quote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou je muil eensStraks komtie weer terug en voor je het weet rijden er hier strax 20 van die kansloze scootermongolen
en misschien wel een beetje fight na de SLquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed begrijp krijgen ze morgen of van de week waarheid filmpjes te zien![]()
gadver!! dat wordt dus weer urenlang SL en verknipt aan elkaar geplakte filmpjes
Dat bedoel ik, als er iets op deze groep mensen van toepassing is.. is het wel goedkoopquote:
ik kan ook niet dansenquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef MargrietV het volgende:
die Laura kan echt niet dansen, ze probeert wat met haar reet te schudden af en toe de schouders bewegen en met armen maaien, vreselijk!
O, dus ze gaat dan gewoon iedereen nog eens af om te kijken of ze het allemaal wel goed begrijpen??quote:
noe lijkt me wel wat ,gemanipuleerd door de stemquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef snetje het volgende:
dus als ik het goed begrijp krijgen ze morgen of van de week waarheid filmpjes te zien![]()
gadver!! dat wordt dus weer urenlang SL en verknipt aan elkaar geplakte filmpjes
Ze heeft echt de motoriek van een lang meisje. Tja ik heb daar wel een zwak voor.quote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef MargrietV het volgende:
die Laura kan echt niet dansen, ze probeert wat met haar reet te schudden af en toe de schouders bewegen en met armen maaien, vreselijk!
quote:Op zondag 3 april 2011 01:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
idd heel triest, hebben die geen leven ofzo?
ik hoop dat ze de beelden van vanavond dan gebruiken...dan zien ze dat zij zich bij iedereen indektquote:Op zondag 3 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:
En ja hoor Mo zich in aan het dekken bij Lau en Lex
Niet om aan te zienquote:Op zondag 3 april 2011 01:15 schreef MargrietV het volgende:
quote:
Die zou echt geweldig zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef MaryChey het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de beelden van vanavond dan gebruiken...dan zien ze dat zij zich bij iedereen indekt
Ik ben denk ik even lang als Laura, maar zo beweeg ik echt niet.quote:Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft echt de motoriek van een lang meisje. Tja ik heb daar wel een zwak voor.
Ik heb die stream bewust niet aan staan op dit moment...quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn fantasie neemt een loopje met hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |