Je cheat kankerhard man.quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat graven ben ik al iron, redstone en zelfs al diamant tegen gekomen! Dit beloofd veel goeds.
Ik heb hier maar even een mooi huisje van gemaakt, kan ik even veilig overleven.
Op singleplayer?quote:
ik wil ook een FOK! minecraft server! wel een illegale he! ik ga voor dat kutspel geen geld betalen ofzo.quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef NrTH het volgende:
Maak eens een server, dan kom ik je huisje versieren.
Een Fok! minecraft server, dat kan alleen maar mooie dingen gaan opleveren.
Daar kan je geen commands doen pipoquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat graven ben ik al iron, redstone en zelfs al diamant tegen gekomen! Dit beloofd veel goeds.
Ik heb hier maar even een mooi huisje van gemaakt, kan ik even veilig overleven.
Ik weet nog goed, tijdens mijn tijd in Vietnam, dat ik dit speelde op de Commodore 64!quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef smegmanus het volgende:
Mang, als ik die graphics zie lijkt het wel een topic uit 1996 ofzo
Zeg dat ff tegen de minecraft crewquote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef smegmanus het volgende:
"You can only sleep at night"
DAT BEPAAL IK TOCH VERDOMME ZELF WEL?
Die zijn allang overleden manquote:
Zijn achterkleinkinderen zijn nu rijk!quote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die kerel die dit spel heeft gemaakt is nu miljonair.
Ja? En rijke mensen gaan niet dood of wat is je punt precies?quote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die kerel die dit spel heeft gemaakt is nu miljonair.
Gewoon, dat hij een kut spel heeft gemaakt en er rijk mee geworden is.quote:Op zondag 3 april 2011 15:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja? En rijke mensen gaan niet dood of wat is je punt precies?
Kut spel, klinkt geilquote:Op zondag 3 april 2011 15:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon, dat hij een kut spel heeft gemaakt en er rijk mee geworden is.
Wat doet die groene dildo daar rechts in beeld?quote:Op zondag 3 april 2011 15:57 schreef Dalando het volgende:
Ik laat jullie even de omgeving zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's mijn zwaardquote:Op zondag 3 april 2011 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat doet die groene dildo daar rechts in beeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |