Beter van niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
ik luister even de nieuwe CD van Foo Fighters
Weet je hoeveel side effects en soundlevels dit heeft.quote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
bazenplaat
dit is mijn inspiratiemateriaal, hoe een nummer moet opbouwen en hoe de geluiden gepositioneerd zijn etc.
haal ik nooit, maar ik wil wel een poging doen iets tofs te makenquote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet je hoeveel side effects en soundlevels dit heeft.
Respect als je dat niveau haalt.
Ik heb een keer een screenshot gezien van Man with no name z'n fruityloops.quote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
haal ik nooit, maar ik wil wel een poging doen iets tofs te maken
waarschijnlijk wordt het niks
Ik gebruik geen fruity loops. Kan er niet mee werkenquote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb een keer een screenshot gezien van Man with no name z'n fruityloops.
Echt 35 tracklines ofzo.
Dan is 'ie doodquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Leuk, zelfs een hard reset werkt niet meer op mijn mobiel
quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb een keer een screenshot gezien van Man with no name z'n fruityloops.
Echt 35 tracklines ofzo.
Dat is ook niet zijn enige tool denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gebruik geen fruity loops. Kan er niet mee werken
Ik maak al mijn muziek in Reason icm mijn Korg M3.quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is ook niet zijn enige tool denk ik.
Hij gebruikt ook Audacity, pro53 en Ableton voor zover ik weet.
Korg shitquote:Op zondag 3 april 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak al mijn muziek in Reason icm mijn Korg M3.
Ik speel ook alles zelf in op de M3 en dan via midi Reason in.
Korg M3quote:Op zondag 3 april 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak al mijn muziek in Reason icm mijn Korg M3.
Ik speel ook alles zelf in op de M3 en dan via midi Reason in.
Ook skyloops heeft een eigen "iets" gewoon waardoor ik bijna instant hoor of het van hem is of niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Ben beniewd hoever je komt koelkast.
Echt goede goa producers zijn schaars, zeker om de variatie erin te houden. Bij agneton hoor je toch altijd wel dat het van hem is. Z'n eigen style. Zo heb je dat ook met Astral projection vaak en Astrix.
Je hebt een bassline en melodie met effecten en arpeggiator aanquote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
ben nog maar net begonnen hoor
Ik hou het bij 1 nummer, het is zo moeilijk een goede track te maken.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Echt goede goa producers zijn schaars, zeker om de variatie erin te houden. Bij agneton hoor je toch altijd wel dat het van hem is. Z'n eigen style. Zo heb je dat ook met Astral projection vaak en Astrix.
Gast, als je jou nu zo ziet typen/praten en luistert naar gisteravondquote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Dat vindt ik wel jammer bij sommige producers. je hoort soms echt welk programma ze gebruiken waardoor de muziek een beetje goedkoop klinkt.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Waar doel je op? ik volg het ff nietquote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Gast, als je jou nu zo ziet typen/praten en luistert naar gisteravond
Ik heb een drum met 10 patterns, maar die heb ik nog niet geautomatiseerdquote:Op zondag 3 april 2011 12:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je hebt een bassline en melodie met effecten en arpeggiator aan
Headhunterz > Fruity Loopsquote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat vindt ik wel jammer bij sommige producers. je hoort soms echt welk programma ze gebruiken waardoor de muziek een beetje goedkoop klinkt.
grijsquote:
Dat is voor mij ook geen uitdaging. Ik wil een uitdaging anders begin ik er niet aan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hardstyle heeft dan ook amper diepgang.
Hier nu ook, maar net een heerlijk zonnetjequote:
Dubstep! Ja! Doe dubstep! Dat is best lastig te maken enzo, veel fx, melodieënquote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook geen uitdaging. Ik wil een uitdaging anders begin ik er niet aan.
nujh?quote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
Of je zet even de dj mix aan zonder er mee te mixen
Knetterquote:
Ik ben een echte protracker/octaMED liefhebber. Dat was op de Amiga. Later FastTracker op de pc. Ik mis datquote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef mr-green het volgende:
Reason was mijn tweede programma (na fruitypoeps wat ik never ever meer aanraak). ben uiteindelijk geëindigd bij Ableton![]()
Reason heeft wel vette synths maar heeft niet de gebruiksvriendelijkheid en DJ extra's van Ableton.
Met je eerdere opmerking gast, als je me gister hoorde en vandaag ziet typen, dat volg ik niet helemaal lolquote:
Mr Greenquote:
Nee dan klink je zo droog als et maar kan, en nu zo boeiendquote:Op zondag 3 april 2011 12:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met je eerdere opmerking gast, als je me gister hoorde en vandaag ziet typen, dat volg ik niet helemaal lol
Kloptquote:Op zondag 3 april 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Carooltje was ook een beetje stout gisteren.![]()
oh zo, naja nachtradio is altijd maar slap gelul toch, daar ben ik ook wel goed inquote:Op zondag 3 april 2011 12:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Nee dan klink je zo droog als et maar kan, en nu zo boeiend
Sorry kusje over hai klaar vergetenquote:Op zondag 3 april 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar goed doen we maar niet hier toch?
quote:Op zondag 3 april 2011 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
oh zo, naja nachtradio is altijd maar slap gelul toch, daar ben ik ook wel goed in
Ga je nu alweer weg?? Heb ik alles gemistquote:
Jij bent de slappe lul baasquote:Op zondag 3 april 2011 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
oh zo, naja nachtradio is altijd maar slap gelul toch, daar ben ik ook wel goed in
Je zou Ed ns moeten horen alstie teveel op heeft, daar stel ik nog niets bij voor man. Je merkt altijd gelijk wanneer die bezopen is, dan heeftie het over complotten tegen hem enzoquote:
Oeh sta ik er ook tussenquote:Op zondag 3 april 2011 12:52 schreef Driepink het volgende:
Wat is die Prolateriaat toch ook een raar mannetje he? Ik sta in zijn fobo onder het kopje: Mensen die ik haat. En ook nog eens helemaal bovenaan
"-Driepink : aandachtshoer -> Homo"
Ben jij homo?quote:Op zondag 3 april 2011 12:52 schreef Driepink het volgende:
Wat is die Prolateriaat toch ook een raar mannetje he? Ik sta in zijn fobo onder het kopje: Mensen die ik haat. En ook nog eens helemaal bovenaan
"-Driepink : aandachtshoer -> Homo"
Echt? Eens kijkenquote:
Hij haat mij zo hartgrondig dat het gewoon aandoenlijk isquote:
Tof jaquote:Op zondag 3 april 2011 12:53 schreef EggsTC het volgende:
Volgende keer zal ik m ns snachts uitnodigen als hij dat haalt zonder dat hij voor die tijd al teveel gezopen heeft koelkast om ff mee te komen lullen.
Goeden muziek.quote:Op zondag 3 april 2011 12:54 schreef Zokunen het volgende:
Nog verzoekjens? anders blijf ik denk ik in dit genre
Prima tochquote:Op zondag 3 april 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry kusje over hai klaar vergeten![]()
't is ook uitgesproken met dragems, vannacht al.
ik hoorde jouquote:Op zondag 3 april 2011 12:54 schreef Zokunen het volgende:
Nog verzoekjens? anders blijf ik denk ik in dit genre
quote:Op 03-04-2011 12:54 schreef Dalando
Niet haten op Driepink, Ragboer, Knetter, Snuf, Huppelmuts of Nitrouz.
Mongool.
Moet je ook niet doorgaan hequote:Op zondag 3 april 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was weer eens een misverstandje. Heb je wel eens
Je kan het proberen.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor, heb zometeen visite
Have funquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tschuss!quote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
ik kan niet photoshoppenquote:Op zondag 3 april 2011 13:00 schreef Dalando het volgende:
Vervang hier gezichten door smileys Waaarom doet niemand mee?
Omdat het een slecht topic is.quote:Op zondag 3 april 2011 13:00 schreef Dalando het volgende:
Vervang hier gezichten door smileys Waaarom doet niemand mee?
Gebruiksaanwijzing dan:quote:
sorry... geen zin inquote:Op zondag 3 april 2011 13:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruiksaanwijzing dan:
Open het plaatje met paint, klik op bewerken->plakken uit, plak de smiley, vergroot hem, verplaats het op het hoofd, opslaan, klaar! Minuutje werk
Monoquote:
Verzoekjes zijn ook kwaliteitquote:Op zondag 3 april 2011 13:10 schreef Zokunen het volgende:
Hierna ga ik even verzoekjes doen, dus geniet nog even van deze kwaliteits muziek
quote:Op zondag 3 april 2011 13:10 schreef Zokunen het volgende:
Hierna ga ik even verzoekjes doen, dus geniet nog even van deze kwaliteits muziek
Ik ga toch niet door, ik geef nog even feedback over wat het was gisterenquote:Op zondag 3 april 2011 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Moet je ook niet doorgaan he![]()
Het is klaar toch
Ik zat bij Remlof op de bankquote:
Ja wat het was in jouw ogenquote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga toch niet door, ik geef nog even feedback over wat het was gisteren
Dan is het bij dezen niet opgelost. Wat een quatsch zeg, hier doe ik niet aan meequote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wat het was in jouw ogen![]()
Hoeft niet te zeggen dat ik jouw mening deel? Geef alleen aan dat ik geen zin heb om dat hier in het forum te gaan doen![]()
Let's agree tot dis agree
Het is hier begonnen.quote:
Ik dacht tieten van Fokstersquote:Op zondag 3 april 2011 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat bij Remlof op de bank
Op een gegeven moment vond ik dat het tijd was voor tieten in dat topic.
Dus iedereen opgeroepen die luisterde om daar tieten te posten
BAM uit het niets tieten overal
Maar modjes kunnen ook bitchen. Spreek het dan uit op den skype, en zeg hier sorry erna tegen elkander.quote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hier begonnen.
Er is hier gebitcht.
Er gaat hier sorry gezegd worden.
Ik scheld nietquote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hier begonnen.
Er is hier gebitcht.
Met dragems is alles uitgepraat. Met de 2 scheldende dames echter niet.
Nee hoor, ben er klaar mee.quote:Op zondag 3 april 2011 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar modjes kunnen ook bitchen. Spreek het dan uit op den skype, en zeg hier sorry erna tegen elkander.
Hebben jullie ruzie gemaakt?quote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hier begonnen.
Er is hier gebitcht.
Erg jammer dat je het zo ziet...quote:Op zondag 3 april 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hier begonnen.
Er is hier gebitcht.
Ik heb er nog wat gember in gegooidquote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag nog wel hoor , ik bedoel... ik hou je niet tegen
Nah, ze hebben er al eens gestaan en dat doe ik niet weerquote:Op zondag 3 april 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag nog wel hoor , ik bedoel... ik hou je niet tegen
Samzz tettenzquote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ze hebben er al eens gestaan en dat doe ik niet weer
He verdorie, kunnen jullie je nou niet gedragen als ik er niet ben?quote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij was al slapenToen ging alles mis!
Neequote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
He verdorie, kunnen jullie je nou niet gedragen als ik er niet ben?
Dat ene chickie is zo lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef EggsTC het volgende:
Dit is zo'n beetje de enige NL talig die ik kan waarderen
Die met die vlechtquote:Op zondag 3 april 2011 13:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik zag deze clip gistermiddag voor het eerst_!
Verdorie zegquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdorie zeg
Ik zal de volgende keer met m'n zweepje rondzwaaien, dan.
Die middelste in jouw plaatje is dik, de linker doet wazig met haar hoofd, uiteindelijk is de rechter nog het "beste".quote:
Zo, jij bent nog best appetijtelijk ook.quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdorie zeg
Ik zal de volgende keer met m'n zweepje rondzwaaien, dan.
quote:
Heerlijk om lekker met een tosti en bakkie koffie bij wakker te wordenquote:
Whutquote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zo, jij bent nog best appetijtelijk ook.
Tosti'squote:Op zondag 3 april 2011 13:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heerlijk om lekker met een tosti en bakkie koffie bij wakker te worden
Met kaas en met curry.quote:
Ik lust ze alleen met kaas en met ketchupquote:
De madsauce is wel nice ja! Eens proberen zometeenquote:Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met kaas en met curry.
Moet je ze ns proberen met Madsauce mono.. die mcdonalds frietsaus.
Met kaas (en peper, bosui en nog wat andere kruiden) en met chilisaus!quote:Op zondag 3 april 2011 13:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met kaas en met curry.
Moet je ze ns proberen met Madsauce mono.. die mcdonalds frietsaus.
Oh, dat klinkt lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met kaas (en peper, bosui en nog wat andere kruiden) en met chilisaus!
op het werk gingen we ze steeds gekker maken, zelfs van 3 verdiepingen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaa met chilisaus is ook lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm dat lijkt mij best wel lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 13:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
op het werk gingen we ze steeds gekker maken, zelfs van 3 verdiepingen.
Kaas ham salami ui paprika en tomaat ertussen
Ik krijg er gewoon nog meer honger vanquote:
Goedemiddagquote:Op zondag 3 april 2011 13:39 schreef Melting het volgende:
Ik zeg.... een hele goede middag altesaam!
Slijmen kan je overal, waar, hoe en wanneer je maar wiltquote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe momentjes gekregen
Goedemorgen Popjequote:
Ik doe dat op mijn manierquote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slijmen kan je overal, waar, hoe en wanneer je maar wilt
Triplestage doe ik vaak met brood, weinig met tosti's. Ik heb geen contactgrill en dan wordt dat erg lastig.quote:Op zondag 3 april 2011 13:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
op het werk gingen we ze steeds gekker maken, zelfs van 3 verdiepingen.
Kaas ham salami ui paprika en tomaat ertussen
dit dusquote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom ze allemaal haten... Niemand heeft last, het is maar 1 topic en we aarsen niet buiten deze reeks om...
Zielige kut users gewoon!
Wat was dat voor bagger dan?quote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo en nu hoor ik die bagger van mn buurman ook niet meer
Ik hou van jou, ik blijf je trouw, tot ik van een ander hou muziek afgewisseld met hele oude hardcorequote:
Daar bereid ik me altijd vrijdag al op voor, dat ik een spare pak heb voor zondag. Hoewel ik zou moeten stoppen is dat nog niet echt gelukt.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet eigenlijk peuken halen, maar geen zin om te douchen en de deur uit te gaan op dit moment
Ik ben net peuken wezen halen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet eigenlijk peuken halen, maar geen zin om te douchen en de deur uit te gaan op dit moment
Oeh.... ik wist niet dat je zo over me dacht...quote:
Voetbal is al bezig hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Zokunen het volgende:
is er al iemand voor 14:00? Anders mash ik nog iets langer door, voetbal begint pas om 14:30
Het echte nog nietquote:
Ajax begint pas om half 3quote:
Ik ga dat ook maar eens doen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar bereid ik me altijd vrijdag al op voor, dat ik een spare pak heb voor zondag. Hoewel ik zou moeten stoppen is dat nog niet echt gelukt.
En hoe komt dat?quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar bereid ik me altijd vrijdag al op voor, dat ik een spare pak heb voor zondag. Hoewel ik zou moeten stoppen is dat nog niet echt gelukt.
Show me.quote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe komt dat?
Ik schijn een erg goede invloed te hebben op mensen die willen stoppen
Yep! Ik ga zo in de kroeg kijken!quote:
Mja, ik weet niet hoequote:
Kloptquote:
Same herequote:
Ik ben eerst peuken gaan halenquote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar na een douche, en nu een heerlijke tosti met ketchup gaat ie lekker
Ze wacht op mijquote:
Ohja je had er nog maar 2 zei jequote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eerst peuken gaan halen![]()
Ga straks of nog meer slapen of douchen en met de aanhanger rondrijden
Ja die gingen vanochtend nog op ookquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen
Huppelmuts waar zijn je epic boobs gebleven?
Je avatar zuigt nu vind ik
Ik snap 't nog steeds niet. Maar goed.quote:Op zondag 3 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Tevens snap ik nu pas wat er wordt bedoeld met een mashup
quote:Op zondag 3 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Tevens snap ik nu pas wat er wordt bedoeld met een mashup
Have funquote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Melting het volgende:
Luitjes..... ik duik de kroeg in om Ajax te gaan kijken.
Toedeledoki!
Als ze winnen zeker wel.quote:
Eggsquote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef EggsTC het volgende:
HELLO HELLO HELLO HELLO WHEN TEH LITES 'R OUT, ITS LESS DANGEROUS.
Jouw geluk is afhankelijk van het winnen of verliezen van een voetbalclub?quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze winnen zeker wel.
Maar wel alcoholvrij hè?
Gekke mafklapperquote:
Enniejweej!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |