Nah, dan gaan de emo's emo'en. Kan je niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hadden ze het gewoon moeten laten staan, zijn toch ook een stelletje emos daar
Echt geweldig!quote:
Schattig zeg.quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!Hij kwam een meisjes hond tegen op het strand en ze hebben uren lopen dollen
en hij is zo lief, en wil zelfs naar mij luisteren en nu ligt ie naast mn bed op zn matje lekker te slapen... Arme beest is helemaal doodmoe!
Heb je een hond geadopteerd?quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt geweldig!Hij kwam een meisjes hond tegen op het strand en ze hebben uren lopen dollen
en hij is zo lief, en wil zelfs naar mij luisteren en nu ligt ie naast mn bed op zn matje lekker te slapen... Arme beest is helemaal doodmoe!
Uhuh, en het is echt een babe magnet! ongelooflijkquote:
Je moet m vaker te logeren hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, en het is echt een babe magnet! ongelooflijk
Loop je op het strand, komen er mensen op af omdat ie zo onwijs mooi is.. "Mag ik hem even aaien" En dan proberen ze het en kruipt ie heel lief achter mij weg.. Ben ik echt zijn grote sterke roedel leider.
Ik ben geen hondenmens. Geniet maar lekker van 'm.quote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, dat mag sowieso, hij is welkom gezelschap!Wil je hem ook eens lenen?
Hmmm, en jij hebt Peuter natuurlijk ook al die helemaal geweldig isquote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen hondenmens. Geniet maar lekker van 'm.
Het weekend is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 3 april 2011 01:53 schreef PeuRac het volgende:
jeej, thuis. Bijzonder fijn weekend gehad met een heleboel, maar enkele speciale mensen
Inderdaad! Ik heb Hond nog een dag!quote:Op zondag 3 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het weekend is nog niet voorbij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |