Wat is er met Stokstaart??????quote:
links of rechts?quote:
hij is wegquote:
Stokkkkkkieeeee waar ben jeeeeeeeeeee???quote:Op zondag 3 april 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is wegen ik mis hem best wel heul erg
allebei magquote:Op zondag 3 april 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
links of rechts?en lekkerrrrr
een rel???quote:Op zondag 3 april 2011 04:57 schreef BONG4002 het volgende:
Goh al weken niet meer getuned hier en er is ineens een fikse rel gaande
ik wil wel op meer sabbelenquote:
Ik wil ookquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil wel op meer sabbelen
quote:
samen sabbelen aan viro?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samen sabbelen aan viro?![]()
mag ik dan ook aan jou sabbelen
Heb geen ideequote:
quote:
dragems is vast jaquote:Op zondag 3 april 2011 05:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb geen idee
Maar het lijkt zo omdat dragems toch wel een vaste user is hier
Ach een ruzie hier en daar is normaal, gebeurd forumbreedquote:
Psy trance?quote:
je favo liedje tochquote:
Okej thnxquote:Op zondag 3 april 2011 05:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, staat er wel in, zoek op: mijk's
Ik wel hoorquote:Op zondag 3 april 2011 05:09 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand wil blijkbaar weten wat knor-gate is.
nou leg het maar uit dan. in jouw woordenquote:Op zondag 3 april 2011 05:09 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand wil blijkbaar weten wat knor-gate is.
niet mijn muziekjens.. maar ik gun het jou meidquote:
goh misschien moeten wij dan het zinkend schip verlatenquote:
Ik kan je niet helpen, ben een toevallige passant dus moet het verhaal erachter beter begrijpenquote:Op zondag 3 april 2011 05:11 schreef dragems het volgende:
[..]
goh misschien moeten wij dan het zinkend schip verlaten
koelkast legt het wel voor je uitquote:Op zondag 3 april 2011 05:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, ben een toevallige passant dus moet het verhaal erachter beter begrijpen
tuurlijk dat lost alles opquote:
nee hoorquote:
Huppel heeft een knor in haar lach.quote:Op zondag 3 april 2011 05:14 schreef Viro het volgende:
Ik hoef het niet meer te weten, word zo mysterieus gedaan over knor gate.
Als iemand iemand heeft gepijpt tijdens zijn/haar baan, so what?
Monica heeft bill gepijpt in de oval office. Jammer dat ie toen president van de USA was. Kleine detail.
hahahaha ja dat is hetquote:
Je mag het ook PM/DM'en dan is het off the record, of je gooit het hier neerquote:
Het is simpel.quote:Op zondag 3 april 2011 05:14 schreef Viro het volgende:
Ik hoef het niet meer te weten, word zo mysterieus gedaan over knor gate.
Als iemand iemand heeft gepijpt tijdens zijn/haar baan, so what?
Monica heeft bill gepijpt in de oval office. Jammer dat ie toen president van de USA was. Kleine detail.
nee ik heb mijn zeggie gedaan. lees het maar terug. of vraag maar naar koelkast wat zijn verhaal isquote:Op zondag 3 april 2011 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je mag het ook PM/DM'en dan is het off the record, of je gooit het hier neer
was dragems de enige danquote:Op zondag 3 april 2011 05:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is simpel.
Als ik lach dan knor ik. Vandaag tijdens de show was er weinig te lachen en dus te knorren. Ik ging uit de skype en toen ging dragems bitchen.
Waarom weet niemand
ik heb het al gezegd. maar daar heb je niet op gereageerdquote:Op zondag 3 april 2011 05:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jongen. Als er wat is mag je het gerust zeggen hoor. Ik praat er graag over.
Dan heb ik het niet gelezen, als in niet gezien.quote:Op zondag 3 april 2011 05:19 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb het al gezegd. maar daar heb je niet op gereageerd
Klinkt allemaal heftig, geloof je wel daar niet van maar djkoelkast is een toffe gast dus daar kan je niet zomaar ruzie mee hebben?quote:Op zondag 3 april 2011 05:18 schreef dragems het volgende:
[..]
nee ik heb mijn zeggie gedaan. lees het maar terug. of vraag maar naar koelkast wat zijn verhaal is
euhm miscchien weet ik het niet omdat ik een sociale leven heb en de radio niet aan had staan?quote:Op zondag 3 april 2011 05:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is simpel.
Als ik lach dan knor ik. Vandaag tijdens de show was er weinig te lachen en dus te knorren. Ik ging uit de skype en toen ging dragems bitchen.
Waarom weet niemand
al is het zuster teresa dan kun je er wel ruzie mee hebben. als iemand het voor elkaar krijgt om nooit ruzie te hebben is het een saai persoonquote:Op zondag 3 april 2011 05:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heftig, geloof je wel daar niet van maar djkoelkast is een toffe gast dus daar kan je niet zomaar ruzie mee hebben?
Dragems is wel de enige die er nu nog over bezig is en nummers aanvraagt met dubbelzinnig bericht erbijquote:
ninja editquote:Op zondag 3 april 2011 05:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dragems is wel de enige die er nu nog over bezig is en nummers aanvraagt met dubbelzinnig bericht erbij
ninja editquote:Op zondag 3 april 2011 05:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dragems is wel de enige die er nu nog over bezig is en nummers aanvraagt met dubbelzinnig bericht erbij
hij is niet de enige die er nog mee bezig is.. alleen hij is de enige die erover postquote:Op zondag 3 april 2011 05:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik was ook echt de enigequote:Op zondag 3 april 2011 05:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik de achtergrond beknopt begrijp kan ik een oordeel geven maar zo niet, en teruglezen is een beetje veel werk dus een beknopte samenvatting geeft een wat beter licht op de gebeurtenissen die zich nu kennelijk afspelenquote:Op zondag 3 april 2011 05:21 schreef dragems het volgende:
[..]
al is het zuster teresa dan kun je er wel ruzie mee hebben. als iemand het voor elkaar krijgt om nooit ruzie te hebben is het een saai persoon
Ik snap er iig niks vanquote:Op zondag 3 april 2011 05:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik de achtergrond beknopt begrijp kan ik een oordeel geven maar zo niet, en teruglezen is een beetje veel werk dus een beknopte samenvatting geeft een wat beter licht op de gebeurtenissen die zich nu kennelijk afspelen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
we zijn aan het winnen
Er is iets tussen jouw en dragems, wat weet ik niet en dat wilde ik vragenquote:
leg aan hem maar uit waarom die skype weg was en er alleen maar muziek werd gedraaidquote:
Ik weet het ook niet, dat is het probleemquote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er is iets tussen jouw en dragems, wat weet ik niet en dat wilde ik vragen
Ik zag het toch echtquote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Denken dat ik nog in staat ben om een ninja edit te doen om half 6 's ochtends
Omdat ik weg was gegaan en ik de hoofdgast wasquote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef dragems het volgende:
[..]
leg aan hem maar uit waarom die skype weg was en er alleen maar muziek werd gedraaid
wat knetter zegtquote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef Huppelmuts het volgende:
ik zag echt wat anders daar staanquote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat mijn hoofdgast er geen zin meer in had. Dan hoeft het voor mij ook niet meer.quote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef dragems het volgende:
[..]
leg aan hem maar uit waarom die skype weg was en er alleen maar muziek werd gedraaid
Ik heb echt geen ninjaedit gedaan.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat is het probleem
hypocriet dusquote:Op zondag 3 april 2011 05:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat mijn hoofdgast er geen zin meer in had. Dan hoeft het voor mij ook niet meer.
Daarna heb ik alleen nog even uitleg gegeven met mono samen, 4 minuten ofzo.
Welkomquote:Op zondag 3 april 2011 05:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
He, die radio van ONZ is wel leuk.
De eerste keer dat ik luister.
Hypocriet omdat jij niet de hoofdgast was?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 05:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
wat is er dan gebeurd, word zo mysterieus over gedaan.quote:Op zondag 3 april 2011 05:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat mijn hoofdgast er geen zin meer in had. Dan hoeft het voor mij ook niet meer.
Daarna heb ik alleen nog even uitleg gegeven met mono samen, 4 minuten ofzo.
Welkomquote:Op zondag 3 april 2011 05:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En ik vind het liedje ook tofquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
ik vind die titel best leuk
omdat je bij mij show ook altijd post dat ik meer moet lullen en minder muziek moet draaien. en een super probleem als ik niet wil draaienquote:Op zondag 3 april 2011 05:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
leg nou eens uit wat daar hypocriet aan is?
We hadden Skype, ingepland.quote:Op zondag 3 april 2011 05:28 schreef Viro het volgende:
[..]
wat is er dan gebeurd, word zo mysterieus over gedaan.
Nog ff en ik ga mensen anaal vernederen om het te weten te komen
We hebben ongeveer 2 uur geluld met 2 nummers er tussen, dus ga niet zeggen dat we niks gezegd hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 05:29 schreef dragems het volgende:
[..]
omdat je bij mij show ook altijd post dat ik meer moet lullen en minder muziek moet draaien. en een super probleem als ik niet wil draaien
fuck jou. zo belangrijk ben je niet en het probleem is echt niet dat ik geen hoofdgast ben. ik voel me niet zo fucking belangrijk als jijquote:Op zondag 3 april 2011 05:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hypocriet omdat jij niet de hoofdgast was?
Ben je een nachtbraker?quote:
Blijf jij lekker in Raalte de 16dequote:Op zondag 3 april 2011 05:31 schreef dragems het volgende:
[..]
fuck jou. zo belangrijk ben je niet en het probleem is echt niet dat ik geen hoofdgast ben. ik voel me niet zo fucking belangrijk als jij
quote:Op zondag 3 april 2011 05:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat is het probleem
Beetje tegenstrijdig dit, weet niet wat ik moet gelovenquote:Op zondag 3 april 2011 05:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hadden Skype, ingepland.
Het was niet super ongezellig, maar het liep niet echt zoals voorgaande keren.
Het werd op een gegeven moment erg druk waardoor eigenlijk niemand meer aan het woord kwam.
Hierop besloot huppel, mijn hoofdgast, niet meer mee te doen. Hierop besloot ik dat het skypegedeelte van de show wel klaar was, gezien mijn hoofdgast er niet meer was.
Heel sneu misschien voor de mensen die er nog zaten (waaronder dragems), maar ik had er ook geen zin meer in. Als dragems geen zin heeft om vragen te beantwoorden in zijn show dan hoeft hij dat toch ook niet te doen?
Mij.quote:Op zondag 3 april 2011 05:32 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig dit, weet niet wat ik moet geloven
en jij bent de eerste die zegt dan ik wel vragen moet doenquote:Op zondag 3 april 2011 05:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hadden Skype, ingepland.
Het was niet super ongezellig, maar het liep niet echt zoals voorgaande keren.
Het werd op een gegeven moment erg druk waardoor eigenlijk niemand meer aan het woord kwam.
Hierop besloot huppel, mijn hoofdgast, niet meer mee te doen. Hierop besloot ik dat het skypegedeelte van de show wel klaar was, gezien mijn hoofdgast er niet meer was.
Heel sneu misschien voor de mensen die er nog zaten (waaronder dragems), maar ik had er ook geen zin meer in. Als dragems geen zin heeft om vragen te beantwoorden in zijn show dan hoeft hij dat toch ook niet te doen?
dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 3 april 2011 05:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 2 uur geluld met 2 nummers er tussen, dus ga niet zeggen dat we niks gezegd hebben.
was ik ook echt wel van planquote:
Ja en? Het is jouw show, dus je mag weigeren?quote:Op zondag 3 april 2011 05:32 schreef dragems het volgende:
[..]
en jij bent de eerste die zegt dan ik wel vragen moet doen
Geniet, maar drink met mate, dat komt in mij opquote:
Strak planquote:
Ik was vanochtend (zaterdagochtend dus) erg vroeg wakker, om 9 uur al, maar ik kan nog steeds niet slapen, ben nu dus al 20 uur wakker.quote:Op zondag 3 april 2011 05:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben je een nachtbraker?( doordeweeks?)
Ik drink alleen waterquote:Op zondag 3 april 2011 05:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geniet, maar drink met mate, dat komt in mij op
The whole world is stupid and people are stupidquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Het oorlogsliedje ofsowwww
misschien is dat het probleem wel. dat jij het niet zietquote:Op zondag 3 april 2011 05:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mij.
Ik zie het probleem wat dragems heeft namelijk niet.
Misschien is het probleem dat jij je veel te veel aantrekt van wat ik vind?quote:Op zondag 3 april 2011 05:34 schreef dragems het volgende:
[..]
misschien is dat het probleem wel. dat jij het niet ziet
Knap hoor, nooit lekker een biertje?quote:
Ik ben een nachtbraker, ook door de weeksquote:Op zondag 3 april 2011 05:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik was vanochtend (zaterdagochtend dus) erg vroeg wakker, om 9 uur al, maar ik kan nog steeds niet slapen, ben nu dus al 20 uur wakker.![]()
Meestal slaap ik laat in en sta ik ook laat op.![]()
En jij?
's Ochtends ben ik in de regel een wrak.
waarom doe je dan wel alsof je de baas bentquote:Op zondag 3 april 2011 05:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en? Het is jouw show, dus je mag weigeren?
Ik ben hier niet de baas ofzo he, niet de eindredactie, alleen mede dj, roosteraar en draakjebeheerder.
geilquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
omdat koelkast me ballen wil likken
Wanneer doe ik dat dan?quote:Op zondag 3 april 2011 05:35 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom doe je dan wel alsof je de baas bent
ja gewoon altijd weetjewel je wilde me laatst ook al ontslaan maar ik werk niet eens voor je dus wie denk je wel niet dat je bent gewoon ?!!!quote:
Sorry JanPiraat ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 3 april 2011 05:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja gewoon altijd weetjewel je wilde me laatst ook al ontslaan maar ik werk niet eens voor je dus wie denk je wel niet dat je bent gewoon ?!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 05:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja gewoon altijd weetjewel je wilde me laatst ook al ontslaan maar ik werk niet eens voor je dus wie denk je wel niet dat je bent gewoon ?!!!
Janquote:Op zondag 3 april 2011 05:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 05:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor knetter
Voor jouquote:
eigenlijk wel maar al maandenlang zo'n kutsloeber die hard op zoek is naar een baan en elke keer overal meer weer geweigerd wordt door mensen zoals koelkastquote:Op zondag 3 april 2011 05:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jan![]()
Kom jij wel over 2 weken? Je moet eigenlijk wel he!!
dit probleem heb ik ook, word inmiddels chago ervanquote:Op zondag 3 april 2011 05:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar al maandenlang zo'n kutsloeber die hard op zoek is naar een baan en elke keer overal meer weer geweigerd wordt door mensen zoals koelkast
Je bent aangenomen op onze nieuwe piratenzenderquote:Op zondag 3 april 2011 05:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar al maandenlang zo'n kutsloeber die hard op zoek is naar een baan en elke keer overal meer weer geweigerd wordt door mensen zoals koelkast
Zal eens kijken of zus weer komt, wie weet kan ze je weer meenemenquote:Op zondag 3 april 2011 05:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 05:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal eens kijken of zus weer komt, wie weet kan ze je weer meenemen
quote:Op zondag 3 april 2011 05:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die is mij aan het beffen.. zal hem ff zeggen dat hij moet posten
Heeft hij een snorkel bij?quote:Op zondag 3 april 2011 05:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die is mij aan het beffen.. zal hem ff zeggen dat hij moet posten
nee geen zin in. doe jij maarquote:
Dat was toch webhawkquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 05:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was toch webhawk
Geen idee wie nu de server beheert maar weet wel dat hij in het begin veel deed
Ik vind jou een heldquote:Op zondag 3 april 2011 05:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was toch webhawk
Geen idee wie nu de server beheert maar weet wel dat hij in het begin veel deed
Ik post vaak 's nachts op fok, behalve fok ken ik ook geen andere leuke fora eigenlijk. Alleen zitten er wel weinig mensen op fok! 's nachts, hopelijk wordt er ook rond die tijd wat meer gepost binnenkort.quote:Op zondag 3 april 2011 05:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben een nachtbraker, ook door de weeksGa je de nachtploeg vergezellen?
![]()
![]()
Knor!quote:
Bij onzinradio wordt snachts wel gepostquote:Op zondag 3 april 2011 05:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik post vaak 's nachts op fok, behalve fok ken ik ook geen andere leuke fora eigenlijk. Alleen zitten er wel weinig mensen op fok! 's nachts, hopelijk wordt er ook rond die tijd wat meer gepost binnenkort.![]()
Ik ken ook alleen ONZ en KLB en TRU.
NWS en FP kom ik niet meer, te hoog Prozac-gehalte.
Misschien zijn er nog andere leuke subfora op FOK.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
You go girl.. daarom hou ik van je
quote:
Whut? i wanna knowquote:Op zondag 3 april 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
You go girl.. daarom hou ik van je
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |