vloer ligt er al helaas,nu de vloer erin ligt moet de opstelling anders worden uiteraardquote:Op zondag 3 april 2011 11:25 schreef DABAMaster het volgende:
als je je vloer nog moet leggen, gewoon in de voer frezen
Dat lijkt mij het mooiste inderdaad, zelf heb ik het op die manier gedaan voor een surroundsetje, tegen een wit plafond zit het er toch strak uit!quote:Op zondag 3 april 2011 11:22 schreef slaveloos het volgende:
kabelgootje langs het plafond is een goed idee (geen sierlijst) en dan naar beneden frezen ofzo?
Dat kan natuurlijk ook, maar als je in de toekomst weer je kabel wilt verleggen of een andere vloer wilt hebben mag je dat ook weer gaan herstellenquote:Op zondag 3 april 2011 11:25 schreef DABAMaster het volgende:
als je je vloer nog moet leggen, gewoon in de voer frezen
dit dus, kabelgootjes zijn zo lelijk, woon je in een apartement, dan heb je weinig andere keus, maar jah, als je wel keuze hebt, mooi met een lange boor door je vloer heen, kabel door de kruipruimte en tadaquote:Op zondag 3 april 2011 14:28 schreef Broertie het volgende:
Bij mij zitten alle kabels in de kruipruimte....
Mits je kruipruimte niet te vochtig is (dat was hier namelijk het probleem) en geen zin hebt om alles met rubber te coatenquote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dit dus, kabelgootjes zijn zo lelijk, woon je in een apartement, dan heb je weinig andere keus, maar jah, als je wel keuze hebt, mooi met een lange boor door je vloer heen, kabel door de kruipruimte en tada
Als je kruipruimte chronisch vochtig heb je sowieso al een probleem.quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mits je kruipruimte niet te vochtig is (dat was hier namelijk het probleem) en geen zin hebt om alles met rubber te coaten
ik heb geen echte kruipruimte, onder de fundering ligt nat zand en kleiquote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dit dus, kabelgootjes zijn zo lelijk, woon je in een apartement, dan heb je weinig andere keus, maar jah, als je wel keuze hebt, mooi met een lange boor door je vloer heen, kabel door de kruipruimte en tada
Dan zou ik me meer zorgen om je vriendin maken als om het wegwerken van de kabelsquote:Op maandag 4 april 2011 09:01 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb geen echte kruipruimte, onder de fundering ligt nat zand en klei
daarnaast heb ik een vriendin die minimaal eens per 6 maanden alle meubels wil verplaatsen...
Enigszins, hoe ga je dan om de in de OP genoemde deuren heen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Een holle plint? Of ben ik dan simpel?
Ik weet niet wat voor vloer TS heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enigszins, hoe ga je dan om de in de OP genoemde deuren heen?.
Gewoon met de kabel de andere kant op. Misschien langer.quote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enigszins, hoe ga je dan om de in de OP genoemde deuren heen?.
ik heb digitale tv, hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Erasmo het volgende:
Of neem digitale TV, dat kan ook over het stroomnet.
hahahaha, jij kent mijn vriendin niet... dan ben ik die beugels gewoon een paar keer per jaar aan het verplaatsenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef cvboer het volgende:
Er is een draadloze oplossing voor het kabelsignaal. Een andere oplossing is om de tv aan de muur te monteren. Heeft je vriendin minder snel de neiging om 2 keer per jaar een interne verhuizing te plannen.
Ik struikel nog liever 5x per dag over kabels die dwars door de kamer liggen dan dat ik naar digitenne ga kijken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:16 schreef acid_wormhole het volgende:
Neem digitenne. 8,50 per maand en geen kabels trekken. Kan je ook zo vaak je TV verplaatsen als je wil.
uhmmm dat is stroom naar UTP, Ik bedoel coax kabel;quote:
jaja, wacht maar af vriend, vrouwen doen dat, meubels veranderen enzo... hopeloos, maar daar doe je niks aan. plinten is een beetje moeizaam verhaal. Ik denk dat ik langs het plafond ga, met van die vierkante plakgootjes. Heb je daar ook hoekjes van?quote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef Resistor het volgende:
Ik zou voor holle plinten gaan, en een stukje plakgoot tegen de drempel aan.
Desnoods voor het plakken even met kunststofprimer + verf in de drempelkleur over het snoer en de plakgoot voor montage, en je ziet er niet veel meer van.
Ten minste, dat wil ik hier nog een keer doen, nu ligt het los onder de radiator, dan met 2 kabelclipjes tegen de drempel van de tuindeur gespijkerd, en dan weer onder een gordijn
En jammer dat we hier niet aan nickchanges doen, anders was 'slaaf-van-vriendin' een betere nick geweest voor je
Ah ok, mijn tv gaat over de utp vanaf de modem.quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef slaveloos het volgende:
[..]
uhmmm dat is stroom naar UTP, Ik bedoel coax kabel;
Gewoon verstek zagen, met een verstekbak en een ijzerzaag, gaat best.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
met van die vierkante plakgootjes. Heb je daar ook hoekjes van?
Probeer zo lang mogelijk de klus uit te stellen. Volgende keer als ze met meubels gaat sjouwen dan liggen de kabels iig al wél weer goedquote:Op maandag 4 april 2011 09:01 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb geen echte kruipruimte, onder de fundering ligt nat zand en klei
daarnaast heb ik een vriendin die minimaal eens per 6 maanden alle meubels wil verplaatsen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |