waar waar ik eerstquote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
TOPICHUNTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry hoor met met jouw UI en PI komt deze niet echt geloofwaardig over
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
ach... we weten wie het zegtquote:Op zondag 3 april 2011 01:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Psies! Die KahahaharinG is niet te vertrouwen! Ze is de Philip van dit forum!quote:
[Jo]Wat lul je nou alles door?![/Jo]quote:Op zondag 3 april 2011 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Die KahahaharinG is niet te vertrouwen! Ze is de Philip van dit forum!
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordtquote:Op zondag 3 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry hoor met met jouw UI en PI komt deze niet echt geloofwaardig over
Post Iconquote:Op zondag 3 april 2011 01:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordt
en wat is PI![]()
maar dat komt door je UI die straalt een IQ van Bonnie St.Claire uit maar maakt opmerkingen al la Monique * MaryMouse duikt snel haar holletje inquote:Op zondag 3 april 2011 01:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik verbaas me over alles wat wel serieus genomen wordt
Wishfull thinkingquote:Op zondag 3 april 2011 01:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik zeg niks, straks heb ik een hyperactieve stalker.
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rondquote:Op zondag 3 april 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dat komt door je UI die straalt een IQ van Bonnie St.Claire uit maar maakt opmerkingen al la Monique * MaryMouse duikt snel haar holletje in
kun je daar ook een standaard icon voor instellen of moet je die elke keer aanklikken?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rond
klik een andere aan dan staat er langs "als standaard instellen"quote:Op zondag 3 april 2011 01:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kun je daar ook een standaard icon voor instellen of moet je die elke keer aanklikken?
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vingerquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian trekt aan het uitstekende staartje en slingert eens in het rond
dank u, jammer dat deze er niet bij staat:quote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
klik een andere aan dan staat er langs "als standaard instellen"
* Vultarian duwt Marymouse terug in het holletje en metselt de ingang dicht met kaasquote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousekotst eerst als een waardig moniqueje, bekstekked vervolgens lenig en soepel als een aafke en bijt Vultarian in zijn vinger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |