Weet ik nu nog niet. Dat hangt af van de man in mijn leven op dat moment en hoe we onze toekomst samen zien. Ik heb nu niet duidelijk een uitgesproken wens voor wel óf juist niet nog een kindje.quote:
Dan klopte niet wat je eerder zeiquote:Op zondag 3 april 2011 01:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik nu nog niet. Dat hangt af van de man in mijn leven op dat moment en hoe we onze toekomst samen zien. Ik heb nu niet duidelijk een uitgesproken wens voor wel óf juist niet nog een kindje.
Jij bent ook wel exact wat ik me voorstelde. En bijna kaalquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef DrMarten het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, blijft niet lang staan
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is geweldig. Maar ik vind 1 echt genoeg.
Hetzelfde als ik het fotoboek alleen met minder haarquote:Op zondag 3 april 2011 01:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan klopte niet wat je eerder zei.
[..]
Jij bent ook wel exact wat ik me voorstelde. En bijna kaal.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik hou het voorlopig ook maar bij het oefenen.
In de oven gooien.quote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zin in hamburgers met mayo maar geen zin om nog de keuken in te gaan........ dilemma
Hamburgers zijn altijd de moeite waard. Altijd.quote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb zin in hamburgers met mayo maar geen zin om nog de keuken in te gaan........ dilemma
Meer haar staat je beter.quote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik het fotoboek alleen met minder haar
Misschien dat je ooit eerder een foto postte iddquote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik het fotoboek alleen met minder haar
De oplettende kijker las in het vorige topic wanneer ik voor het laatst geneukt heb.quote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat er de laatste tijd ook vrij weinig van komt
Ik bedoel meer dat er gewoon foto's in m'n fotoboek staanquote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien dat je ooit eerder een foto postte idd.
Mjah, ik hou het nu bij wat druivenquote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Hamburgers zijn altijd de moeite waard. Altijd.
Oh, ik ben niet into die crowd ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 01:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er gewoon foto's in m'n fotoboek staan
Werkt alleen als ik net naar de kapper ben geweest, heb klotehaar als het ietsje langer wordt, dit is mooi makkelijkquote:
Straks kan je alleen nog maar denken aan de beste seks die je ooit hebt gehadquote:Op zondag 3 april 2011 01:29 schreef L-E het volgende:
Ik wil zo niet aan seks denken nu. Dan denk ik aan hem. En zn nieuwe liefje. Vrij walgelijk.
Ik een keer of 3.quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef Tegan het volgende:
Owja, mannen moeten ongelofelijk vaak naar de kapper. Ik ga ongeveer een keer per jaar.
Was alleen voor de foto hoorquote:
Alsof het nog niet lang genoeg is!quote:Op zondag 3 april 2011 01:35 schreef Tegan het volgende:
Ik kan wel minder vaak gaan vanaf nu. Wilde het alleen een keer recht laten knippen aan de onderkant. Haar groeit met iets van 12cm per jaar, en ik wil er nog wel 20cm bij hebben.
Dan ben ik blij met mijn haar. Ik heb geen hekel aan de kapper, maar iedere 5-6 weken?quote:Op zondag 3 april 2011 01:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik ging zo om de 5-6 weken, maar zou eigenlijk om de 3-4 weken moeten om het een beetje handzaam te houden.
Maar het was wel lang voor jouw doen dan (neem ik even aan adhv die andere pic).quote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was alleen voor de foto hoorSowieso blijft het nevernooit zo zitten als het opgedroogd is...
[..]
Alsof het nog niet lang genoeg is!
Valt mee hoor. Alleen normaal gesproken gaat het gelijk de bocht om.quote:Op zondag 3 april 2011 01:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het was wel lang voor jouw doen dan (neem ik even aan adhv die andere pic).
Enorm dik en stijl haar. Iedere keer enorm uitdunnen en een flink stuk eraf, dan kon ik er nog wel iets mee beginnen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan ben ik blij met mijn haar. Ik heb geen hekel aan de kapper, maar iedere 5-6 weken?
Yup, best kansloos hequote:Op zondag 3 april 2011 01:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Zitten we nou gewoon al 3 pagina's lang over haar te lullen?_
Zo wil ik hetquote:Op zondag 3 april 2011 01:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was alleen voor de foto hoorSowieso blijft het nevernooit zo zitten als het opgedroogd is...
[..]
Alsof het nog niet lang genoeg is!
Wanneer kom je langs?quote:Op zondag 3 april 2011 01:54 schreef Tegan het volgende:
Tja, we kunnen het ook weer over seks hebben. Maarja, niemand is getting any.
Ik hoef nooit naar de kapperquote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef Tegan het volgende:
Owja, mannen moeten ongelofelijk vaak naar de kapper. Ik ga ongeveer een keer per jaar.
Kalend, dus zet ik 1 keer in de 1 a 2 weken de tondeuse erop.quote:
Hell noquote:
Qloon.quote:Op zondag 3 april 2011 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kalend, dus zet ik 1 keer in de 1 a 2 weken de tondeuse erop.
Mijn schedel is veel mooier dan die van Q.quote:
Goed plan. Heb ik morgen nog wat aan mijn zondag.quote:Op zondag 3 april 2011 02:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij zijn de chicks naar bed. Dan ga ik ook!
Jij bent vroeg!quote:
Wtf is Dierenpret?quote:Op zondag 3 april 2011 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Kaartjes gewonnen voor Dierenpret in Houten op Q Music
Ik ken het niet. Maar leuk voor je, gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
een of andere beurs in Houten met allemaal (exotische) dieren en zooi. Best leuk, ben vorig jaar ook geweest met M-M en nu hoef ik geen uur in de rij te staan
Mja, dat vond ik ook.quote:
Een beetje met pythons om je nek gaan staan dusquote:Op zondag 3 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
een of andere beurs in Houten met allemaal (exotische) dieren en zooi. Best leuk, ben vorig jaar ook geweest met M-M en nu hoef ik geen uur in de rij te staan
Is dat wat ze eerder Exoknaag noemden?quote:Op zondag 3 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat weet ik toch niet, wat een moeilijke vraag.quote:Op zondag 3 april 2011 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie geniet er nou niet van mijn foto's?
die van jou was ook niet mis hoorquote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, wat een moeilijke vraag.
Dank je.quote:Op zondag 3 april 2011 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
die van jou was ook niet mis hoor
Ja zo noem ik het nog steedsquote:Op zondag 3 april 2011 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat wat ze eerder Exoknaag noemden?
Ik weet nog van vroeger, toen ik nog een hamster had, dat er hele kuddes mensen van het hamsterforum daarheen gingenquote:
*meldtquote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet nog van vroeger, toen ik nog een hamster had, dat er hele kuddes mensen van het hamsterforum daarheen gingen
Ik neem wel een reismandje mee voor het geval ik verliefd wordt op een hamstertjequote:Op zondag 3 april 2011 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Kom je die dag dan met nieuwe diertjes thuis.
Dat kan ik me nog herinneren.quote:Op zondag 3 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik neem wel een reismandje mee voor het geval ik verliefd wordt op een hamstertjeVorig jaar had ik zo'n leuk beestje gezien maar ik mocht niet van m'n moeder. Nu mag het waarschijnlijk nog steeds niet, maar kan ik hem nog zes weken verborgen houden voor ik weer naar huis moet
Lijkt me nietquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren.Als je het eenmaal hebt, hoef je het toch niet meer weg te doen wel?
die kleine zwartequote:Op zondag 3 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem wel een reismandje mee voor het geval ik verliefd wordt op een hamstertjeVorig jaar had ik zo'n leuk beestje gezien maar ik mocht niet van m'n moeder. Nu mag het waarschijnlijk nog steeds niet, maar kan ik hem nog zes weken verborgen houden voor ik weer naar huis moet
quote:Op zondag 3 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het erge is dat die meisjes vaak geen 14 zijn, maar al ergens in de 30quote:Op zondag 3 april 2011 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]je klinkt precies als die 14-jarige meisjes daar
quote:Op zondag 3 april 2011 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had me een keer opgegeven voor een slaapfeestje/meeting. Waar alleen maar 12-18 jarige meisjes kwamen. Net zolang volgehouden dat ik serieus ging komen tot ik PM's kreeg of ik toch maar asjeasjeasjeblieft weg wou blijven
Heb 4 kaartjes gewonnen. Alsof mensen last-minute zin hebben om even als de sodemieter naar Houten te rijdenquote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh het is vandaag ook gewoonhave fun
ja inderdaad daarom had ik ook niet meteen door dat het vandaag wasquote:Op zondag 3 april 2011 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb 4 kaartjes gewonnen. Alsof mensen last-minute zin hebben om even als de sodemieter naar Houten te rijden
Que?quote:Op zondag 3 april 2011 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens is er gisteren geen enkele lange vlucht gemaakt. Dus qua vliegweer heb ik er weinig aan gemist
Zweefvliegen?quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wou gaan vliegen, maar ging toch maar leren. En zie nu dat de langste vlucht van de dag 16 minuten was. Dus ik heb weinig gemist.
Ik had half 12 wel aardig in de planning staanquote:Op zondag 3 april 2011 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Whehe goeiemorgen. Ik ging vroeg opstaan maar dat is redelijk mislukt
OMG, ga jij naar MEETS??quote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fanatiek dat ik naar meets ga, ik blijf ook wel uit de buurt van de forumtafel.
Daar heb ik Fok en het Lushforum al voor
Kost dat geen fortuin?quote:
Ik geloof dat ik niet meet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is hoog tijd voor weer eens een fatsoenlijke FOK!meet.
Oh, ik ontmoet wel Fokkers hoor. Heb wel eens gedate via FOK, en wel eens naar een leuk feestje geweest met allemaal Fokkers. Maar dat is wat ongedwongener dan een heuse meet. Of zo stel ik me dat dan voor. Eigenlijk weet ik het helemaal niet.quote:
Eh.quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef L-E het volgende:
[..]
, en wel eens naar een leuk feestje geweest met allemaal Fokkers. Maar dat is wat ongedwongener dan een heuse meet.
Oh, ja dat maakt het een stuk ongedwongener.quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Nietes!
Er waren namelijk ook 'gewone' mensen hoor.
Vond ik wel. En, ik kon gewoon zeggen dat ik naar een feestje ging. Klinkt toch stoerder dan een FOK-meet.quote:Op zondag 3 april 2011 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, ja dat maakt het een stuk ongedwongener.
Die je niet kent?quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Nietes!
Ohja. Stel je voor dat je vrienden weten dat je naar een FOK!meet gaatquote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Vond ik wel. En, ik kon gewoon zeggen dat ik naar een feestje ging. Klinkt toch stoerder dan een FOK-meet.
Mijn image, jeweetz.quote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Stel je voor dat je vrienden weten dat je naar een FOK!meet gaat_
Fokken is nog steeds een taboe in onze hedendaagse maatschappij, iedereen doet het maar niemand praat erover irlquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Stel je voor dat je vrienden weten dat je naar een FOK!meet gaat_
Daar moet een eind aan komen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fokken is nog steeds een taboe in onze hedendaagse maatschappij, iedereen doet het maar niemand praat erover irl
Oh, geen moeite mee. En als mijn vrienden daar moeite mee zouden hebben zou ik andere vrienden zoeken.quote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fokken is nog steeds een taboe in onze hedendaagse maatschappij, iedereen doet het maar niemand praat erover irl
Heb jijquote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, geen moeite mee. En als mijn vrienden daar moeite mee zouden hebben zou ik andere vrienden zoeken.
Maargoed, veel van mijn vrienden zijn dan ook zelf FOK!ers
We richten er een partij voor op!quote:
Stem HFUDT, dan telt elke fokker mee!quote:
Gatver.quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Nietes!
Er zijn al tien jaar geen fatsoenlijke FOK!meets meer geweest.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is hoog tijd voor weer eens een fatsoenlijke FOK!meet.
Wat zijn de essentiële ingrediënten voor een fatsoenlijke fok meet?quote:Op zondag 3 april 2011 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn al tien jaar geen fatsoenlijke FOK!meets meer geweest.
Vooral heel veel drank en kotsende mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zijn de essentiële ingrediënten voor een fatsoenlijke fok meet?
-Zatte fokkers;
-Soapdramas;
-fokslettebakken.
Zoiets?
Een pallet bier en een bus vol met mensen met buikgriep is dus een geslaagde fok meet.quote:Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooral heel veel drank en kotsende mensen.
Pallet bier? check!quote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een pallet bier en een bus vol met mensen met buikgriep is dus een geslaagde fok meet.
Tof, ik kom.quote:Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooral heel veel drank en kotsende mensen.
Ik ook, maar ik ga niet kotsen.quote:
Juist. Genoeg anderen die zullen kotsen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De kotsende mensen zijn alleen om naar te wijzen en uit te lachen.
Oeh ja, foto's van je crib, jeweettoch.quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet natuurlijk wel weer een housewarming houden, binnenkort.
Maar daar zijn jullie toch allemaal niet in geinteresseerd
Zijn daar kotsende mensen?quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet natuurlijk wel weer een housewarming houden, binnenkort.
Maar daar zijn jullie toch allemaal niet in geinteresseerd
Op de vloer kotsen is anders ook heel leuk hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Hij had optijd de WC gehaald, anders was het minder geweest.
Zeker als daar mooie lichte vloerbedekking op ligt.quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Op de vloer kotsen is anders ook heel leuk hoor.!
Och, dat had ook weinig uitgemaakt op die discovloerquote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoogpoligquote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker als daar mooie lichte vloerbedekking op ligt.!
Of projectielbraken over je mede-fokkersquote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Share the lovequote:Op zondag 3 april 2011 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of projectielbraken over je mede-fokkers!
Dat heb ik wel eens iemand zien doen, alleen dat was geen FOK!er.quote:Op zondag 3 april 2011 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of projectielbraken over je mede-fokkers!
Ik ook, over mijn broekquote:Op zondag 3 april 2011 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens iemand zien doen, alleen dat was geen FOK!er.
Que?quote:
Dat hoogpollige tapijt in mijn laatste studentenhok in Twek was best wel drama.quote:
Get a Mac.quote:Op zondag 3 april 2011 17:39 schreef DrMarten het volgende:
Ow Joy, geeft de virusscanner eerst aan dat er een Trojan verwijderd is en vervolgens doetm'n laptop bijna niks meer.40% van de HDD onleesbaar, processor over de toeren....gaat lekker. Straks maar eens kijken of met er met een nieuwe installatie nog iets te redden is.
Hij moest vast heel nodig.quote:Op zondag 3 april 2011 17:38 schreef Lolaatje het volgende:
Wtf, er staat gewoon een joch van 16-17 te zeiken bij de speeltuin voor mijn huis.
m'n bestanden maak ik me niet zo druk om. Het meeste staat wel op een externe HDD. Ik hoop meer dat die laptop niet compleet naar de kloten is. Ik zit nu op een oud en verschrikkelijk traag barrel, dit is ook geen doenquote:Op zondag 3 april 2011 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows
Maak eerst een Ubuntu USB-stick, kun je ff checken wat er nog over is van je bestanden
Hij deed er wel lang over in ieder gevalquote:
Vandaar dat je direct op FOK! gaat posten in plaats van iemand even aanspreken op zijn gedrag.quote:Op zondag 3 april 2011 17:38 schreef Lolaatje het volgende:
Wtf, er staat gewoon een joch van 16-17 te zeiken bij de speeltuin voor mijn huis.
Dat is veel veiliger.quote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je direct op FOK! gaat posten in plaats van iemand even aanspreken op zijn gedrag.
Houdt van hiphop, Linux... Wat voor vrouw ben jij eigenlijk?quote:
Mja, had er eigenlijk even heen moeten lopen. Laf.quote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je direct op FOK! gaat posten in plaats van iemand even aanspreken op zijn gedrag.
Jammer dat die warmte voortkomt van allerlei vogels die het nest volschijten.quote:Op zondag 3 april 2011 17:53 schreef L-E het volgende:
FOK is een warm nest vergeleken met de echte wereld daarbuiten.
Een heel toffe!quote:Op zondag 3 april 2011 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Houdt van hiphop, Linux... Wat voor vrouw ben jij eigenlijk?
Is dat niet uit liefde?quote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat die warmte voortkomt van allerlei vogels die het nest volschijten.
Zo erg is het toch ook weer niet als er iemand buiten staat te zeiken?quote:Op zondag 3 april 2011 17:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mja, had er eigenlijk even heen moeten lopen. Laf.
Op het hoofd van een dreumesje van anderhalf.quote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet als er iemand buiten staat te zeiken?
Of stond hij vol in de zandbak de slotgracht van het zandkasteel van de spelende kiddo's vol te zeiken?
Er schijnen mensen te zijn die uit liefde een ander onderschijten ja. Maar ik ben daar niet één van.quote:
Dat blijkt!quote:
Dat weet je dan ook binnen 3 minutenquote:Op zondag 3 april 2011 17:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
m'n bestanden maak ik me niet zo druk om. Het meeste staat wel op een externe HDD. Ik hoop meer dat die laptop niet compleet naar de kloten is. Ik zit nu op een oud en verschrikkelijk traag barrel, dit is ook geen doen
Weer een droom in duigen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die uit liefde een ander onderschijten ja. Maar ik ben daar niet één van.
Wellicht snap je nu mijn jaloezie jegens Artis nóg beter.quote:
You gotta love Artis. Hij is er áltijd voor me. Hij blijft!quote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht snap je nu mijn jaloezie jegens Artis nóg beter.
Nou, als die harde schijf ineens nauwelijks bereikbaar is, die processor over de toeren loopt en dat ding loeiheet wordt dan hoop ik maar dat er niks stuk is. We zien het wel, straks maar eens van de gelegenheid om de Win7 upgrade cd er maar weer eens in te gooien, die installatie ging de vorige keer verkeerd. Nu een mooie gelegenheid om nog maar eens te proberenquote:Op zondag 3 april 2011 17:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat weet je dan ook binnen 3 minuten
Maar de kans dat'ie fysiek stuk is door een virus is nihil.
Ik benijd hem. Nu nog meer dan eerst.quote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
You gotta love Artis. Hij is er áltijd voor me. Hij blijft!
SMART-data kun je ook gelijk uitlezen met Ubuntu. En memtest eventueel. Die processor overleeft het wel, tenzij de boel helemaal vol met stof zit...quote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou, als die harde schijf ineens nauwelijks bereikbaar is, die processor over de toeren loopt en dat ding loeiheet wordt dan hoop ik maar dat er niks stuk is. We zien het wel, straks maar eens van de gelegenheid om de Win7 upgrade cd er maar weer eens in te gooien, die installatie ging de vorige keer verkeerd. Nu een mooie gelegenheid om nog maar eens te proberen
Je moet wat met die woningnood van tegenwoordig.quote:
Hij woont reuze goedkoop.quote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet wat met die woningnood van tegenwoordig.
Ik had jouw marktwaarde hoger ingeschat.quote:
Ja, een zwart dwergje, zo groot als een euroquote:Op zondag 3 april 2011 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En, nog hamsters gescoord? [ afbeelding ]
Hij geeft me liefde.quote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had jouw marktwaarde hoger ingeschat.
Hoe heet-ie? King Kong?quote:Op zondag 3 april 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, een zwart dwergje, zo groot als een euro
Is dat alles?quote:
Het is (waarschijnlijk) een vrouwtje. Voorlopige naam is dus Pienquote:
Ik wil nog een keer een vrouwtjeshamster zodat ik dr Marie-Louise kan noemenquote:Op zondag 3 april 2011 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is (waarschijnlijk) een vrouwtje. Voorlopige naam is dus PienZo wilde ik m'n mopshond later noemen, maar ik denk niet dat die ooit gaat komen
Dat is alleen voor als jij aan komt schuiven.quote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
KT heeft binnenkort een tweepersoonsbed, las ik gisteren.
Kieskeurig gedoe. Dan ga ik wel voor de L-E-optie.quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is alleen voor als jij aan komt schuiven.
mmm, elke tiet een bed.quote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
KT heeft binnenkort een tweepersoonsbed, las ik gisteren.
Zeg je nu dat Q lelijke borsten heeft?quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is alleen voor als jij aan komt schuiven.
Ze kunnen ondanks hun kwaliteit natuurlijk niet tippen aan jouw exemplaren.quote:
Mjah, gewoon de Apple-store beroven kan natuurlijk ook. Maar ik ben idd wel aardig klaar met Windows, dus maar eens een keer gaan kijken wat de financien toelaten.quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Oude vrouwtjes beroven. Works all the time.
Linux is gratisquote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, gewoon de Apple-store beroven kan natuurlijk ook. Maar ik ben idd wel aardig klaar met Windows, dus maar eens een keer gaan kijken wat de financien toelaten.
Je doet jezelf geen eer aan.quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze kunnen ondanks hun kwaliteit natuurlijk niet tippen aan jouw exemplaren.
Daar heb ik dan weer een playstation voorquote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als gamer zit ik eigenlijk wel zo'n beetje vast aan Windows. Misschien eens een dual-bootje maken en wat Linux uitproberen.
Dat is lastig inderdaad. Sommige games draaien prima onder Linux, maar vele ook niet. Maar dualboot is ook een goede optiequote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als gamer zit ik eigenlijk wel zo'n beetje vast aan Windows. Misschien eens een dual-bootje maken en wat Linux uitproberen.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
http://smg.photobucket.co(...)current=MVI_2839.mp4
Aaaaah!quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja, nog een stukje groter. Deze is amper 4 weekjes oud. Als ik hem vergelijk met de andere die ik heb, die is vier keer zo grootquote:Op zondag 3 april 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
What's with all the paper?
Wordt hij nog groter trouwens?
Een Q met een laptop?quote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
Omg, dit wil ik ook boven mijn bank later.
[ afbeelding ]
Aaahhwwquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Niks wat met een grote, valse herdershond niet is te verhelpen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Aaahhww
Me want.
Ik mag wel weer huisdieren. Alleen mijn huisgenoot heeft 2 katten...
Of een Artis de Partis.quote:Op zondag 3 april 2011 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een grote, valse herdershond niet is te verhelpen.
Kap nou!quote:
Goed dat je 't zegt!quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef CherryLips het volgende:
het is trouwens aanklikbaar als filmpje
of net over een randje. 'hey, hier kan ik op lopen!' plofquote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt!
Hampsters + toiletpapier is trouwens geniaal.
Helemaal als je een compleet vel ergens op een lastig bereikbare plek legt
Jawel, ik wil er alleen niet continu aan worden herinnerd.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of net over een randje. 'hey, hier kan ik op lopen!' plof
net als wanneer ze een halve wortel in hun wangen frotten en dan niet snappen dat ze het huisje niet inkomenquote:Op zondag 3 april 2011 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ook geniaal als ze er bovenop gaan zitten en een puntje vastpakken, en dan niet snappen waarom ze het niet meekrijgen
Ik laat het even rusten.quote:Op zondag 3 april 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, ik wil er alleen niet continu aan worden herinnerd.
Lief!quote:
Ik ben al gevoederdquote:
http://ubuntu.comquote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef DrMarten het volgende:
Argh, de Vista recoverydisc pakt ie ook niet meer
Maar eens op zoek naar een goed besturingssysteem dat ik wel kan installeren
Sheldon stelt me teleur. Had toch op z'n minst Gentoo verwacht.quote:
Dat wel ja, Ubuntu is niet echt Sheldon-ish...quote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Sheldon stelt me teleur. Had toch op z'n minst Gentoo verwacht.
Waarom heje die niet genomen ipv die hampster?quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden vanmiddag trouwens ook dit beest:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Cave_Whip_Spider_2.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatverdammequote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom heje die niet genomen ipv die hampster?
Da's zieligquote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
![]()
![]()
En er dan zo op gaan stampen van, ja, maar ik heb hem toch gekocht
Dat vind ik zieligquote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Wheheh. Dat met een hamster doen die je van zo'n 12-jarige gekocht hebt die iets teveel nestjes gekweekt heeft
Zijn die meisjes ook nog steeds allemaal zo panisch bang dat ze hun nestjes aan slangenhouders verkopen, terwijl ze gewoon echt van die 300 hamsters af moeten die niemand hebben wil?quote:
Nee, er stonden nu meer Duitse broodfokkers met honderden beestjes in kleine kutbakjes.quote:Op zondag 3 april 2011 20:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zijn die meisjes ook nog steeds allemaal zo panisch bang dat ze hun nestjes aan slangenhouders verkopen, terwijl ze gewoon echt van die 300 hamsters af moeten die niemand hebben wil?
Sja die slang laten verhongeren is ook weer zo lullig hehquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er stonden nu meer Duitse broodfokkers met honderden beestjes in kleine kutbakjes.
mwahquote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had trouwens ook een kamer met 2 pythons van de huisgenoot kunnen kiezen, als ik wou. Vond ik 2 katten toch een betere deal
Toen hij vertelde dat ze wel eens uitbraken en dan een week kwijt waren, was ik er wel redelijk klaar meequote:Op zondag 3 april 2011 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mwahdie slang staat niet om half 7 's ochtends aan je deur te mauwen en te krabben. Hoop ik.
ja oké, da's wel minderquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen hij vertelde dat ze wel eens uitbraken en dan een week kwijt waren, was ik er wel redelijk klaar mee
Maar anders had ik het ook niet gedaan, het was er zó'n gigantische teringzooi, dat het zelfs mij te ver ging. En de kamer was te klein.
Ik las cavia in de link en kwam bedrogen uitquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden vanmiddag trouwens ook dit beest:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Cave_Whip_Spider_2.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan een verhaal van een vrouw die het zo schattig vond dat haar slang op een gegeven moment iedere nacht gestrekt naast haar ging liggen in bed. Maar hij at al een poosje niet meer en dus liet ze hem onderzoeken. Bleek dat beest elke nacht naast haar te liggen om te checken of het al zou passen..quote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen hij vertelde dat ze wel eens uitbraken en dan een week kwijt waren, was ik er wel redelijk klaar mee
Maar anders had ik het ook niet gedaan, het was er zó'n gigantische teringzooi, dat het zelfs mij te ver ging. En de kamer was te klein.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef Lolaatje het volgende:
Doet me denken aan een verhaal van een vrouw die het zo schattig vond dat haar slang op een gegeven moment iedere nacht gestrekt naast haar ging liggen in bed. Maar hij at al een poosje niet meer en dus liet ze hem onderzoeken. Bleek dat beest elke nacht naast haar te liggen om te checken of het al zou passen..
...en daarna hebben ze die slang op een dieet van broodjes aap gezet?quote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik las cavia in de link en kwam bedrogen uitHad een toffe spin/cavia kruising verwacht.
[..]
Doet me denken aan een verhaal van een vrouw die het zo schattig vond dat haar slang op een gegeven moment iedere nacht gestrekt naast haar ging liggen in bed. Maar hij at al een poosje niet meer en dus liet ze hem onderzoeken. Bleek dat beest elke nacht naast haar te liggen om te checken of het al zou passen..
Ik heb het echt niet verzonnenquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en daarna hebben ze die slang op een dieet van broodjes aap gezet?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Slang sterft door siliconenvergiftiging
Dit is dan wel weer een mooi verhaal
Ja, maar, hij kende diegene die haar kende!quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar iemand anders wel
Er zijn ook mensen die mensen kennen die met geesten praten.quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, maar, hij kende diegene die haar kende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |