En alle vier anders dan het boekquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom heb ik hier een toch wel vreemd gevoel bij??
Ze hoeven van mij niet altijd het boek aan te houden. Wel in grote lijnen natuurlijk, maar sommige dingen die niet door J.K. Rowling geschreven zijn vind ik wel goed in de films passen.quote:
Ik had m besteld bij de Mediamarkt ( nog goedkoper ook, en je kreeg er een gratis t-shirt bij ) ; en had m donderdag al binnen. Bol is wel vaker traag en met releases best wel duur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme, ik heb hem besteld bij bol.com omdat die altijd lekker op tijd zijn, maar nu heb ik de dvd nog steeds niet in huis. Ook nog geen verzendbevestiging gehad dus dat wordt op zijn vroegst dinsdag.
Had hem gisteravond willen kijken
Ik heb met bol.com normaal nooit probleven gehad, zelfs wel eens een reservering een dag eerder in huis gehad dus daarom had ik nu zo'n goede hoop. En ik had een code voor geen verzendkosten dus dat scheelde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had m besteld bij de Mediamarkt ( nog goedkoper ook, en je kreeg er een gratis t-shirt bij ) ; en had m donderdag al binnen. Bol is wel vaker traag en met releases best wel duur.
Bol.com is niet altijd even betrouwbaar. Had ik een keer mijn bestelling geannuleerd... Kreeg ik er 2quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik heb met bol.com normaal nooit probleven gehad, zelfs wel eens een reservering een dag eerder in huis gehad dus daarom had ik nu zo'n goede hoop. En ik had een code voor geen verzendkosten dus dat scheelde.
Maar ik heb hem inmiddels geannuleerd want ik was net bij de blokker waar hij voor 15,99 te koop was
Als er dan maar 1 rekening bij zit zou het een goede deal zijn natuurlijk maar dat doen ze dan natuurlijk weer nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Bol.com is niet altijd even betrouwbaar. Had ik een keer mijn bestelling geannuleerd... Kreeg ik er 2
Er zaten 2 rekeningen bij. Ik dacht: Misschien krijgen ze het niet door als ik er maar 1 betaal. Maar toen moest ik een boete van 2 betalenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Als er dan maar 1 rekening bij zit zou het een goede deal zijn natuurlijk maar dat doen ze dan natuurlijk weer niet
Nouja, ik ben normaal dik tevreden en dit is echt de eerste keer in jaren van bestellen dat het niet goed gaat dus ik ben nog steeds bol.fan
Beetje jammer, dat heeft een vriendin van mij bij een boek gehad en dat lukte toen welquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Er zaten 2 rekeningen bij. Ik dacht: Misschien krijgen ze het niet door als ik er maar 1 betaal. Maar toen moest ik een boete van 2 betalen
Ja precies, alleen 'film starten' was Nederlands, de andere 2 Duits. Jammer als dat een fout is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had dat ook! Dus zal wel een massale fout zijn(?).
Dat er 'Sprachenwahl' stond ipv Taalkeuze enzo.
Deel 7 ook in het Engels, is mijn vaste ''treinboek'' voor de weekenden , blijft leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Harry en Voldemort die samen naar beneden vallen is nieuw voor mij. Verder erg mooie trailer. En Molly die meevecht
Ben nu weer voor de zoveelste keer bezig met het laatste boek, in het Engels uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |