Klopt, in het boek wordt dat ook zo uitgelegd op de radio, in de film totaal niet.quote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was toch ook in het boek zo? Omdat als zijn naam werd uitgesproken ze gevonden konden worden door de Death Eaters (had ook een naam volgens mij, maar dat ben ik even kwijt).
Dat geloof ik inderdaad graag. Als ik naar een HP film ga met iemand die de boeken niet heeft gelezen moet ik sowieso nog veel uitleggen tussendoorquote:Op zondag 3 april 2011 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt, in het boek wordt dat ook zo uitgelegd op de radio, in de film totaal niet.
Haha ja dat herken ik. En ik moest dat dus ook gaan uitleggen aan iemand die er niet zoveel begreep. Best irritant omdat je dan zelf de film mistquote:Op zondag 3 april 2011 11:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad graag. Als ik naar een HP film ga met iemand die de boeken niet heeft gelezen moet ik sowieso nog veel uitleggen tussendoor
Ja na Part I zat ik ook al van eh... waarom is dat hele naam-uitspreken gebeuren niet ter sprake gekomen?quote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Lapo
[..]
Klopt, in het boek wordt dat ook zo uitgelegd op de radio, in de film totaal niet.
Oh, ik leg alleen in 10 seconden een hoofdlijn uit ofzo hoor. Voor de rest zoeken ze het maar uitquote:Op zondag 3 april 2011 14:46 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Haha ja dat herken ik. En ik moest dat dus ook gaan uitleggen aan iemand die er niet zoveel begreep. Best irritant omdat je dan zelf de film mist
Maargoed, 2 weekjes en dan ligt de dvd op de mat
De films en boeken vind in even leuk, maar in de boeken zit in elk geval veel meer humorquote:Op zondag 3 april 2011 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik leg alleen in 10 seconden een hoofdlijn uit ofzo hoor. Voor de rest zoeken ze het maar uitOf gewoon na de film.
Moeten ze de boeken maar lezen, die zijn toch veel leuker
En dat is nou precies wat ik misquote:Op zondag 3 april 2011 14:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
De films en boeken vind in even leuk, maar in de boeken zit in elk geval veel meer humor
Bij een speelfilm hebben ze daar gewoon geen tijd meer voor.
Haha ja dat is wel beter. Maar om de een of andere reden kan ik er nooit tegen als ik een film kijk met mensen en ze zeggen achteraf dat ze het een slechte film vinden, maar dat ze hem eigenlijk vooral niet begrijpen. Dus wil ik nog wel eens wat toelichten hier en daarquote:Op zondag 3 april 2011 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik leg alleen in 10 seconden een hoofdlijn uit ofzo hoor. Voor de rest zoeken ze het maar uitOf gewoon na de film.
Moeten ze de boeken maar lezen, die zijn toch veel leuker
Heb na het lezen van alle boeken de films nog 'ns gekeken.quote:Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn bepaalde dingen die inderdaad erg confusing zijn voor de filmkijkers. Al denk ik dat in grote lijnen de films wel te volgen zijn.
Als ze goed hebben opgelet in eerdere films zouden ze dat wel moeten weten aangezien hij het namelijk wel zegt dat hij Voldemort gewoon bij z'n naam noemt.quote:Op zondag 3 april 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso denk ik dat iemand die de boeken niet leest er ook niet raar van opkijkt dat er over You-know-who wordt gesproken. Zij weten ook niet dat Harry dat in het boek vertikt, omdat hij niet bang voor hem is (of wil zijn, dan).
Dat stukje met Kreacher dat hij aardig is voor Hermione is zooooo jammer dat ze dat er uit gelaten hebben in de film.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Aether het volgende:
Deel 1 t/m 6 Blu-ray tijdelijk ¤15/stuk of 3 voor ¤30 bij Blokker.
[..]
Heb na het lezen van alle boeken de films nog 'ns gekeken.
Dan valt pas op hoeveel details en achtergronden van karakters en voorwerpen zijn weggelaten.
Maar pas nadat ze Kreachers geschiedenis kennen en Harry hem dat ene voorwerp geeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat stukje met Kreacher dat hij aardig is voor Hermione is zooooo jammer dat ze dat er uit gelaten hebben in de film.
In het boek is dat een zeer leuk stukje vind ik.
Dan hadden ze ook het voorbereiden van de inval in het Ministerie van Magie kunnen laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Clubsoda het volgende:
Deze foto zegt wel veel over Neville vind ik:Bella op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zeg, groei willen we toch, dan zie je groei en dan is het wéér niet goedquote:
En de nieuwe voor 20quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Aether het volgende:
Deel 1 t/m 6 Blu-ray tijdelijk ¤15/stuk of 3 voor ¤30 bij Blokker.
[..]
Heb na het lezen van alle boeken de films nog 'ns gekeken.
Dan valt pas op hoeveel details en achtergronden van karakters en voorwerpen zijn weggelaten.
Ik hem hem alquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef Koningin het volgende:
Als het goed is, krijg ik vandaag de dvd thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |