abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95228820
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom heb ik hier een toch wel vreemd gevoel bij?? :X
En alle vier anders dan het boek :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:07:05 #27
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_95229005

[ Bericht 100% gewijzigd door ZuidGrens op 08-04-2011 19:12:11 ]
pi_95254285
Verdomme, ik heb hem besteld bij bol.com omdat die altijd lekker op tijd zijn, maar nu heb ik de dvd nog steeds niet in huis. Ook nog geen verzendbevestiging gehad dus dat wordt op zijn vroegst dinsdag.
Had hem gisteravond willen kijken -O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_95255015
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Aether het volgende:

[..]

En alle vier anders dan het boek :+
Ze hoeven van mij niet altijd het boek aan te houden. Wel in grote lijnen natuurlijk, maar sommige dingen die niet door J.K. Rowling geschreven zijn vind ik wel goed in de films passen.
Zoals de dooddoeners bij het Nest in HBP.
pi_95255843
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme, ik heb hem besteld bij bol.com omdat die altijd lekker op tijd zijn, maar nu heb ik de dvd nog steeds niet in huis. Ook nog geen verzendbevestiging gehad dus dat wordt op zijn vroegst dinsdag.
Had hem gisteravond willen kijken -O-
Ik had m besteld bij de Mediamarkt ( nog goedkoper ook, en je kreeg er een gratis t-shirt bij ) ; en had m donderdag al binnen. Bol is wel vaker traag en met releases best wel duur.
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:04:41 #31
134538 chansadres
Black & White
pi_95256228
Weet iemand waar ik het goedkoopste de blu ray van deze film kan kopen?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_95259558
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had m besteld bij de Mediamarkt ( nog goedkoper ook, en je kreeg er een gratis t-shirt bij ) ; en had m donderdag al binnen. Bol is wel vaker traag en met releases best wel duur.
Ik heb met bol.com normaal nooit probleven gehad, zelfs wel eens een reservering een dag eerder in huis gehad dus daarom had ik nu zo'n goede hoop. En ik had een code voor geen verzendkosten dus dat scheelde.
Maar ik heb hem inmiddels geannuleerd want ik was net bij de blokker waar hij voor 15,99 te koop was :D
Feauteaux
pi_95259669
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik heb met bol.com normaal nooit probleven gehad, zelfs wel eens een reservering een dag eerder in huis gehad dus daarom had ik nu zo'n goede hoop. En ik had een code voor geen verzendkosten dus dat scheelde.
Maar ik heb hem inmiddels geannuleerd want ik was net bij de blokker waar hij voor 15,99 te koop was :D
Bol.com is niet altijd even betrouwbaar. Had ik een keer mijn bestelling geannuleerd... Kreeg ik er 2 :?
pi_95259682
Ik heb 'm gisterochtend gehaald bij Media Markt, voor mij is dat nog dichter bij dan de Albert Heijn, en hij kostte daar ook maar ¤13,99
pi_95266039
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Bol.com is niet altijd even betrouwbaar. Had ik een keer mijn bestelling geannuleerd... Kreeg ik er 2 :?
Als er dan maar 1 rekening bij zit zou het een goede deal zijn natuurlijk maar dat doen ze dan natuurlijk weer niet :P
Nouja, ik ben normaal dik tevreden en dit is echt de eerste keer in jaren van bestellen dat het niet goed gaat dus ik ben nog steeds bol.fan :+

Niet duur trouwens idd bij Media Markt! Alhoewel dat met verzendkosten op een paar cent na net zo duur is als de blokker dus ik heb toch wel een goede deal gedaan dus gelukkig :)
Feauteaux
pi_95266986
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Als er dan maar 1 rekening bij zit zou het een goede deal zijn natuurlijk maar dat doen ze dan natuurlijk weer niet :P
Nouja, ik ben normaal dik tevreden en dit is echt de eerste keer in jaren van bestellen dat het niet goed gaat dus ik ben nog steeds bol.fan :+
Er zaten 2 rekeningen bij. Ik dacht: Misschien krijgen ze het niet door als ik er maar 1 betaal. Maar toen moest ik een boete van 2 betalen :'(
pi_95284342
Net als het vorige deel kakte het bij dit deel al weer snel in, wat een opgeblazen langdradige troep. De eerste 3 delen vond ik wel erg leuk (ondanks het matige acteerwerk van de jonkies af en toe maar ok)
pi_95311499
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Er zaten 2 rekeningen bij. Ik dacht: Misschien krijgen ze het niet door als ik er maar 1 betaal. Maar toen moest ik een boete van 2 betalen :'(
Beetje jammer, dat heeft een vriendin van mij bij een boek gehad en dat lukte toen wel :o
Anyway, ik dwaal af :P

Ik ging vanmiddag de DVD kijken en ik drukte in het begin op Nederlands, toen kwam ik in het hoofdmenu en was deze half Duits en Half Nederlands :{ Heb de film nog niet afgekeken dus ik heb het nog niet opnieuw geprobeerd, maar ik hoop dat dat geen fout op de dvd is..
Feauteaux
pi_95313478
Ik had dat ook! Dus zal wel een massale fout zijn(?).
Dat er 'Sprachenwahl' stond ipv Taalkeuze enzo.
pi_95315676
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had dat ook! Dus zal wel een massale fout zijn(?).
Dat er 'Sprachenwahl' stond ipv Taalkeuze enzo.
Ja precies, alleen 'film starten' was Nederlands, de andere 2 Duits. Jammer als dat een fout is.
Feauteaux
pi_95322309
Is bij mijn versie gelukkig niet het geval. Als ik Nederlands aanklik in het begin is het volledige menu Nederlands. Kies ik Engels, dan is het ook gewoon helemaal Engels.
pi_95331591
Hmm, dat heb ik nog niet echt bekeken die fout. Het is me niet opgevallen, dus het zal wel goed zijn geweest.
Ik had hem bij de Blokker, daar was ie 13,99 en ik had nog een tegoedbon van 10,00.
Dus deze heeft me maar ¤ 4,00 gekost.

Ik vond de bonus dvd ook erg leuk!
pi_96081094
Trailer deel II
pi_96081197
Zag de trailer ook net...pff, ziet er echt goed uit!
pi_96083001
Ziet er zeker goed uit! Maar bij sommige dingen had ik wel een wtf-moment en vraag ik me zo af hoe het verhaal in de film zal zijn.
Tralalalaaa
  donderdag 28 april 2011 @ 11:29:22 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_96083086
Harry en Voldemort die samen naar beneden vallen is nieuw voor mij. Verder erg mooie trailer. En Molly die meevecht _O_

Ben nu weer voor de zoveelste keer bezig met het laatste boek, in het Engels uiteraard :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_96083191
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Harry en Voldemort die samen naar beneden vallen is nieuw voor mij. Verder erg mooie trailer. En Molly die meevecht _O_

Ben nu weer voor de zoveelste keer bezig met het laatste boek, in het Engels uiteraard :)
Deel 7 ook in het Engels, is mijn vaste ''treinboek'' voor de weekenden , blijft leuk!

Dat naar beneden vallen is inderdaad nieuw...kan me niet herinneren dat dat in het boek zo was. En die NOO in de trailer als Harry geraakt word ( zo laten ze het lijken ) vind ik zo mooi klinken!
pi_96083739
Dat naar beneden vallen is dus zo'n wtf-momentje. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze het laatste deel van het boek gaan vertalen in film, of het heel erg veranderd wordt of in wezen hetzelfde is met een boel extra actie oid. We gaan het zien! Nog iets meer dan 2 maanden :)

Ik heb laatst deel 7 nog even gelezen (ook in het Engels, ik lees enkel de Engelse versie), man oh man, ik vind het zo'n mooi boek O+
Tralalalaaa
  donderdag 28 april 2011 @ 12:01:53 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_96084232
Inderdaad, erg mooi boek O+

De scene in Gringotts lijkt ook mooi te worden. Het is toch wel grappig dat je zelf een heel ander beeld er van hebt. Ik krijg de acteurs ook niet meer uit mijn hoofd als ik de boeken lees. De personages hebben nu toch een gezicht gekregen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:23:45 #50
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_96086933
Tering wat ziet die trailer er goed uit. _O_

My childhood will officially end on July 15, 2011.

En deze comment is helemaal toepasbaar op mij. ;(
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')