In principe zit er niet veel verschil tussen die sets. Alleen de sub is minder. 375 is een prima prijs. Het is de goedkoopste internetprijs die ik kan vinden bij een webshop die niet echt bekend is, al zegt die naam me wel wat om de een of andere reden (kan negatief zijn, kan positief zijn). Zie: Tweakers.net pricewatch. Ze hebben ook een fysieke winkel.quote:Op maandag 4 april 2011 16:04 schreef Gauner het volgende:
Klopt, ik heb momenteel niet het geld voor het absolute topspul inderdaad, ben ook nog maar een student en mijn kamer is 5x5 dus ik kan hier voorlopig wel mee vooruit.
Vandaag even langs de lokale geluidsboer geweest en deze had de HKTS11 (in tegenstelling tot vermelding op de site) niet meer op voorraad..
Als goedmakertje bood hij me de HKTS16 aan voor een prijs van 375 euro, is dit een goede deal? Kwam overigens een heel leuk geluid uit!
Nee, dat is een optische kabel. Je hebt een cinch kabel nodig, die naar mijn weten gewoon bij de speakerset wordt geleverd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef Gauner het volgende:
Ik ben de handleiding van mijn receiver een beetje door aan het pluizen en zie dat tussen de subwoofer en de receiver een zogenaamde 'audio cable' moet gebruiken die niet erbij inbegrepen zit.
Is dit de kabel die ik daarvoor nodig heb?:
http://cgi.ebay.co.uk/Opt(...)&hash=item518f026266
Bedankt! De cinch kabel zit inderdaad bij de speakerset inbegrepen zie ik. Morgen komt alles als het goed is, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat is een optische kabel. Je hebt een cinch kabel nodig, die naar mijn weten gewoon bij de speakerset wordt geleverd.
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb ze nl. ook wel eens met zoiets aangesloten zien worden, wat ook regelmatig als 'audio kabel' wordt gelabeld:quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat is een optische kabel. Je hebt een cinch kabel nodig, die naar mijn weten gewoon bij de speakerset wordt geleverd.
Omdat ik zelf de subwoofer van de HKTS 7 heb, en die niet zoveel verschilt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb ze nl. ook wel eens met zoiets aangesloten zien worden, wat ook regelmatig als 'audio kabel' wordt gelabeld:
[ afbeelding ]
Ok, logisch idd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat ik zelf de subwoofer van de HKTS 7 heb, en die niet zoveel verschilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |