Geen gebruiksaanwijzing lezen.quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
in mijn bh en gebruikte een condoom. Ik ben nog steeds niet blauw, wat doe ik verkeerd?
Je gebruikte een condoom....quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
in mijn bh en gebruikte een condoom. Ik ben nog steeds niet blauw, wat doe ik verkeerd?
En het condoom om jouw vuist jaquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Je ging bovenop mij zitten, en ik kan je niet blauw maken... Denk dat het daar aan ligt....
we hebben de foto's nog.quote:Op zondag 3 april 2011 00:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je gebruikte een condoom....
Nu heb je niks om 'm evt. mee te chanteren
De gebruiksaanwijzing:quote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef potienza het volgende:
[..]
Geen gebruiksaanwijzing lezen.
Erg dom...tsjongejongejonge......
Bedoel je naaldhakken en zijn zak?quote:Op zondag 3 april 2011 00:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing:
• Naar boven likken (check)
• Naar beneden trappen
TS? Trap je wel voldoende naar beneden?
Kinky.quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bedoel je naaldhakken en zijn zak?
Je weet.quote:
En jij hebt remlof in je tomtom omdat?quote:
Je daar bier kan halen.quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef bularax het volgende:
[..]
En jij hebt remlof in je tomtom omdat?
me2quote:
Lofje kan datquote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef Arriviste het volgende:
Je moet natuurlijk wel de admin nemen die gerechtigd is om machtigen te verlenen.
omdat ik met DW mee was, en met een tomtom is iets gemakkelijker te vinden als je er nog niet eerder bent geweest....quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef bularax het volgende:
[..]
En jij hebt remlof in je tomtom omdat?
Hij vindt mijn oortjes leuk.quote:Op zondag 3 april 2011 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Arme Remlof keek welverbaasd dat we voor zn deur stonden
quote:
Damn 2 mods die op mij quoten, ik voel me baas.quote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik met DW mee was, en met een tomtom is iets gemakkelijker te vinden als je er nog niet eerder bent geweest....
DW is TSquote:Op zondag 3 april 2011 00:43 schreef bularax het volgende:
[..]
[..]
Damn 2 mods die op mij quoten, ik voel me baas.
En wie is DW?
Ik ben DW, kut.quote:Op zondag 3 april 2011 00:43 schreef bularax het volgende:
[..]
[..]
Damn 2 mods die op mij quoten, ik voel me baas.
En wie is DW?
does it make you happy in pants?quote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat je ze nog steeds op hebt![]()
Wie ben jij?quote:
Nooit van gehoord, maar aan dat postaantal te zien, zul je vast wel bekend zijn.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
it makes me happy maar wat heeft mnbroek er mee te maken?
Ugh, newbies...quote:
Oke gelukkigquote:Op zondag 3 april 2011 01:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
DH maak je geen zorgen, ik moest toen ook even een paar dagen wordt voor ik blauw werd
Doe dan Hoquote:
Medelijden!quote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was te langzaam met edittenzit mobiel online
En terechtquote:
ik moet jaarlijks bij lofje op de bank zitten in mijn bh? Kan geregeld worden.quote:Op zondag 3 april 2011 01:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En terechtben aan het werk tot 3 uur
Hou je wel rekening met de jaarlijkse opfriscursus om blauw te blijven?
Inclusief Gemberquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |