toch niet stil houdenquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
M.a.w. een SL tot morgenavond? Of moeten ze allemaal net doen alsof er niets aan de hand is, als de streams het weer gaan doen?
Wij wisten het toch allemaal al lang dus wij gaan gewoon door..quote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
M.a.w. een SL tot morgenavond? Of moeten ze allemaal net doen alsof er niets aan de hand is, als de streams het weer gaan doen?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef md89 het volgende:
Week van de waarheid is dus officieel begonnen
oh.... en vannacht word ik hard lachend wakker om je laminaat en dan kijkt Lotje me aan van wat doe je nu weer, ik was niet aan het kwispelen. Je bezorgde me even de slappe lach en tranen rollen over mijn wangen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gaat nog wel effe duren helaas.
Kan je ook laminaat leggen??
Kijk, heb ik toch nog wat goeds vandaag gedaan...quote:Op zondag 3 april 2011 17:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh.... en vannacht word ik hard lachend wakker om je laminaat en dan kijkt Lotje me aan van wat doe je nu weer, ik was niet aan het kwispelen. Je bezorgde me even de slappe lach en tranen rollen over mijn wangen.
Nope in het Oosten, Zutphen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Rotterdam?
Ik heb nog een kamer die moet.
Flauw he?
Heb je zelf al gestofzuigd, in de tussentijd?quote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch nog wat goeds vandaag gedaan...
Zie je, ik wist dat ik wat vergeten was...quote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heb je zelf al gestofzuigd, in de tussentijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |