we kunnen wel wat verzinnen..quote:Op zondag 3 april 2011 03:53 schreef Niki.P het volgende:
Als ze zo lopen te fluisteren onder de dekens verstaan we er toch de ballen van!
Volume hoger, opgelostquote:Op zondag 3 april 2011 03:53 schreef Niki.P het volgende:
Als ze zo lopen te fluisteren onder de dekens verstaan we er toch de ballen van!
Oei leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: volgens de FOK! zoekfunctie ben ik kennelijk de uitvinder van het begrip streamlock?
gefeliciteerdquote:Op zondag 3 april 2011 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: volgens de FOK! zoekfunctie ben ik kennelijk de uitvinder van het begrip streamlock?
quote:
Al te laat helaasquote:
Youre cute!quote:Op zondag 3 april 2011 04:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
1 K!!! (Sorry ik verbeter iedereen die het fout doet)
Het ziet er spannend uitquote:Op zondag 3 april 2011 04:02 schreef Niki.P het volgende:
[ afbeelding ]
Nou na met deze beelden en geluiden zou je bijna denken dat er echt iets gebeurt daar...
quote:Op zondag 3 april 2011 04:07 schreef Niki.P het volgende:
Laura toch, Alex zegt hoe kan het dekbed zo warm zijn, Laura, het dekbed is niet warm hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2011 04:11 schreef Niki.P het volgende:
Integendeel, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |