quote:
SINT WALPURGA'S GESLOTEN INRICHTING VOOR ONVERBETERLIJKE JONGE CRIMINELENquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:49 schreef Klipnap het volgende:
Haha die prijsvraag van radio 2 voor kaartjes.
''Hoe heet de school waar Harry naar toe gaat?''
Zelfs mijn moeder weet het en die heeft nog nooit een HP-film gezien/ HP-boek gelezen.
Nice! Ik ga hem 12 op 13 julinacht kijken, maar wellicht in Londen nog een keertje (ga 28 juli voor 7 dagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Londen ongeveer dan, 2-6 augustus![]()
Ga waarschijnlijk daar ook Harry Potter zien, de laatste Harry Potter kijken in Londen, wat een mooi moment wordt dat![]()
Moet ik wel nog 3 weken wachten als hij uitgekomen is, maar ach.
Nee, helaas vandaag niet, misschien dat ik volgende week een dagje gaquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:01 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Gaan er nog mensen naar Rembrandtplein vandaag?
Leuke weetjes #5quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:41 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nopeschijnt echt waar te zijn. Voldemort is blijkbaar frans waarbij je de t niet uitspreekt
Teletekst had het over juliquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:01 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Ik ben er nu, het is al best druk. Door de stomme beveiliging sta ik niet vooraan, ookal was ik hier al om 3 uurquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:01 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Het was vandaag.quote:
Ja, ze waren idd een beetje aan fucken en de hekken 3 keer aan het verplaatsen. Ik was er om half 2 en gelukkig stond ik uiteindelijk wel vooraan en heb ik foto's en handtekeningen kunnen krijgen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik ben er nu, het is al best druk. Door de stomme beveiliging sta ik niet vooraan, ookal was ik hier al om 3 uurZe gingen zomaar random mensen aanwijzen die bij het hek mochten...
Als je mee gaat doen met die prijsvraag en dan dat zegt heb ik diep respect voor jequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
SINT WALPURGA'S GESLOTEN INRICHTING VOOR ONVERBETERLIJKE JONGE CRIMINELEN
Hoe was Rupert?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Het was vandaag.
[..]
Ja, ze waren idd een beetje aan fucken en de hekken 3 keer aan het verplaatsen. Ik was er om half 2 en gelukkig stond ik uiteindelijk wel vooraan en heb ik foto's en handtekeningen kunnen krijgen!
Ik heb helemaal niks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Het was vandaag.
[..]
Ja, ze waren idd een beetje aan fucken en de hekken 3 keer aan het verplaatsen. Ik was er om half 2 en gelukkig stond ik uiteindelijk wel vooraan en heb ik foto's en handtekeningen kunnen krijgen!
Ja, ik snap ook niet dat ze de hekken niet gewoon al GELIJK goed hadden gezet. we zaten eerst lekker op een bankje, toen werden de hekken neergezet en rende iedereen daarnaartoe en stonden we helaas niet voor. toen moesten we dus een flink stuk naar achteren, toen wereden de hekken nogmaals verplaatst en vervolgens mochten we weer naar voren. vreemd vreemd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks.Had wel voor Rupert stroopwafels gekocht en een kaartje eraan gedaan, gelukkig heeft ie die wel gekregen dankzij iemand van de organisatie... Maar ik vond het verder echt niet zo geweldig geregeld. Echt heel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |