Jep, over dat ze het goed doen, en nu zoveel geld hebben..quote:
klinkt heel geil eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 april 2011 03:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep, over dat ze het goed doen, en nu zoveel geld hebben..
En dat het moeilijk wordt met nomineren
Het zou zomaar kunnen dat Alex of Laura SST gaan winnen, helaasquote:Op zondag 3 april 2011 03:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep, over dat ze het goed doen, en nu zoveel geld hebben..
En dat het moeilijk wordt met nomineren
Nee, moeten ze te veel uitbetalen,quote:Op zondag 3 april 2011 03:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat Alex of Laura SST gaan winnen, helaas
Dan gaat alles weg, dus verliest Laura/Alex ook het geld denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 03:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, moeten ze te veel uitbetalen,
Hoe zou dat trouwens nu zitten nu ze 1 kluis hebben als er 1 weg gaat krijgt er 1 de hele kluis of de helft... of niks
Of het is de helft.. net bij een scheiding..quote:Op zondag 3 april 2011 03:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan gaat alles weg, dus verliest Laura/Alex ook het geld denk ik
ik heb altijd gezegd, Laura wil meer bekendheid zodat haar waarde voor playboy toeneemt.quote:Op zondag 3 april 2011 03:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze kruipen wel nog dichten naar elkaar toe..
Dat is denk ik het logisch..quote:Op zondag 3 april 2011 03:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of het is de helft.. net bij een scheiding..
dan zegt ze sorry tegen Alex en kijkt hem lief aan.. En dan is hij het alweer vergeven!quote:Op zondag 3 april 2011 03:48 schreef bull1966 het volgende:
hoop dat ze ( de eieren) als ze filmpjes laten zien , ook dat gesprek van laura uitzenden waar ze op de rode bank zegt dat het allemaal tactiek is en op de visse bank waar ze zegt dat alles wat ze in het huis doet fake is
Lijkt me niet, dan hadden ze het geld net zo goed meteen al kunnen verdelen.quote:
Ze krijgen er toch nog steeds geld bij (vandaag zo'n 15 duizend) dat moet dan ook tussen 2 verdeelt worden inde plaats van helemaal naar Laura gaan...quote:Op zondag 3 april 2011 03:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan hadden ze het geld net zo goed meteen al kunnen verdelen.
Mo raakt er ook niet van onder de indruk, Jo gaat doen of ze het erg vindt. Nee, denk dat dat niets uitmaakt..quote:Op zondag 3 april 2011 03:51 schreef bull1966 het volgende:
voor alex wel maar de rest ziet dat ook en dan neemt geer denk ik faalex in bescherming
we kunnen wel wat verzinnen..quote:Op zondag 3 april 2011 03:53 schreef Niki.P het volgende:
Als ze zo lopen te fluisteren onder de dekens verstaan we er toch de ballen van!
Volume hoger, opgelostquote:Op zondag 3 april 2011 03:53 schreef Niki.P het volgende:
Als ze zo lopen te fluisteren onder de dekens verstaan we er toch de ballen van!
Oei leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: volgens de FOK! zoekfunctie ben ik kennelijk de uitvinder van het begrip streamlock?
gefeliciteerdquote:Op zondag 3 april 2011 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
offtopic: volgens de FOK! zoekfunctie ben ik kennelijk de uitvinder van het begrip streamlock?
quote:
Al te laat helaasquote:
Youre cute!quote:Op zondag 3 april 2011 04:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
1 K!!! (Sorry ik verbeter iedereen die het fout doet)
Het ziet er spannend uitquote:Op zondag 3 april 2011 04:02 schreef Niki.P het volgende:
[ afbeelding ]
Nou na met deze beelden en geluiden zou je bijna denken dat er echt iets gebeurt daar...
quote:Op zondag 3 april 2011 04:07 schreef Niki.P het volgende:
Laura toch, Alex zegt hoe kan het dekbed zo warm zijn, Laura, het dekbed is niet warm hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2011 04:11 schreef Niki.P het volgende:
Integendeel, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |