Ajax is gewoon geïnteresseerd in Hiddink. Dat is men al enkele maanden. En Hiddink die er niet tegen kan als iemand hem iets opdraagt, dat is onzin. Hiddink heeft nooit de leiding gehad bij een club, en heeft zich altijd moeten conformeren aan de normen die van bovenaf worden opgelegd. Alleen bij Zuid-Korea en Rusland kreeg hij meer de vrije hand. En die laatste was het zelfs de bedoeling dat hij het voetbal daar zou hervormen, en was het dus logisch.quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Heb ik iets gemist?
Lijkt me dat Hiddink wel oppast met dat wespennest daar in Amsterdam. Met opperbevelwesp Cruyff die je kapot maakt als je één keer geen ja knikt. En Hiddink is niet bepaald een ja-knikker en kan er niet zo goed tegen als hem iets opgedragen wordt, Hoe meer vrijheid hij krijgt, hoe beter hij presteert.
Inderdaad, jullie hebben het voor de rest erg makkelijk met uitwedstrijden bij Heracles, Feyenoord en Groningen voor de boeg.quote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef 3M1N3M het volgende:
Kutzooi tegen twente,maar zij moeten nog ado en ajax,wij hebben voorderest makkelijk
Die moeten we gewoon winnen
die moet je idd allemaal winnen als je kampioen wilt worden en dat moet goed te doen zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie hebben het voor de rest erg makkelijk met uitwedstrijden bij Heracles, Feyenoord en Groningen voor de boeg.
Hij is niet meer geschorst... Dat is iets anders dan dat hij terug isquote:
zover ik heb gelezen was het een twijfelgeval voor benfica, maar voor de eerstkomende competitie wedstrijd zou hij er toch weer bij moeten zijn?quote:Op zondag 3 april 2011 16:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hij is niet meer geschorst... Dat is iets anders dan dat hij terug isnu is hij namelijk geblesseerd...
Inderdaad. En als je de laatste wedstrijden bekijkt; de grootse vorm van Dzudzak, de prachtige goals van Berg en de altijd aanwezige Toivonen, dan zou ik het gewoon schriftelijk afdoen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie hebben het voor de rest erg makkelijk met uitwedstrijden bij Heracles, Feyenoord en Groningen voor de boeg.
Ik zie hem ook niet terugkomen bij PSV, dat voorop, maar ik weet niet of hij zich wil wagen aan Ajax. Cruijff is namelijk meer dan een adviesorgaan. Als hij iets zegt, moet het gebeuren. Ook op technisch gebied. En anders trekt hij even aan zijn lijntjes in de media en kun je er vanuit gaan dat de druk te hoog wordt en hij alsnog zijn zin krijgt. Of hij maakt je kapot. Dat is nu ook wel bij Ajax gebleken. Ik zie hem eerder naar een grote club gaan (als het allemaal misloopt bij Turkije). Naast die interim-periode bij Chelsea is hij nog niet echt geslaagd bij een grote club. Kan me voorstellen dat hij dat ook nog wil doen. Dan is zijn palmares pas echt compleet.quote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Laatste post:
[..]
Ajax is gewoon geïnteresseerd in Hiddink. Dat is men al enkele maanden. En Hiddink die er niet tegen kan als iemand hem iets opdraagt, dat is onzin. Hiddink heeft nooit de leiding gehad bij een club, en heeft zich altijd moeten conformeren aan de normen die van bovenaf worden opgelegd. Alleen bij Zuid-Korea en Rusland kreeg hij meer de vrije hand. En die laatste was het zelfs de bedoeling dat hij het voetbal daar zou hervormen, en was het dus logisch.
Verder wil men hem bij Ajax juist als technisch directeur, en kan hij sowieso een flinke invloed op het beleid uitoefenen. Verder is het niet de bedoeling dat Cruijff daar de baas wordt. Hij wil herstructureren, en verder op afstand meekijken en als adviesorgaan dienen. Kortom, helemaal geen verkeerde positie voor Hiddink,
Wat Hiddink bij PSV betreft, daar kunnen we net zo goed op hopen als een terugkeer van een Gomes. Dat gaat dus niet zomaar gebeuren. Verder lijkt men momenteel bij PSV juist de kosten laag te houden. Hiddink komt niet voor een 'hongerloontje', en daarnaast heeft Hiddink een technische voering die loopt op bedragen die PSV niet wil opbrengen. Wat dat betreft zijn we eigenlijk op de lijn van de persoon die Hiddink uiteindelijk weggedrukt heeft, Jan Timmer, doorgegaan.
Dit laatste is begrijpelijk. Dat is een idee dat meerderen van ons hebben. Maar tegelijkertijd zegt het ook wel dat Hiddink gewoon een liefhebber is die gewoon openstaat voor iedere mooie functie, en dat het hem niet boeit bij welke club dat is. Mocht dit niet het geval zijn, had hij die geluiden waarschijnlijk al afgekapt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zie hem ook niet terugkomen bij PSV, dat voorop, maar ik weet niet of hij zich wil wagen aan Ajax. Cruijff is namelijk meer dan een adviesorgaan. Als hij iets zegt, moet het gebeuren. Ook op technisch gebied. En anders trekt hij even aan zijn lijntjes in de media en kun je er vanuit gaan dat de druk te hoog wordt en hij alsnog zijn zin krijgt. Of hij maakt je kapot. Dat is nu ook wel bij Ajax gebleken. Ik zie hem eerder naar een grote club gaan (als het allemaal misloopt bij Turkije). Naast die interim-periode bij Chelsea is hij nog niet echt geslaagd bij een grote club. Kan me voorstellen dat hij dat ook nog wil doen. Dan is zijn palmares pas echt compleet.
Maar deels is het natuurlijk ook gewoon gebaseerd op mijn hoop dat Hiddink niet aan de slag gaat bij onze aartsrivaal.
Klote, inderdaad eerst Benfica, en dan pas Heerenveen....quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Donderdag Benfica.
Na het verlies afgelopen zaterdag, zie ik ons niet echt potten breken tegen de Portugezen.
Trouwens ook weer opvallend op zo'n eerste pagina, wie er allemaal komt posten na een verlies.
Benfica heeft van het weekend zelf ook een topper verloren.. Er werd thuis met 1-2 van Porto verloren. Hierdoor kon Porto de titel in het stadion van de rivaal vierenquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Donderdag Benfica.
Na het verlies afgelopen zaterdag, zie ik ons niet echt potten breken tegen de Portugezen.
Trouwens ook weer opvallend op zo'n eerste pagina, wie er allemaal komt posten na een verlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |