precies ! en als het ze niet aanstaat rotten ze maar lekker opquote:Op zondag 3 april 2011 01:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus, ongeloofelijk. Het interesseert me niks wat een ander denkt.
Ik ben ik, graag of niet
Er zit een schroefje bij haar los, maar ach, daar hebben meer mensen last van, including mequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
JA HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Een vieze vunzige harde bollenstraat hoerrrrrrrrrrr! zo'n hele vieze ongewassen hoer van 10 euro per 4 uur!zo één! HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
vieze limburgse zlottiehoerrrrrrrrrrrr!
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Ja maar ze is 30, en haar ouders, en haar baas.quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken Mo zoékt gewoon dingen om zich druk om te maken en ruzie te zoeken, Het is al eeuwen geleden dat Servio gedrukt heeft en dacht dat ze een prostituee was![]()
dronken trol
Het is wel degelijk een hoer. NET5 betaalt de rekening.quote:Op zondag 3 april 2011 01:06 schreef rico80 het volgende:
Mo, je bent geen hoer, je bent een slet. Je laat je op TV door Maaike batsen. Das nou typisch gedrag wat je je ouders niet aan wilt doen. Ken je grenzen toch meisje.. Jouw grens zou bij de voordeur van het sanatorium moeten zijn.
Zit ze nu aan de anti-bioticum of niet?quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken Mo zoékt gewoon dingen om zich druk om te maken en ruzie te zoeken, Het is al eeuwen geleden dat Servio gedrukt heeft en dacht dat ze een prostituee was![]()
dronken trol
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een hoer. NET5 betaalt de rekening.
tijd voor je pilletje bommiequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
JA HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Een vieze vunzige harde bollenstraat hoerrrrrrrrrrr! zo'n hele vieze ongewassen hoer van 10 euro per 4 uur!zo één! HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
vieze limburgse zlottiehoerrrrrrrrrrrr!
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Je vergeet dat ze hoogbegaafd is hè, het is allemaal vooropgezet spel van haar..quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken trol
Ik denk dat ze het faked en zichzelf een beetje in de slachtofferrol wil plaatsen. Ik bedoel, die eerste keer met Maaike was zo ook "dronken" en kon ze zich niets herinneren. Ik geloof dat echt niet, dat je zo lam bent dat je niets meer weet. Zeker niet na een paar wijntjes. Nee mevrouw weet de feiten haarfijn te manipuleren.quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef Flow3r het volgende:
dronken trol
hou je vastquote:
Thnx! Ik heb gelukkig weer een levenquote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet mijn lijstje.... Hoe verslaafd ben jij op de SST?
Reflectie!quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Alex die tegen Laura zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen (iets over flippie)
oeh echtscheiding!quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Alex die tegen Laura zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen (iets over flippie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |