Lijkt me alsnog gezonderquote:Op zondag 3 april 2011 08:01 schreef Viro het volgende:
[..]
zonder medicijnen slaap ik maar max 3/4 uur
Naast de pot zeiken bij mij thuis wil heeft als gevolg dat je de plee mag schrobben hequote:
Waarom nu vannacht?quote:Op zondag 3 april 2011 08:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, toevallig alleen vannacht. Ik slaap netjes elke nacht 7-8 uur, zonder medicijnen.
Alleen morfine krijgt mij platquote:
ik neem normaal geen medicijnen in, maar vanwege mijn gezondheid de laatste week moet ik wel.quote:
Had nog wat uit te spreken met dragems, wat overigens gelukt is en toen was het zo laat dat ik net zo goed wakker kan blijven. 8:30u snookerquote:
Heldquote:Op zondag 3 april 2011 08:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had nog wat uit te spreken met dragems, wat overigens gelukt is en toen was het zo laat dat ik net zo goed wakker kan blijven. 8:30u snooker
Uiteindelijk berust op wat misverstanden en over en weer verkeerd gezegde en/of geïntepreteerde zaken, dat is in elk geval de wereld uit en daar ben ik blij omquote:
En dan wel aan de morfine etc.quote:Op zondag 3 april 2011 08:07 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, geen drank/drugs want ik ben een fanatieke sporter en gaat tegen mijn principes in.
Was een goede zet van mij om hem bij de skype te voegenquote:Op zondag 3 april 2011 08:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uiteindelijk berust op wat misverstanden en over en weer verkeerd gezegde en/of geïntepreteerde zaken, dat is in elk geval de wereld uit en daar ben ik blij om
Je hebt een sterk karakter en dat valt te respecteren ongeacht de situatie met dragemsquote:Op zondag 3 april 2011 08:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uiteindelijk berust op wat misverstanden en over en weer verkeerd gezegde en/of geïntepreteerde zaken, dat is in elk geval de wereld uit en daar ben ik blij om
je weet niets van mijn medisch verleden af en wat er werkelijk aan de hand is en dan kom je met zo'n reactie. Ga maar ff 21 minuten slapen ofzoquote:
Dankzij huppel.quote:Op zondag 3 april 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een goede zet van mij om hem bij de skype te voegen
Welterusten (al is het een korte nacht)quote:
Ik kom met zo'n reactie omdat je zegt: ik doe niets want ik sport.quote:Op zondag 3 april 2011 08:09 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet niets van mijn medisch verleden af en wat er werkelijk aan de hand is en dan kom je met zo'n reactie. Ga maar ff 21 minuten slapen ofzo
Hè gelukkig! Ik was net wat terug aan het lezen, en het was shocking.quote:Op zondag 3 april 2011 08:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ook een erg sterke mening en die uit ik graag en vaak.quote:Op zondag 3 april 2011 08:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt een sterk karakter en dat valt te respecteren ongeacht de situatie met dragems
Welk nummer?quote:Op zondag 3 april 2011 08:12 schreef djkoelkast het volgende:
Deze had Knetter aan kunnen vragen![]()
Maar hij komt van mij![]()
Ja, het was best ernstig. Ik kon er niet mee lachen en heb me geprobeerd in te houden niet op hetzelfde niveau mee te doen.quote:Op zondag 3 april 2011 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè gelukkig! Ik was net wat terug aan het lezen, en het was shocking.![]()
Maar ik zeg:
Een goede morgen altesaam!
quote:Op zondag 3 april 2011 08:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, het was best ernstig. Ik kon er niet mee lachen en heb me geprobeerd in te houden niet op hetzelfde niveau mee te doen.
Maar 't is opgelost hoor.
Je bent niet voor niets djkoelkast te DHquote:Op zondag 3 april 2011 08:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ook een erg sterke mening en die uit ik graag en vaak.
Daar moet men wel even mee leren omgaan
Nu Knetter nog, die had ook een bui.quote:Op zondag 3 april 2011 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo! En nu weer vriendjes zijn hè?
Naja dat is wel waarheid.quote:Op zondag 3 april 2011 08:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets djkoelkast te DH
Dooddoener maar wel in mijn opinie de waarheid
Nee, sorryquote:Op zondag 3 april 2011 08:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Luister je niet dan?![]()
Ik durf dat echt niet te posten hoor
ik weet donders goed dat morfine een drug is. Zei ook dat ik het niet wil maar het kan niet anders op het moment vanwege mijn gezondheid. Maar als ik 100% gezond ben doe ik geen drugs en alcohol. Dat kan je toch zelf ook bedenken als ik zeg dat ik geen drugs en alcohol doe omdat ik een sporter ben en tegen mijn principes ingaat.quote:Op zondag 3 april 2011 08:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kom met zo'n reactie omdat je zegt: ik doe niets want ik sport.
Maar morfine is ook drugs, dus dan lieg je. Daar wijs ik je even op.
Ik laat de hele reden waarom weg. Die zal er gerust zijn en wens ik je ook alle sterkte mee.
Die zal wel weer gewoon geil zijn geweest.quote:Op zondag 3 april 2011 08:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu Knetter nog, die had ook een bui.
Ik ken geen Helderse Jutters, Khadija was anders en niet Heldersquote:Op zondag 3 april 2011 08:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu Knetter nog, die had ook een bui.
[..]
Naja dat is wel waarheid.
Zijn alle Jutters zo stug dan in jouw opinie?
Anders ga je d'r effe serieus op in ofzo.quote:Op zondag 3 april 2011 08:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ik weet donders goed dat morfine een drug is. Zei ook dat ik het niet wil maar het kan niet anders op het moment vanwege mijn gezondheid. Maar als ik 100% gezond ben doe ik geen drugs en alcohol. Dat kan je toch zelf ook bedenken als ik zeg dat ik geen drugs en alcohol doe omdat ik een sporter ben en tegen mijn principes ingaat.
Blijkbaar kan je niet ff nadenken na een nachtje doorhalen
Mensen uit Den Helder noem je Jutters hequote:Op zondag 3 april 2011 08:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken geen Helderse Jutters, Khadija was anders en niet Helders
I Know, maar zij was andersquote:Op zondag 3 april 2011 08:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen uit Den Helder noem je Jutters he
dan had je net zo goed ff kunnen nadenk, dan had dit niet hoeven te gebeuren.quote:Op zondag 3 april 2011 08:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders ga je d'r effe serieus op in ofzo.
Ik kan heel goed nadenken hoor, ik heb nergens last van. Ik heb geen zin in weer een rel dus ik hou verder mijn mond.
ik zoek op ozzy dan krijg ik maar 1 hitquote:Op zondag 3 april 2011 08:19 schreef djkoelkast het volgende:
@Viro
Ozzy Osborne - No More Tears 5:58
Ozzy Osbourne - Dreamer 4:48
Black Sabbath - Paranoid 2:48
En ik maak de tags niet, maar simpeler zoeken. Ozzy dus.
Ik zoek ozzy en krijg 3 hits, 1 is boozywoozy (verkeerd gespeld als bozzywoozy), 2 zijn ozzy osbournequote:Op zondag 3 april 2011 08:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zoek op ozzy dan krijg ik maar 1 hit
Ik weet donders goed dat ozzy in black sabbath heeft gezongen, maar draakje heeft 1 nummer, niet de nummer die ik zoek.
Bovenste niet meer, ik heb net die tag gefixtquote:Op zondag 3 april 2011 08:24 schreef Melting het volgende:
Ik krijg idd ook dit:
1 DJ BozzyWoozy Ft. Pryme - Jumpin' Around 3:32
2 Ozzy Osbourne - Dreamer 4:48
3 Ozzy Osbourne - No More Tears 5:58
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |