quote:
QFTquote:Op zondag 3 april 2011 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bravo mensen
Maar jongens, die TT van mij moest gewoon even.
Pics van je zusje werken altijdquote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben momenteel niet in staat te skijpen MAAR ik ben thuis en niet in de kroeg. Voor de duidelijkheid.
Ssssh... Ik heb eindelijk een wifispot gevonden in de McDonalds van BorahBorah!quote:Op zondag 3 april 2011 01:41 schreef humorduck28 het volgende:
arnie was toch verdwaald in de jungle..
Oke, gelukkig, ik zal het niet doorgeven aan GTSTquote:Op zondag 3 april 2011 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ssssh... Ik heb eindelijk een wifispot gevonden in de McDonalds van BorahBorah!
quote:
Ik wil een Durum Döner met alleen doner en knoflooksaus.quote:
ZO"N GROTE VUURBAL JONGUHHHHquote:Op zondag 3 april 2011 01:43 schreef quaas het volgende:
HEE, ARNIE
GGEF ONS IS GELD VOOR EEN FILM KUT!
Dat moet je aan de Arnie-wannabe, oftewel de Arnabe vragen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:43 schreef quaas het volgende:
HEE, ARNIE
GGEF ONS IS GELD VOOR EEN FILM KUT!
Wat een heleboelquote:
En jij speelt Reinout Oerlemans?quote:Op zondag 3 april 2011 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat moet je aan de Arnie-wannabe, oftewel de Arnabe vragen.
Ik ben de échte Arnie.
Touché, mooie opmerking.quote:
Gadver!!quote:
Hallon dragemsquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef dragems het volgende:
bam ik ben er. feest is afgelopen en kan beginnen
je bent lievvquote:
heeeeeee had jij geen permban?quote:
een beetje van maggie. een beetje van draggiequote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef dragems het volgende:
Dragemsquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef dragems het volgende:
Ik jou ookquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent lievv![]()
heb je gemist
het is je homeboy snufquote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
een beetje van maggie. een beetje van draggie
perm?quote:
mijn beeldscherm is niet zo groot, dus splitscreen doe alleen de posts, zonder username, en ik dacht, dat kan niet anders dan mono zijnquote:
voor een vroege zondag ochtend jaquote:
die kunnen toch maar 30?quote:Op zondag 3 april 2011 01:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik ga hard ik ga lekker 120 op mijn trekker
Ja voor mij iig welquote:
hoi popjequote:
Zijn rep is alom bekendquote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef quaas het volgende:
[..]
mijn beeldscherm is niet zo groot, dus splitscreen doe alleen de posts, zonder username, en ik dacht, dat kan niet anders dan mono zijn
Het is 180!quote:Op zondag 3 april 2011 01:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik ga hard ik ga lekker 120 op mijn trekker
Ik heb ook gewoon nog steeds zin in een Durum Dönerquote:
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor een late zaterdagavond toch ook wel ?
110, 120 130 geen enkel probleemquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
ik heb het gevoel dat dit optrekt naar een enorme climax.
iets met bierquote:
Ik altijdquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon nog steeds zin in een Durum Döner
neeee was niet in de kroeg. feest in de achtertuinquote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MOEDERNEUKER BEN JIJ OOK AL THUIS WAS HET GAY IN DE KROEG?
Ik vroeg het aan afromannetjequote:Op zondag 3 april 2011 01:51 schreef dragems het volgende:
[..]
neeee was niet in de kroeg. feest in de achtertuin
Ik kon geen stap zetten. Het duurde een kwartier om bij m'n jas te komen die 2 meter verderop hing:')quote:Op zondag 3 april 2011 01:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MOEDERNEUKER BEN JIJ OOK AL THUIS WAS HET GAY IN DE KROEG?
was gezellie met roomsoesjes goeien en zo. paupervolkquote:Op zondag 3 april 2011 01:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan afromannetjeDie was er net wel
Maar was het lauw?
Was het zo druk?quote:Op zondag 3 april 2011 01:52 schreef Afroman het volgende:
[..]
Ik kon geen stap zetten. Het duurde een kwartier om bij m'n jas te komen die 2 meter verderop hing:')
ik kan nog meer opquote:
nee, jij wel?quote:
KERMIS KAMPERSquote:Op zondag 3 april 2011 01:54 schreef Afroman het volgende:
Ja, het was episch druk, allemaal van die kermismongols
hoiquote:Op zondag 3 april 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klote modem, dan maar internet delen via m'n telefoon..
dank dankquote:
focus - hocus hopusquote:
fixedquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:57 schreef quaas het volgende:
Wie zijn er nu allemaal op de skypee mensen?
Ik maar ze bellen niet.quote:Op zondag 3 april 2011 01:57 schreef quaas het volgende:
Wie zijn er nu allemaal op de skypee mensen?
quote:Op zondag 3 april 2011 01:58 schreef Snuf. het volgende:
Nee ik kan niet skijpen maar ik ga ook slapen weltrusten hou van jullie groetjens van ria en de kits en henk en reks ik ben dood en ik ga nu slapen tot 15:00 ongeveer en daarmee haal ik slaap in zodat ik niet als een zombie ben 1 liefde
Mono is een baas.
Weltrusten Snufquote:Op zondag 3 april 2011 01:58 schreef Snuf. het volgende:
Nee ik kan niet skijpen maar ik ga ook slapen weltrusten hou van jullie groetjens van ria en de kits en henk en reks ik ben dood en ik ga nu slapen tot 15:00 ongeveer en daarmee haal ik slaap in zodat ik niet als een zombie ben 1 liefde
Mono is een baas.
Joquote:Op zondag 3 april 2011 01:58 schreef Snuf. het volgende:
Mono is een baas.
Trusten manquote:Op zondag 3 april 2011 01:58 schreef Snuf. het volgende:
Mono is een baas.
Weltrustenquote:Op zondag 3 april 2011 01:58 schreef Snuf. het volgende:
Mono is een baas.
Langskomen en doorlopen..quote:Op zondag 3 april 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
Je mag langs komen, maar kom maar niet naar binnen.
1. ik hoop nog 70 jaar.quote:Op zondag 3 april 2011 01:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoelang hebben we nog?
Hoelaat is Koel afgelopen?
Ik vind dit totaal niet grappigquote:
2,0quote:Op zondag 3 april 2011 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trolololololololololololololo Trololololololo
Nah wij lachen ons des te harder dood hoorquote:Op zondag 3 april 2011 02:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dit totaal niet grappig![]()
Moet ook bar weinig lachen
Ik gewoon echt nietquote:Op zondag 3 april 2011 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah wij lachen ons des te harder dood hoor
Waarommmm ?quote:Op zondag 3 april 2011 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gewoon echt niet![]()
Zit er sterk over te denken om op te gaan hangen
Dat zou wel heel flauw zijn. Maargoed, je zal gelijk hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gewoon echt niet![]()
Ik vind er serieus niks aanquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 02:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kom bijna klaar van genot mmmmmhmmmhmmmmhhh
Geen idee. Te druk, lijkt wel gemaakt nep lachen van iedereenquote:Op zondag 3 april 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
Huppel vind je het niet zo grappig? waarom?
Daarom vind ik het wel komisch.quote:Op zondag 3 april 2011 02:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Te druk, lijkt wel gemaakt nep lachen van iedereen
Awh kom op, ik ben de eeuwige dwerg, ik vind daar ook niets aan hoorquote:Op zondag 3 april 2011 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gewoon echt niet![]()
en ik de kreunerquote:Op zondag 3 april 2011 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Awh kom op, ik ben de eeuwige dwerg, ik vind daar ook niets aan hoor
ik kom liever ergens anders tussenquote:Op zondag 3 april 2011 02:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeg het dan?
Je kan er niet eens tussen komen
heeee ik ben er netquote:Op zondag 3 april 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had er heel veel zin in.
Ik heb vet hard gereden om nog een beetje op tijd te zijn.
Zal wel liggen aan de mensen in de skype misschien
ik ben er nog maar netquote:Op zondag 3 april 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok, show is afgelopen dan. Na dit nummer.quote:Op zondag 3 april 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ah gossiequote:Op zondag 3 april 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
QFTquote:Op zondag 3 april 2011 02:09 schreef humorduck28 het volgende:
Er is een verschil tussen gevoelens en grappen... gevoelens is vrouwelijk en grappen is mannelijk
Hey kom op, jullie moesten mij ook net hebben..quote:Op zondag 3 april 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
I rest my casequote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 3 april 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, show is afgelopen dan. Na dit nummer.
Slaap lekker allemaal.
ben je daar echt zo lange zin voor nodig? en ga is plassen en zoquote:Op zondag 3 april 2011 02:09 schreef Monopoly het volgende:
Joh boeiend, ze vind het niet grappig... oke. Prima niets moet. Dan lekker meeluisteren en niet meelullen prima... no big fucking deal
Omdat hij bang is om in de pan gekookt te wordenquote:Op zondag 3 april 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
Oké, een mopje dan. Waarom komt een kuiken uit een ei?
quote:Op zondag 3 april 2011 02:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat hij bang is om in de pan gekookt te worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
___
geen knor voor die grapquote:Op zondag 3 april 2011 02:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
___
En daar moest je vier minuten over denken?quote:Op zondag 3 april 2011 02:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
___
Whahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 02:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En daar moest je vier minuten over denken?
nicequote:
Ik zat me te bedenken dat ik nog geen antwoord had gegevenquote:Op zondag 3 april 2011 02:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sopje houdt allles op de seconde bijquote:Op zondag 3 april 2011 02:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Die doen me niks hoorquote:Op zondag 3 april 2011 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah gossie
Dit vind ik gewoon sneu jongens, even serieus. Blijkbaar toch iets te ver gegaan met die Mono-uitspraken enzo.
Daar ligt het niet aanquote:Op zondag 3 april 2011 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey kom op, jullie moesten mij ook net hebben..
Dit dus. In het rooster staat tot 3quote:Op zondag 3 april 2011 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik baal een beetje. Is de show echt over na dit nummer?
Waarom vond ik dit niet grappig ?quote:Op zondag 3 april 2011 02:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 02:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet aan de cafeine en suiker.. Ik moet wakker blijven tot kwart voor 5, dan mag ik weer gaan werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |