Ik ben van de meeste mensen hun Nederlandse naam gewend maar volgensmij heb ik vanaf boek 5 het in het Engels gelezen, dus bij nieuwe mensen vanaf boek 5 vind ik die Nederlandse namen juist weer zo lamquote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandse namen gewend, aangezien ik tien jaar geleden de boeken in het Nederlands las.
Ik ken de namen van de meesten gewoon het Nederlands, maar Engels ook wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben van de meeste mensen hun Nederlandse naam gewend maar volgensmij heb ik vanaf boek 5 het in het Engels gelezen, dus bij nieuwe mensen vanaf boek 5 vind ik die Nederlandse namen juist weer zo lam.
Euh?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:00 schreef computerprobleem het volgende:
Als ik bij bol.com HP 7.2 voor 22:30 bestel, heb ik hem morgen nog binnen. Nog een halfuur dus.
Tiepfoutquote:
Marcel Lubbermans is Neville Longbottom en niet geheel onbelangrijkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ken de namen van de meesten gewoon het Nederlands, maar Engels ook wel.
Wel van de belangrijkste overigens... niet b.v. van die dikke die in 1 van de films aan zo'n kroonluchter getild word door een vliegend beest. Lubbermans of zo. Maar b.v. Dumbledore, Weasley, etc. wel
Tja.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Leuk man, al die afkortingen.
Ik vond HBP maar matig, die hele verhaallijn met the Half Blood Prince kwam zo ontzettend slecht uit de verf. Echt jammer. Maar goed, ik zit in Kamp Snape, dus alles waarmee ze hem tekort doen is stom natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vond HBP awesome, dat is echt mijn lievelingsfilm. OOTP vond ik minder, een erg lange film. DH1 vond ik op zich wel tof, maar ook erg langdradig (ja dat moet ook). POA is tof tof tof.
Oh, ik ken ze ook allemaal wel in het Engels, maar bijv. Dolores Umbridge is opeens Dorothea Omber (valt op zich nog mee qua verschil), maar als Harry dan tijdens een scene wat zegt over Omber herinner ik me niet echt wie dat isquote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ken de namen van de meesten gewoon het Nederlands, maar Engels ook wel.
Wel van de belangrijkste overigens... niet b.v. van die dikke die in 1 van de films aan zo'n kroonluchter getild word door een vliegend beest. Lubbermans of zo. Maar b.v. Dumbledore, Weasley, etc. wel
SPOILER: voorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: naOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanavond de double bill, ben benieuwd![]()
deel 7 is het enige boek dat ik nooit gelezen heb (al weet ik wel de conclusie al.)
Ja dat zal je altijd wel een beetje houden, net als bij Elijah Wood, als je die in een film ziet roepen de meeste ook gelijk Frodo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb zon gevoel dat die acteurs ( Emma,Daniel,Rupert ) gaan lijden aan een bepaald syndroom wat je bij andere acteurs uit series/films ook vaak ziet.....ze zullen denk ik moeilijk los gezien worden van hun rollen in HP. Als ik Rupert opeens zou zien in een comedy zou ik hem toch blijven zien als Ron. Misschien dat ze daardoor in de toekomst wat minder snel aan de bak gaan komen? Dat gevoel heb ik. Zonde, want het zijn echt goede acteurs geworden!
7.1 bedoel je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:05 schreef Beaudelaire het volgende:
Sprak zojuist iemand die de film een goede afsluiting vond. Vooral na het saaie en langdradige 7.2.
+ ze wou weer gaan studeren toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
Emma is bezig met de verfilming van the perks of being a wallflower, meesterlijk boek.
Ik zit in kamp Draco, daarom was ik blij met HBP, want daar kwam Dracoquote:Op maandag 11 juli 2011 23:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond HBP maar matig, die hele verhaallijn met the Half Blood Prince kwam zo ontzettend slecht uit de verf. Echt jammer. Maar goed, ik zit in Kamp Snape, dus alles waarmee ze hem tekort doen is stom natuurlijk![]()
Wat dat betreft zit ik waarschijnlijk bij DH2 wel goed, zo ontzettend veel lovende kritieken over zijn aandeel in de film en Rickman's prestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |