Ja, dan kan ik het wel begrijpen, helemaal natuurlijk als het moeite kost om een 'gewone' 2D versie te vinden. Wat ik zelf zo stom vind is dat ik hier thuis al iets van 3 van die brillen heb die je steeds krijgt, maar je kan niet zeggen dat je die niet wilt kopen....quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zie met mijn rechteroog nog geen 5%, alleen wat gekleurde vlakken/schimmen. Voor mij heeft 3D dus absoluut geen toegevoegde waarde en stoort het beeld heel erg.
Ik vind het dus ronduit frustrerend dat leuke films ineens in 3D komen, het beperkt mij nogal in een "gewoon" bioscoopbezoekje.
Bij Pathé bioscopen kan dat wel, als het goed is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef BobW het volgende:
Wat ik zelf zo stom vind is dat ik hier thuis al iets van 3 van die brillen heb die je steeds krijgt, maar je kan niet zeggen dat je die niet wilt kopen....
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bij Pathé bioscopen kan dat wel, als het goed is.
Onjuiste spoilersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef Klipnap het volgende:
Zo'n gast van de Stentor heeft zo'n heel stuk geschreven over de laatste film. Hij beweerde dat Voldemort eigenlijk Tom Vilder heet.
Oja en de Steen der Wijzen was een Hallow en Harry woonde bij zijn stiefouders.
Nee, die gast was slecht ingelicht over het verhaal en heeft zomaar een omschrijving van elke film gemaakt, zonder echt iets te weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Onjuiste spoilers
Of hebben ze het filmverhaal aangepast voor de steen
Je bent hilarisch. Echt, wat een slimme grap, daar is nog nooit iemand opgekomen. We buigen allemaal voor jouw geniale humor.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook de b rolls bekeken, zonder special effects dus, hilarisch.
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef computerprobleem het volgende:
Zal deze film meer opleveren dan Avatar?
Als je niets toe te voegen hebt op een kanslozequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |