De clown?quote:
Ik zit filmpje te kijkenquote:
Lol idem.quote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedoel eigelijk C4 en ER want ik zit nu dus de hele avond Youtube videotjes te kijken
Ik denk dat wij binnenkort eens serieus moeten gaan praten.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedoel eigelijk C4 en ER want ik zit nu dus de hele avond Youtube videotjes te kijken
Onder het genot vanm een goede fles whisky en een goede sigaar ja.......quote:Op zondag 3 april 2011 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij binnenkort eens serieus moeten gaan praten.
Een borrel heb je wel nodig nadat ik jouw liefde voor dat pokke nummer de wereld uit heb geholpen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onder het genot vanm een goede fles whisky en een goede sigaar ja.......
Bij sigaar moet ik altijd aan Clinton denkenquote:Op zondag 3 april 2011 01:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onder het genot vanm een goede fles whisky en een goede sigaar ja.......
Ik ga door omdat ik een moral obligation heb over enkele urenquote:Op zondag 3 april 2011 01:34 schreef Braamyo het volgende:
Pffff, ik ga slapen.... Geen alcohol op maar gewoon te moe om te kunnen feesten.... Fijne avond voor iedereen die nog ff doorgaat
trustequote:Op zondag 3 april 2011 01:34 schreef Braamyo het volgende:
Pffff, ik ga slapen.... Geen alcohol op maar gewoon te moe om te kunnen feesten.... Fijne avond voor iedereen die nog ff doorgaat
M'n wederhelft vind doit maar niksquote:Op zondag 3 april 2011 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een borrel heb je wel nodig nadat ik jouw liefde voor dat pokke nummer de wereld uit heb geholpen.
Wat heb je tegen dat liedje? Vind het wel een grappig nummer, en de danspasjes die ze doet zijn niet te moeilijk, dus die kan ik me ook aanleren.quote:Op zondag 3 april 2011 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij binnenkort eens serieus moeten gaan praten.
In de US of A doet men toch enkel aan line-dancing?quote:Op zondag 3 april 2011 01:35 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat heb je tegen dat liedje? Vind het wel een grappig nummer, en de danspasjes die ze doet zijn niet te moeilijk, dus die kan ik me ook aanleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |