Alnix wil ook zijn Bi gevoelens ontwikkelen net als flauraquote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee Alex dringt zich gewoon weer eens op zoals altijd
euh, ik zag toch echt dat Gerard toenadering zochtquote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan hij beter Maik pakken, die is daar wel voor in.quote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Alnix wil ook zijn Bi gevoelens ontwikkelen net als flaura
Geer ging bij hem liggen, oke Alex is misschien niet de leukste bewoner in het huis maar om nou te doen of ie iets doet terwijl hij het niet doet, hij doet toch genoeg waar om je hem kan afzeiken..quote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat is dan wel de beste keuze eigenlijk..quote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef angeljacky het volgende:
pizza omdat Jo de beurt heeft gekregen om te koken.
Mijn opmerkingen over Alex moet je ook echt met een korrel zout nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
euh, ik zag toch echt dat Gerard toenadering zochtWel objectief blijven he !
Ja die wordt gespaard nu, krijgt nog genoeg voor de kiezen vandaagquote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef angeljacky het volgende:
pizza omdat Jo de beurt heeft gekregen om te koken.
Ships ja was ik al weer vergeten,Maik gaat na sst gewoon weer op een homoparkeerplaats staan,en s`avonds bats hij hem der zo weer in bij emo piskut.quote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan hij beter Maik pakken, die is daar wel voor in.
Dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geer ging bij hem liggen, oke Alex is misschien niet de leukste bewoner in het huis maar om nou te doen of ie iets doet terwijl hij het niet doet, hij doet toch genoeg waar om je hem kan afzeiken..
Als het komt... (ik had het wel heel grappig gevonden als Alex en Jo samen hadden gekookt volgens mij zou Jo zo ge irriteert worden door hem)quote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef sjampoeh het volgende:
ojaa dat is weer jammer, faalex zou gaan koken met jo . maar jo moet straks bijkomen natuurlijk van HET bericht..
bron?quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef MargrietV het volgende:
het gerucht gaat dat Ma Jo om 3 uur in de studio is... wordt gezegd....wat er van waar is????
quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef Niki.P het volgende:
Zo meteen en nu staat er Patat klaar in het labyrint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |