abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 15:22:08 #1
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_94979535

[ Bericht 6% gewijzigd door Xaobotnik op 03-04-2011 15:47:49 ]
  zondag 3 april 2011 @ 15:29:34 #2
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_94979840
Laatste post:

quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk? Heb ik iets gemist?

Lijkt me dat Hiddink wel oppast met dat wespennest daar in Amsterdam. Met opperbevelwesp Cruyff die je kapot maakt als je één keer geen ja knikt. En Hiddink is niet bepaald een ja-knikker en kan er niet zo goed tegen als hem iets opgedragen wordt, Hoe meer vrijheid hij krijgt, hoe beter hij presteert.
Ajax is gewoon geïnteresseerd in Hiddink. Dat is men al enkele maanden. En Hiddink die er niet tegen kan als iemand hem iets opdraagt, dat is onzin. Hiddink heeft nooit de leiding gehad bij een club, en heeft zich altijd moeten conformeren aan de normen die van bovenaf worden opgelegd. Alleen bij Zuid-Korea en Rusland kreeg hij meer de vrije hand. En die laatste was het zelfs de bedoeling dat hij het voetbal daar zou hervormen, en was het dus logisch.

Verder wil men hem bij Ajax juist als technisch directeur, en kan hij sowieso een flinke invloed op het beleid uitoefenen. Verder is het niet de bedoeling dat Cruijff daar de baas wordt. Hij wil herstructureren, en verder op afstand meekijken en als adviesorgaan dienen. Kortom, helemaal geen verkeerde positie voor Hiddink,

Wat Hiddink bij PSV betreft, daar kunnen we net zo goed op hopen als een terugkeer van een Gomes. Dat gaat dus niet zomaar gebeuren. Verder lijkt men momenteel bij PSV juist de kosten laag te houden. Hiddink komt niet voor een 'hongerloontje', en daarnaast heeft Hiddink een technische voering die loopt op bedragen die PSV niet wil opbrengen. Wat dat betreft zijn we eigenlijk op de lijn van de persoon die Hiddink uiteindelijk weggedrukt heeft, Jan Timmer, doorgegaan.
pi_94979986
Die kop van Berg in de OP :D
pi_94980178
Ola is back :)
  zondag 3 april 2011 @ 16:25:59 #5
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_94982308
Tijd voor de eindsprint.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 3 april 2011 @ 16:26:12 #6
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_94982319
Kutzooi tegen twente,maar zij moeten nog ado en ajax,wij hebben voorderest makkelijk

Die moeten we gewoon winnen
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_94982340
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef 3M1N3M het volgende:
Kutzooi tegen twente,maar zij moeten nog ado en ajax,wij hebben voorderest makkelijk

Die moeten we gewoon winnen
Inderdaad, jullie hebben het voor de rest erg makkelijk met uitwedstrijden bij Heracles, Feyenoord en Groningen voor de boeg.
pi_94982460
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Inderdaad, jullie hebben het voor de rest erg makkelijk met uitwedstrijden bij Heracles, Feyenoord en Groningen voor de boeg.
die moet je idd allemaal winnen als je kampioen wilt worden en dat moet goed te doen zijn.
pi_94983443
quote:
Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef Doublepain het volgende:
Hij is niet meer geschorst... Dat is iets anders dan dat hij terug is ;) nu is hij namelijk geblesseerd...
pi_94983623
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:37 schreef Doublepain het volgende:
Nee :)
pi_94983946
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hij is niet meer geschorst... Dat is iets anders dan dat hij terug is ;) nu is hij namelijk geblesseerd...
zover ik heb gelezen was het een twijfelgeval voor benfica, maar voor de eerstkomende competitie wedstrijd zou hij er toch weer bij moeten zijn?
  zondag 3 april 2011 @ 17:06:18 #12
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_94983999
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Inderdaad. En als je de laatste wedstrijden bekijkt; de grootse vorm van Dzudzak, de prachtige goals van Berg en de altijd aanwezige Toivonen, dan zou ik het gewoon schriftelijk afdoen.
Look behind you! It's your ass!
  zondag 3 april 2011 @ 17:56:40 #13
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_94985988
Sorry mensen, had niet door dat ik het vorige topic dicht had gegooid.
pi_94986208
Wat is Berg toch een medogenloze afmaker he?
  zondag 3 april 2011 @ 18:07:33 #15
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_94986370
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Laatste post:

[..]

Ajax is gewoon geïnteresseerd in Hiddink. Dat is men al enkele maanden. En Hiddink die er niet tegen kan als iemand hem iets opdraagt, dat is onzin. Hiddink heeft nooit de leiding gehad bij een club, en heeft zich altijd moeten conformeren aan de normen die van bovenaf worden opgelegd. Alleen bij Zuid-Korea en Rusland kreeg hij meer de vrije hand. En die laatste was het zelfs de bedoeling dat hij het voetbal daar zou hervormen, en was het dus logisch.

Verder wil men hem bij Ajax juist als technisch directeur, en kan hij sowieso een flinke invloed op het beleid uitoefenen. Verder is het niet de bedoeling dat Cruijff daar de baas wordt. Hij wil herstructureren, en verder op afstand meekijken en als adviesorgaan dienen. Kortom, helemaal geen verkeerde positie voor Hiddink,

Wat Hiddink bij PSV betreft, daar kunnen we net zo goed op hopen als een terugkeer van een Gomes. Dat gaat dus niet zomaar gebeuren. Verder lijkt men momenteel bij PSV juist de kosten laag te houden. Hiddink komt niet voor een 'hongerloontje', en daarnaast heeft Hiddink een technische voering die loopt op bedragen die PSV niet wil opbrengen. Wat dat betreft zijn we eigenlijk op de lijn van de persoon die Hiddink uiteindelijk weggedrukt heeft, Jan Timmer, doorgegaan.
Ik zie hem ook niet terugkomen bij PSV, dat voorop, maar ik weet niet of hij zich wil wagen aan Ajax. Cruijff is namelijk meer dan een adviesorgaan. Als hij iets zegt, moet het gebeuren. Ook op technisch gebied. En anders trekt hij even aan zijn lijntjes in de media en kun je er vanuit gaan dat de druk te hoog wordt en hij alsnog zijn zin krijgt. Of hij maakt je kapot. Dat is nu ook wel bij Ajax gebleken. Ik zie hem eerder naar een grote club gaan (als het allemaal misloopt bij Turkije). Naast die interim-periode bij Chelsea is hij nog niet echt geslaagd bij een grote club. Kan me voorstellen dat hij dat ook nog wil doen. Dan is zijn palmares pas echt compleet.

Maar deels is het natuurlijk ook gewoon gebaseerd op mijn hoop dat Hiddink niet aan de slag gaat bij onze aartsrivaal.
  zondag 3 april 2011 @ 19:32:23 #16
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_94989803
Wordt nogal een afsluiting van het kampioenschap, op deze manier :D Soms zou ik wel eens een neutrale supoorter willen zijn, de afgelopen jaren zijn die het meest verwend met de ontknopingen.
Dit, dus.
pi_94989942
HSV heeft 10 mil voor hem betaald toch?? Haha :p
  zondag 3 april 2011 @ 19:41:31 #18
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_94990230
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef Lemming22 het volgende:

Ik zie hem ook niet terugkomen bij PSV, dat voorop, maar ik weet niet of hij zich wil wagen aan Ajax. Cruijff is namelijk meer dan een adviesorgaan. Als hij iets zegt, moet het gebeuren. Ook op technisch gebied. En anders trekt hij even aan zijn lijntjes in de media en kun je er vanuit gaan dat de druk te hoog wordt en hij alsnog zijn zin krijgt. Of hij maakt je kapot. Dat is nu ook wel bij Ajax gebleken. Ik zie hem eerder naar een grote club gaan (als het allemaal misloopt bij Turkije). Naast die interim-periode bij Chelsea is hij nog niet echt geslaagd bij een grote club. Kan me voorstellen dat hij dat ook nog wil doen. Dan is zijn palmares pas echt compleet.

Maar deels is het natuurlijk ook gewoon gebaseerd op mijn hoop dat Hiddink niet aan de slag gaat bij onze aartsrivaal.
Dit laatste is begrijpelijk. Dat is een idee dat meerderen van ons hebben. Maar tegelijkertijd zegt het ook wel dat Hiddink gewoon een liefhebber is die gewoon openstaat voor iedere mooie functie, en dat het hem niet boeit bij welke club dat is. Mocht dit niet het geval zijn, had hij die geluiden waarschijnlijk al afgekapt.

Over de aantrekkelijkheid van een functie onder Cruyff: Ik denk niet dat team Cruijff mensen binnen gaat halen die ze er later weer uittrappen om een onenigheid. Er zullen mensen binnengehaald worden die binnen het gedachtegoed passen en een soortgelijk idee aandragen over hoe een voetbalclub te runnen. Dus het zou niet logisch zijn dat er een situatie komt waar men elkaar weer de tent uit vecht.
  zondag 3 april 2011 @ 22:52:13 #19
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_95003465
Donderdag Benfica.
Na het verlies afgelopen zaterdag, zie ik ons niet echt potten breken tegen de Portugezen.
Trouwens ook weer opvallend op zo'n eerste pagina, wie er allemaal komt posten na een verlies.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_95004902
Ola ola ola
pi_95004930
Parapapapapapapapa toivonen!!
  zondag 3 april 2011 @ 23:35:22 #22
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_95005841
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Donderdag Benfica.
Na het verlies afgelopen zaterdag, zie ik ons niet echt potten breken tegen de Portugezen.
Trouwens ook weer opvallend op zo'n eerste pagina, wie er allemaal komt posten na een verlies.
Klote, inderdaad eerst Benfica, en dan pas Heerenveen....

Verder denk ik ook niet dat we daar al te veel kunnen verwachten. Benfica is gewoon een goede ploeg. Aan de andere kant is het ook niet onmogelijk. We zijn wel een absolute tegenpool van die ploeg. Zeer zakelijk tegen een emotionelere ploeg. Misschien dat dat uit te buiten valt. Ik zou daar iig niet op de aanval spelen of anderszins erop gaan knallen. Gelukkig hoeven we ons geen zorgen te maken dat Rutten dit gaat doen.
pi_95012431
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Donderdag Benfica.
Benfica heeft van het weekend zelf ook een topper verloren.. Er werd thuis met 1-2 van Porto verloren. Hierdoor kon Porto de titel in het stadion van de rivaal vieren :P
  FOK!fotograaf maandag 4 april 2011 @ 09:11:53 #24
842 Zorro
Z
pi_95012652
Het altijd maar blijven opstellen van Berg kost PSV dus gewoon (misschien) het kampioenschap. Je gaat me toch niet vertellen dat Zeefuik of Nijland, of Koevermans toen hij niet geblesseerd was, er NOG minder ingeschoten zouden hebben?

Oh ja, ik denk dat Ancelotti na dit seizoen ehhmm.. in de gelegenheid wordt gesteld een andere mooie club te vinden :+ en dat er dus een plekje vrij komt bij Chelsea. Dus daar gaat Hiddink naar toe :Y
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 4 april 2011 @ 12:25:21 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_95018226
Het is toch wel duidelijk waar het aan schort dit seizoen. We missen een scorende spits, en hoewel er vanaf de vleugels veel dreiging is, is het rendement niet hoog genoeg.
Op Ola na ( die er af en toe één inschiet ) is het scorend vermogen van ons middenveld zonder Afellay ook drastisch geslonken.

Altijd maar dat ALS ALS ALS.. maar ALS Afellay dit seizoen had afgemaakt bij PSV en ALS Reis niet geblesseerd zou zijn..... :'(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')