Net zo iets als vuur met vuur bestrijden?quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten/willen camoufleren met dezelfde geur? (pizzalucht met pizzalucht)
Nee oke, maar het is wel een tikkie lastiger, ze doet het iig niet voor dr plezier.. tenminste, mn zus is ook dyslectisch en die leest niet graagquote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dyslectisch wil niet zeggen dat je niet kan lezen hoor
ze verwachten zeker dat wij een vrachtwagen eau de cologne gaan sturen, en boldootdoekjes etc,quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze verwachten zeker dat wij een vrachtwagen eau de cologne gaan sturen, en boldootdoekjes etc,
Nee das wel zo, maar ja we hebben het over Alex he? Heeft dat soort dingen niet door, of een tikkel te laat.quote:Op zondag 3 april 2011 14:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee oke, maar het is wel een tikkie lastiger, ze doet het iig niet voor dr plezier.. tenminste, mn zus is ook dyslectisch en die leest niet graag
<========is chauffeur ,en zou best wel een ritje naar portugal willen maken, en dan eens haarfijn vertellen wat wij van hun denken!quote:Op zondag 3 april 2011 14:12 schreef ......het volgende:
[..]
ze verwachten zeker dat wij een vrachtwagen eau de cologne gaan sturen, en boldootdoekjes etc,
Gelukkig heeft ie wel een ontzettende goeie mensen-kennis!quote:Op zondag 3 april 2011 14:14 schreef ZaZoe het volgende:
Alex heeft totaal geen verstand van ontstekingsremmers
quote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Apie77 het volgende:
Falex vindt een ibu meer overdreven dan een kuurtje???![]()
Ik snap steeds meer waarom flaura hem leuk vindt; gewoon weer een nieuw oppaskindje...
En veel vrienden.......quote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie wel een ontzettende goeie mensen-kennis!
Zo het muntje valt bij mij nu ookquote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Apie77 het volgende:
Ik snap steeds meer waarom flaura hem leuk vindt; gewoon weer een nieuw oppaskindje...
die kerle zuurt al over een klein pijntje op zijn vingersquote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Apie77 het volgende:
Wil een kusje en een aai over z'n bol van nannylauquote:Op zondag 3 april 2011 14:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerle zuurt al over een klein pijntje op zijn vingers
Daar heeft ze al haar duim op zitten.quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Wil een kusje en een aai over z'n bol van nannylau
Oh ja...das waar..quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Daar heeft ze al haar duim op zitten.
Wie bedoel je? Zijn zus?quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Alex noemt zijn vrienden op, maar noemt volgensmij niet het meisje uit de liveshow, iemand naam onthouden??
Nee, maar zie nog wel die vage haarband voor me die ze inhad.quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Alex noemt zijn vrienden op, maar noemt volgensmij niet het meisje uit de liveshow, iemand naam onthouden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |