Volgens mij is dat nog niet bekend bij de bewoners....... Maar op een gegeven moment ontkom je er niet meer aan dat je vrienden moet nomineren........quote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu gewaarschuwd zijn. Nu gaan ze zich alvast indekken. Ze zullen nu ook uitkijken hoe ze nomineren
thxquote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef StephanL het volgende:
Duurde te lang, dus heb een nieuwe aangemaakt.
Ja ik was de laatste poster maar heb geen idee hoe dat moet om een nieuwe topic bij fok aan te maken!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef StephanL het volgende:
Duurde te lang, dus heb een nieuwe aangemaakt.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is gewoon ronduit stom.
Zit zich druk te maken over wat er geschreven kan worden, ze zit met haar ouders maar dan wel elke avond zo tekeer gaan onder de lakens.
Had ze aan moeten denken voor ze ging batsen!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is gewoon ronduit stom.
Zit zich druk te maken over wat er geschreven kan worden, ze zit met haar ouders maar dan wel elke avond zo tekeer gaan onder de lakens.
Nee, komt in beeld ..... ook de groene korsten......quote:Op zondag 3 april 2011 11:51 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik vraagt zich al of als zn lul in beeld komt ze dit eruit knippenNou.....
Maakt niks uit.quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik was de laatste poster maar heb geen idee hoe dat moet om een nieuwe topic bij fok aan te maken!!
quote:Op zondag 3 april 2011 11:51 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik vraagt zich al of als zn lul in beeld komt ze dit eruit knippenNou.....
Ze hebben werkelijk stuk voor stuk in weet ik hoeveel programma's gezeten :s Gek he dat we ze als aandachtshoeren gaan zien :s :Squote:Op zondag 3 april 2011 11:51 schreef Urb het volgende:
Jo en Mo zijn bang voor roddelbladen omdat ze ex-en hebben die " in de belangstelling staan"![]()
Flip reageert gevat " IK niet!"![]()
![]()
Jo heeft blijkbaar met nogal wat mensen ruzie gehad.
Mo is bang dat haar familie en kennissen vanalles over zich heenkrijgt, maar Jo boeit dat nou weer net niks.
Goh wat een non-shocker.![]()
Mo heeft een keer meegedaan aan een spel-programma en kwam toen meteen terecht op mokkels.nl en FOK! forum.
Ik geloof dit wel!quote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waaruit blijkt uit dat Mo's emoties geuit worden in de hoop dat mensen je zullen ontzien en op hun tenen gaan lopen voor je. In wezen willen de meeste mensen zich gewoon gelukkig voelen. Mo's vorm van emotionaliteit en sensitiviteit komt wel vaker voor bij hoogbegaafdheid, het is eerder een last dan een lust voor de persoon zelf (men kan zich niet voor de eigen emoties afschremen, wel voor die van anderen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |