Eerder inschakelen hequote:Op zondag 3 april 2011 00:19 schreef Kwaliteit het volgende:
waar slaan die stomme pakken nou eigenlijk op?
quote:Op zondag 3 april 2011 00:20 schreef Urb het volgende:
Ben pitten, veel plezier nog en alvast truste stre-amers!
Echt wel!! Heerlijk trouwens hoe die man een feestje weet te maken, desnoods in zijn uppie!! Geen gegeil, geen konkel, gewoon heerlijke lol!! Toppertje hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 00:20 schreef kaatje50 het volgende:
Geer deed het toch weer, over zijn been springen....als dat maar goed gaat
Waar TT ...quote:
i love it, when you dont like it..pak het kruisjequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard gaat los de rest kijkt ... moeten we tv maken ofzo.
Snappen nog niks van RLS.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
Als Alex dit dansje van Gerard nou ook even kopieert, valt ie op z'n bek en zijn we van hem af.
Tone Loc is van wild thingquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tone Loc toch?
Net zo epic als "This is for tha razza"
Moet jij nog niet naar bed?quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
i love it, when you dont like it..pak het kruisje
Whahahahhaaaquote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
Als Alex dit dansje van Gerard nou ook even kopieert, valt ie op z'n bek en zijn we van hem af.
Nee joh, die heeft niemand thuis die voor hem kan zorgen, die revalideert hier verder.quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
Waarmee?quote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWS
KINDERNET START MORGEN (maandag)
quote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWS
BREAKING NEWS
quote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft niemand thuis die voor hem kan zorgen, die revalideert hier verder.
Prima, mag ook! Maar dan we op zolder, graag. Ben die gozer spuugzat.quote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft niemand thuis die voor hem kan zorgen, die revalideert hier verder.
de smeerlapquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef DeWalrus het volgende:
die Joanna is zeker ook paaldanseres geweest....
BREAKING NEWS
quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Day het volgende:
[..]
Prima, mag ook! Maar dan we op zolder, graag. Ben die gozer spuugzat.
Omdat dat de enige is die zn mond houdt als t er op aan komt..quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
Karim zoekt ook even gerard weer op.
Valt me wel op als ze wat kwijt willen de bewoners dat ze ze Gerard opzoeken.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Pablolaatje het volgende:
Sprong Geer toch (drie keer) over zijn been?
Yep. Doodgriezeligquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Omdat dat de enige is die zn mond houdt als t er op aan komt..
Yepquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Pablolaatje het volgende:
1 keer maar ging goed !quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Pablolaatje het volgende:
haha nieuw woord wat bij sst gevoegd kan worden:quote:
en moffenhoer !!quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha nieuw woord wat bij sst gevoegd kan worden:
bekstek
beenflip
ksweer ut
fakking
tering
me moeder
100.000%
nuhuuu
kom dannnnnnnnn
lekkah lekkah
nog meer?
Waar?quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had iemand al gezien dat er weer een "Waar..." topic is geopend???
quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ah joh die meniscus.. werken hoeft ie toch al niet meer :p Al snap ik dat jij ook nog andere bedoelingen met hem hebt waar enig fysiek gestel nog wel handig voor is.. Alles voor de kijkcijfers mop! That's television!quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja dat kan ie wel een feestje bouwen..!quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Echt wel!! Heerlijk trouwens hoe die man een feestje weet te maken, desnoods in zijn uppie!! Geen gegeil, geen konkel, gewoon heerlijke lol!! Toppertje hoor!
Waar?quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jah zei D. ook al, ze zijn zo makkelijk te bedenken als je snel een nieuwe wilt openenquote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja hoop voor je dat het goed blijft gaan, we willen hem ook zeker nog niet kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Pablolaatje het volgende:
Week van de WAARheid toch?quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
NUHUUUUquote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bekstek
beenflip
ksweer ut
fakking
tering
me moeder
100.000%
nuhuuu
kom dannnnnnnnn
lekkah lekkah
nog meer?
Idd, en er zit drank in....quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
Zo'n feestje als de eerste keer tijdens SST zal het wel niet meer worden he
"Gerard gaat los op muziek" is te moeilijk?quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah zei D. ook al, ze zijn zo makkelijk te bedenken als je snel een nieuwe wilt openen
waar?quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou zijn ondernemerspraatje vond ik van vanmiddag ook wel amusantquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef DeWalrus het volgende:
Ik denk dat ze Gerard ook opzoeken omdat hij het oudst is, het meest echt overkomt, je merkt wel echt zijn levenservaring. Zijn ondernemerspraat vind ik niks, maar als persoon is die wel gewoon zichzelf en oprecht. Logisch dat ze bij hem komen,
Gerard gaat los op de muziek <---- wat is daar zo moeilijk aan dan?quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah zei D. ook al, ze zijn zo makkelijk te bedenken als je snel een nieuwe wilt openen
quote:
sizzelquote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef sjampoeh het volgende:
bekstek
beenflip
ksweer ut
fakking
tering
me moeder
100.000%
nuhuuu
kom dannnnnnnnn
lekkah lekkah
tering
moffenhoer
RAT
tongelen
jupquote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil Guido & Aafke inruilen voor Maik & Alex
Helaas heeft ze gemist hoe Maik Jo een troostende kus op de wang gaf.quote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
Dus we hebben feest!Schakel net in.
Is Mo al aan het zieken of janken geweest? Of jaloers omdat Maik een meter te veraf stond?
kan je het even regelen.quote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil Guido & Aafke inruilen voor Maik & Alex
nee maar daarkrijg je zo weinig commentaar opquote:Op zondag 3 april 2011 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
"Gerard gaat los op muziek" is te moeilijk?
eieren (voor backstage figuren)quote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef sjampoeh het volgende:
bekstek
beenflip
ksweer ut
fakking
tering
me moeder
100.000%
nuhuuu
kom dannnnnnnnn
lekkah lekkah
tering
moffenhoer
RAT
tongelen
ja kweetniet ?
discoooooooooooooooooooooooo!!!!!quote:
Oja, da's belangrijk natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee maar daarkrijg je zo weinig commentaar op
[ link | afbeelding ]
wat?????????????quote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef trollie67 het volgende:
Die mensen van one fly over the coōkosnest liken mij ceter als deze idiooten
Dag duurt nog 23,5 uur.quote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef Krambo het volgende:
Heeft Joanna nog geen nieuws van thuis gehad? zou toch vandaag komen?
Oh ik dacht zaterdag dusquote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dag duurt nog 23,5 uur.
En niks is wat het lijkt en zeker voor mama botox en haar dochter.
Dansen =sexenquote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
discodansers (de streamers)
Disco als vervanging voor eieren
Van wie kwam het bericht trouwens dat het zondag bekent zou worden??quote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dag duurt nog 23,5 uur.
En niks is wat het lijkt en zeker voor mama botox en haar dochter.
Nee, dat komt volgende week, de maskers gaan af schijnt, alles wordt openbaar gemaakt maar niets is wat het lijkt, of zo...?quote:
van de twitter van mamajoquote:Op zondag 3 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Van wie kwam het bericht trouwens dat het zondag bekent zou worden??
Past trouwens wel in het thema, dat ze de waarheid krijgt te horen...
Nope.. Beenflip is een afgeleide van het voor veel rls volgers aloude overbekende:quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bekstek
beenflip
ksweer ut
fakking
tering
me moeder
100.000%
nuhuuu
kom dannnnnnnnn
lekkah lekkah
nog meer?
van de twitter van Joanna haar buddy, haar moeder dus.quote:Op zondag 3 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die houdt al van iemand na 6 weken. Je wilt toch eerst weten hoe iemand 'normaal' is, buiten dit gesticht?quote:
mama via twittertquote:Op zondag 3 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
als ze maar de goeie fragmenten laten zien, dan houdt die afspraak echt geen stand hoorquote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef Flow3r het volgende:
jammer dat ze voorbereid zijn op de week vd waarheid, ; er worden nu al afspraken gemaakt om niet boos op elkaar te worden
quote:
quote:
Thanks!!quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
van de twitter van Joanna haar buddy, haar moeder dus.
is best duidelijk niequote:
Je snapt dat zij snapt dat ze in een RLS zit met verhaallijntjes enzo>?quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die houdt al van iemand na 6 weken. Je wilt toch eerst weten hoe iemand 'normaal' is, buiten dit gesticht?
Ze houdt van Maik omdat ze zijn geheim weet.. Ze dacht eerst tepelverkleining.. Maar wacht, Mo houdt alleen maar van zichzelf!quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die houdt al van iemand na 6 weken. Je wilt toch eerst weten hoe iemand 'normaal' is, buiten dit gesticht?
ech niequote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope.. Beenflip is een afgeleide van het voor veel rls volgers aloude overbekende:
[ afbeelding ]
Ja, had van Gert begrepen dat het nomineren anders gaat komende week.quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat komt volgende week, de maskers gaan af schijnt, alles wordt openbaar gemaakt maar niets is wat het lijkt, of zo...?
Iedereen krijgt een filmpje te zien van hoe de anderen over ze lullen als ze er zelf niet bij zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat komt volgende week, de maskers gaan af schijnt, alles wordt openbaar gemaakt maar niets is wat het lijkt, of zo...?
Dan is alles geknipt en geplakt of is dat facking 200 miljoen procent gewoon niet waar! (Ook al staat het op beeld)quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als ze maar de goeie fragmenten laten zien, dan houdt die afspraak echt geen stand hoor
can't waitquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een filmpje te zien van hoe de anderen over ze lullen als ze er zelf niet bij zijn.
Nope! Alles wat op flip eindigt is al vastgelegd!quote:
Zodra ze gedumpt isquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef soyChantal het volgende:
wanneer gaan jo en flip nou eens zoenen
dat zie ik zittenquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een filmpje te zien van hoe de anderen over ze lullen als ze er zelf niet bij zijn.
Nee.quote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je snapt dat zij snapt dat ze in een RLS zit met verhaallijntjes enzo>?
Verandert niets aan de beelden die ze gaan zien, als ze die gaan zien natuurlijk, dat gaat toch reacties opleveren.quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef Flow3r het volgende:
jammer dat ze voorbereid zijn op de week vd waarheid, ; er worden nu al afspraken gemaakt om niet boos op elkaar te worden
Joostquote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope.. Beenflip is een afgeleide van het voor veel rls volgers aloude overbekende:
[ afbeelding ]
met een beetje geuk na morgen al denk mama jo dara anders overquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef soyChantal het volgende:
Ik kan echt niet wachten..quote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel plezier, kijk uit met beenflippen.quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Truste voor zo of laters mensen![]()
Ga me eigen feestje maken in de kroeg![]()
Letten jullie nog even op en meld het in stream verslagen of updates
slaap welquote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Ik kijk op UPC en daar is Mo niet op..quote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
zien jullie het nu ook pablolaatje ,mo lult over geer
Wat zeggen ze dan? Ik krijg, ondanks dat ik voor die kutstreams betaald heb, elke keer reclame.quote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
Weer over Aafke en Gerard ???
En Sharon erover heen en Laura
als jo's hazelip hersteld isquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef soyChantal het volgende:
Wil ze niet, omdat Dennis... kan niet wachten op het moment dat ze het te horen krijgt. Gewoon omdat het kan en Flipquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef soyChantal het volgende:
kan toch zeker voor een paar goede irritaties gaan zorgen als ze het goed doen..quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef md89 het volgende:
[..]
Dan is alles geknipt en geplakt of is dat facking 200 miljoen procent gewoon niet waar! (Ook al staat het op beeld)
Zit Lau er ook bij...?quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Mo met haar kinderlijk gedragik moet plassen
Geloof ons nou maar, ze doet het.quote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik kijk op UPC en daar is Mo niet op..
quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk dan ook via www.spixtv.nlquote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan? Ik krijg, ondanks dat ik voor die kutstreams betaald heb, elke keer reclame.
Ja vind het ook niet kunnen dat ze van niks weet,quote:Op zondag 3 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ah...je ben er zelluf.quote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
heeft ze vinger op gestoken en het aan schooljuf Laura gevraagd?quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Mo met haar kinderlijk gedragik moet plassen
Dat is dan voor het eerst want die stream staat standaard op Jo en Flip of Mo en Maik ( want potentieel sex en gegarandeerd geouwehoer en gebekstek )quote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met drinken als ik jou was...quote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef RobUITDordt het volgende:
[..]
wat ziet Maik er heerlijk uit op die foto
quote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met drinken als ik jou was...
Moet je hier even kijken 4 streams die je apart kan kijken http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html of spinxstvquote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met drinken als ik jou was...
Dit wordt er een voor in de archieven.. Zoals Moquote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef sjampoeh het volgende:
Het secret story ' woordenverzameling ' topic nieuw topic voor de woordenverzameling
Ik hoop het!quote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan toch zeker voor een paar goede irritaties gaan zorgen als ze het goed doen..
Stokslobberen?quote:
Effe inhaken om het krikken van Mo en Maik te zien hč dalijk, altijd weer een genot.quote:
Beidequote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Mo al weer half dronken of is het haar labiele karakter
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst want die stream staat standaard op Jo en Flip of Mo en Maik ( want potentieel sex en gegarandeerd geouwehoer en gebekstek )
Probeer http://spixtv.nl anders eens, helemaal graties 4 streams
wil je een antwoord of weet je het zelf alquote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Mo al weer half dronken of is het haar labiele karakter
Lol retorische vraag of stating the obvious idd.quote:Op zondag 3 april 2011 00:40 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wil je een antwoord of weet je het zelf al
quote:Op zondag 3 april 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol retorische vraag of stating the obvious idd.![]()
Hoi het gaat nog goed met julliequote:
geeeeraaard en guuuuiiiiidooquote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef sjampoeh het volgende:
bekstek
beenflip
ksweer ut
fakking
tering
me moeder
100.000%
nuhuuu
kom dannnnnnnnn
lekkah lekkah
tering
moffenhoer
RAT
tongelen
ja kweetniet ?
shizzle
relax
chille
quote:Op zondag 3 april 2011 00:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi het gaat nog goed met jullie
Ik ga weer verder vakantie vieren
Veel plezier henk en het gaat top hier hoorquote:Op zondag 3 april 2011 00:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi het gaat nog goed met jullie
Ik ga weer verder vakantie vieren
2008 belde en wil graag de oude en versleten lijken terug.quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een cos vol met mensen die het hopen denk ikquote:
dan zorg ik dat ik weg benquote:Op zondag 3 april 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat we volgende week een feestje met Nederlandse muziek krijgen enzo
ik vind (bijna) alle nederlandse "muziek" stomquote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen levensliederen he... die zijn stom
Ik ik ik al genoteerd?quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
Het secret story ' woordenverzameling ' topic hier aanvullen . nja en wat nog meer ?
Guuuuiiiiido Geeeeraaard.quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
Het secret story ' woordenverzameling ' topic hier aanvullen . nja en wat nog meer ?
gaat ook meer om onze woordenquote:Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Woordenlijsten, die eer gun ik ze niet. Wel vind ik knap dat ze ( buiten Gerard, want dat is de enige die wel weet wat werken en sociaal opstellen is) een geheel nieuwe definitie uitbeelden voor het begrip: Smerige rugprikkende gluiperige duitse rat
Jaja..gelukkig is 't goed afgelopen..quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah joh die meniscus.. werken hoeft ie toch al niet meer :p Al snap ik dat jij ook nog andere bedoelingen met hem hebt waar enig fysiek gestel nog wel handig voor is.. Alles voor de kijkcijfers mop! That's television!
quote:Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Woordenlijsten, die eer gun ik ze niet. Wel vind ik knap dat ze ( buiten Gerard, want dat is de enige die wel weet wat werken en sociaal opstellen is) een geheel nieuwe definitie uitbeelden voor het begrip: Smerige rugprikkende gluiperige duitse rat
voeg in dat geval maar toe: Smerige rugprikkende gluiperige duitse ratquote:
Ik die van Geer en Maikquote:Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit vind ik de 2 mooiste costuums bij de mannen.
ik vind het duivel costuum helemaal geweldigquote:Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit vind ik de 2 mooiste costuums bij de mannen.
Smerige rugprikkende gluiperige duitse RAET dan hequote:Op zondag 3 april 2011 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
voeg in dat geval maar toe: Smerige rugprikkende gluiperige duitse rat
Zweetharsesquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die van Maik?! Dat is een luierpakje met panty's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |