quote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben op mijn leeftijd al blij dat er nog 1 iemand naar me knipoogt
maar ze proberen exclusief materiaal te krijgen zodat iedereen te nieuwsgierig is en dus naar de daily gaat kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als het zo is dat Jo nu krijgt te horen dat haar vriend het uitgemaakt heeft. En ze maken daar opnames van voor de uitzending. De uitzending die op zijn vroegst maandagavond weer is. Hoe gaat Joanna dan niets laten merken totdat het zo ver is? Ik bedoel als ze toch al iets gaat laten merken wat heeft de streamlock dan voor nut. Iedereen weet dan toch al wat er aan de hand is voordat het uitgezonden wordt.
Yep, weet je ik mag haar niet en hoe Jo over haar (ex)vriendje sprak in dat huis Vind ik het meer dan normaal dat hij een einde heeft gemaakt aan de relatie.quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef Avalonbird het volgende:
[..]
Tis erg dat ik het zeg maar nog liever dat dan een streamlock
Terechte opmerking.quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Maar kunnen we nu weer even ontopic gaan! Voordat Piet en Gert over de zeik gaan!
Ik vind dat het oog wel sneller mag knipperen!
Wij discrimineren niet op leeftijdquote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben op mijn leeftijd al blij dat er nog 1 iemand naar me knipoogt
Toen was ik er niet de langste die ik heb mee gekregen durde volgens mij bijna 1,5 uur en was toen ze foto's moesten maken..quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Toen met die indiase dansers was al een behoorlijk lange, zelfs zo lang dat sommigen toen dachten dat het toen verteld werd...
Wat dus precies is gebeurd bij bijna alle voorgaande streamlocks.quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar als het zo is dat Jo nu krijgt te horen dat haar vriend het uitgemaakt heeft. En ze maken daar opnames van voor de uitzending. De uitzending die op zijn vroegst maandagavond weer is. Hoe gaat Joanna dan niets laten merken totdat het zo ver is? Ik bedoel als ze toch al iets gaat laten merken wat heeft de streamlock dan voor nut. Iedereen weet dan toch al wat er aan de hand is voordat het uitgezonden wordt.
Oh ja dat kan ook nog indd.quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef kaatje50 het volgende:
goedemiddag,
zijn we aan het speculeren wat er in het huis gebeurt?
ik sluit me aan bij de mensen die denken dat het allemaal nep is van die relatiebreuk..
Misschien krijgen ze nu wel filmpje op het plasmascherm over wie wat gezegd heeft??
Het begin van de week van de waarheid...
Lief van je, maar ik denk dat de meesten hier nu wel om kunnen gaan met een streamlock! Toch fijn dat je meeleeft!quote:
Ja toch anders perst ze nog maar een paar traantjes met een gesnede ui uitquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb geduld, ze heeft vast nog wel een paar traantjes voor ons over
ik zou het bij mijn man niet hoeven te flikken. Die was me zelf wel uit dat huis komen halen,quote:Op zondag 3 april 2011 15:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep, weet je ik mag haar niet en hoe Jo over haar (ex)vriendje sprak in dat huis Vind ik het meer dan normaal dat hij een einde heeft gemaakt aan de relatie.
Ik vind het ook zielig, alleen vind ik de SL wel stom omdat ze wel als breed gaan uit meten in de daily (waarschijnlijk) als ze dat niet doen, vindt ik het gepast dat ze ons dit niet laten zien...quote:
Paar minuten, meestal duurt het zo'n 10 secondequote:Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat dus precies is gebeurd bij bijna alle voorgaande streamlocks.
Binnen een paar minuten is er duidelijk wat er is gebeurd.
Nu ben je de boel aan het opnaaien!quote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef ZaZoe het volgende:
Jootje loopt over 6 weken gewoon met een relatie en een ton het huis uit, wat wil je nog meer, missie geslaagd!
Ik wil nu wel eens dat rechteroog zien, elke keer dat linkeroog gaat vervelenquote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Maar kunnen we nu weer even ontopic gaan! Voordat Piet en Gert over de zeik gaan!
Ik vind dat het oog wel sneller mag knipperen!
Laat ik ze nog een beetje krediet gevenquote:Op zondag 3 april 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Paar minuten, meestal duurt het zo'n 10 seconde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |