abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 3 april 2011 @ 11:47:55 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94972733

Deel 1 verscheen op 1916 november 2010 jl, deel 2 wordt verwacht op 15 juli 2011.
IMDB Deathly Hallows part I
IMDB Deathly Hallows part II

Trailer part I:

Dit topic is het vervolg op: Harry Potter and the Deathly Hallows part I&II #5
En verder!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 3 april 2011 @ 11:48:44 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94972754
Lapo

quote:
5s.gif Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat was toch ook in het boek zo? Omdat als zijn naam werd uitgesproken ze gevonden konden worden door de Death Eaters (had ook een naam volgens mij, maar dat ben ik even kwijt :P ).
Klopt, in het boek wordt dat ook zo uitgelegd op de radio, in de film totaal niet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94972782
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 11:47 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Klopt, in het boek wordt dat ook zo uitgelegd op de radio, in de film totaal niet.
Dat geloof ik inderdaad graag. Als ik naar een HP film ga met iemand die de boeken niet heeft gelezen moet ik sowieso nog veel uitleggen tussendoor :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94973004
Dat is altijd. Als je de boeken niet gelezen hebt zul je alleen de eerste 4 films helemaal begrijpen als je ze in de goede volgorde ziet.
pi_94978212
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 11:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat geloof ik inderdaad graag. Als ik naar een HP film ga met iemand die de boeken niet heeft gelezen moet ik sowieso nog veel uitleggen tussendoor :P
Haha ja dat herken ik. En ik moest dat dus ook gaan uitleggen aan iemand die er niet zoveel begreep. Best irritant omdat je dan zelf de film mist :{

Maargoed,nog een paar dagen en dan ligt de dvd op de mat :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Catwoman1986 op 03-04-2011 15:01:30 ]
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_94978259
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Lapo

[..]

Ja na Part I zat ik ook al van eh... waarom is dat hele naam-uitspreken gebeuren niet ter sprake gekomen?
pi_94978263
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:46 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Haha ja dat herken ik. En ik moest dat dus ook gaan uitleggen aan iemand die er niet zoveel begreep. Best irritant omdat je dan zelf de film mist :{

Maargoed, 2 weekjes en dan ligt de dvd op de mat :)
Oh, ik leg alleen in 10 seconden een hoofdlijn uit ofzo hoor. Voor de rest zoeken ze het maar uit :P Of gewoon na de film.

Moeten ze de boeken maar lezen, die zijn toch veel leuker O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94978389
quote:
Op zondag 3 april 2011 14:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik leg alleen in 10 seconden een hoofdlijn uit ofzo hoor. Voor de rest zoeken ze het maar uit :P Of gewoon na de film.

De films en boeken vind in even leuk, maar in de boeken zit in elk geval veel meer humor :D

Bij een speelfilm hebben ze daar gewoon geen tijd meer voor.
pi_94978491
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:52 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De films en boeken vind in even leuk, maar in de boeken zit in elk geval veel meer humor :D

Bij een speelfilm hebben ze daar gewoon geen tijd meer voor.
En dat is nou precies wat ik mis ;)

Neemt niet weg dat ik de films altijd heerlijk vind om te kijken O+
pi_94978578
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Haha ja dat is wel beter. Maar om de een of andere reden kan ik er nooit tegen als ik een film kijk met mensen en ze zeggen achteraf dat ze het een slechte film vinden, maar dat ze hem eigenlijk vooral niet begrijpen. Dus wil ik nog wel eens wat toelichten hier en daar :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_94980252
Sowieso denk ik dat iemand die de boeken niet leest er ook niet raar van opkijkt dat er over You-know-who wordt gesproken. Zij weten ook niet dat Harry dat in het boek vertikt, omdat hij niet bang voor hem is (of wil zijn, dan).
  zondag 3 april 2011 @ 15:40:46 #12
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_94980328
Er zijn bepaalde dingen die inderdaad erg confusing zijn voor de filmkijkers. Al denk ik dat in grote lijnen de films wel te volgen zijn.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_95073314
Deel 1 t/m 6 Blu-ray tijdelijk ¤15/stuk of 3 voor ¤30 bij Blokker.
quote:
3s.gif Op zondag 3 april 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn bepaalde dingen die inderdaad erg confusing zijn voor de filmkijkers. Al denk ik dat in grote lijnen de films wel te volgen zijn.
Heb na het lezen van alle boeken de films nog 'ns gekeken.
Dan valt pas op hoeveel details en achtergronden van karakters en voorwerpen zijn weggelaten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 april 2011 @ 15:50:35 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95073488
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso denk ik dat iemand die de boeken niet leest er ook niet raar van opkijkt dat er over You-know-who wordt gesproken. Zij weten ook niet dat Harry dat in het boek vertikt, omdat hij niet bang voor hem is (of wil zijn, dan).
Als ze goed hebben opgelet in eerdere films zouden ze dat wel moeten weten aangezien hij het namelijk wel zegt dat hij Voldemort gewoon bij z'n naam noemt. ;)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 april 2011 @ 15:54:06 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95073664
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Aether het volgende:

[..]

Dan valt pas op hoeveel details en achtergronden van karakters en voorwerpen zijn weggelaten.
Dat stukje met Kreacher dat hij aardig is voor Hermione is zooooo jammer dat ze dat er uit gelaten hebben in de film.
In het boek is dat een zeer leuk stukje vind ik. :D
Dan hadden ze ook het voorbereiden van de inval in het Ministerie van Magie kunnen laten zien.
Het is teveel van de hak op de tak vind ik.
En ik blijf Xenophilius Lovegood slecht gecast vinden.....
pi_95073951
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat stukje met Kreacher dat hij aardig is voor Hermione is zooooo jammer dat ze dat er uit gelaten hebben in de film.
In het boek is dat een zeer leuk stukje vind ik. :D
Dan hadden ze ook het voorbereiden van de inval in het Ministerie van Magie kunnen laten zien.
Maar pas nadat ze Kreachers geschiedenis kennen en Harry hem dat ene voorwerp geeft.
In het boek zijn ze een paar weken de inval aan het voorbereiden terwijl het in de film twee dagen lijkt...

Zelfde met achtergrond van Neville en z'n groei in de boeken.
Ben benieuwd hoeveel ze nog ‘rechttrekken’ in de laatste film.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_95076426
Deze foto zegt wel veel over Neville vind ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:56:05 #18
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_95076599
Wat heeft ie daar een oude kop. :D
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_95078259
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Clubsoda het volgende:
Deze foto zegt wel veel over Neville vind ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bella op de achtergrond *O*
pi_95080115
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft ie daar een oude kop. :D
Ja zeg, groei willen we toch, dan zie je groei en dan is het wéér niet goed :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:46:17 #21
307739 BlaBlaBlatter
Fifa,Wat moet je er mee?
pi_95088500
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:46 schreef Aether het volgende:

[..]

En de nieuwe voor 20 :D
De Opkomst van furher blatter
VO I
pi_95217885
Als het goed is, krijg ik vandaag de dvd thuis *O*
pi_95220523
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef Koningin het volgende:
Als het goed is, krijg ik vandaag de dvd thuis *O*
Ik hem hem al O+
pi_95222404
Ik had hem lekker vannacht al. :P Vanochtend de extra's gekeken, leuk! Wel was er nog iets wat exclusief voor de Blu-ray was, iets van commentaar tijdens de film ofzo? Ben daar wel heel benieuwd naar, hopen dat dat binnenkort op internet verschijnt. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 8 april 2011 @ 18:45:00 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95227944
Het einde van Harry Potter and the Deathly Hallows werd in boekvorm natuurlijk al enkele jaren geleden geschreven door J.K. Rowling, maar er lijkt nog enige onzekerheid te bestaan over hoe de reeks tot een einde zal gaan komen op het witte doek. Deze zomer komt Deathly Hallows: Part II uit en er wordt momenteel druk nagedacht over de climax van die film.

Tegenover MTV zei actrice Helen McCrory, die Narcissa Malfoy speelt in de reeks, dat er meerdere climactische sequenties werden opgenomen. Het is echter onduidelijk welke scènes hiervan door regisseur David Yates en producenten David Heyman en David Baron in de film zullen worden gestopt. De actrice zei het volgende:

"With Narcissa, we actually filmed four different endings and I filmed three different battles. I don't know which ones the three Davids are going to pick. We haven't final full stop onto that."

Filmtotaal.nl

Waarom heb ik hier een toch wel vreemd gevoel bij?? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')