Beter van niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
ik luister even de nieuwe CD van Foo Fighters
Weet je hoeveel side effects en soundlevels dit heeft.quote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
bazenplaat
dit is mijn inspiratiemateriaal, hoe een nummer moet opbouwen en hoe de geluiden gepositioneerd zijn etc.
haal ik nooit, maar ik wil wel een poging doen iets tofs te makenquote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet je hoeveel side effects en soundlevels dit heeft.
Respect als je dat niveau haalt.
Ik heb een keer een screenshot gezien van Man with no name z'n fruityloops.quote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
haal ik nooit, maar ik wil wel een poging doen iets tofs te maken
waarschijnlijk wordt het niks
Ik gebruik geen fruity loops. Kan er niet mee werkenquote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb een keer een screenshot gezien van Man with no name z'n fruityloops.
Echt 35 tracklines ofzo.
Dan is 'ie doodquote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Leuk, zelfs een hard reset werkt niet meer op mijn mobiel
quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb een keer een screenshot gezien van Man with no name z'n fruityloops.
Echt 35 tracklines ofzo.
Dat is ook niet zijn enige tool denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gebruik geen fruity loops. Kan er niet mee werken
Ik maak al mijn muziek in Reason icm mijn Korg M3.quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is ook niet zijn enige tool denk ik.
Hij gebruikt ook Audacity, pro53 en Ableton voor zover ik weet.
Korg shitquote:Op zondag 3 april 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak al mijn muziek in Reason icm mijn Korg M3.
Ik speel ook alles zelf in op de M3 en dan via midi Reason in.
Korg M3quote:Op zondag 3 april 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak al mijn muziek in Reason icm mijn Korg M3.
Ik speel ook alles zelf in op de M3 en dan via midi Reason in.
Ook skyloops heeft een eigen "iets" gewoon waardoor ik bijna instant hoor of het van hem is of niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Ben beniewd hoever je komt koelkast.
Echt goede goa producers zijn schaars, zeker om de variatie erin te houden. Bij agneton hoor je toch altijd wel dat het van hem is. Z'n eigen style. Zo heb je dat ook met Astral projection vaak en Astrix.
Je hebt een bassline en melodie met effecten en arpeggiator aanquote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
ben nog maar net begonnen hoor
Ik hou het bij 1 nummer, het is zo moeilijk een goede track te maken.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Echt goede goa producers zijn schaars, zeker om de variatie erin te houden. Bij agneton hoor je toch altijd wel dat het van hem is. Z'n eigen style. Zo heb je dat ook met Astral projection vaak en Astrix.
Gast, als je jou nu zo ziet typen/praten en luistert naar gisteravondquote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Dat vindt ik wel jammer bij sommige producers. je hoort soms echt welk programma ze gebruiken waardoor de muziek een beetje goedkoop klinkt.quote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef EggsTC het volgende:
Waar doel je op? ik volg het ff nietquote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Gast, als je jou nu zo ziet typen/praten en luistert naar gisteravond
Ik heb een drum met 10 patterns, maar die heb ik nog niet geautomatiseerdquote:Op zondag 3 april 2011 12:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je hebt een bassline en melodie met effecten en arpeggiator aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |