Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?quote:
Nee ik wachtte braaf op jouquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef senesta het volgende:
Greys heeft er ook één gemaakt zeker?
*zoeken gaat*
Oke ik ga even proberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik wachtte braaf op jou
Maar je moet dus niet 'Opslaan' kiezen.
Als je klaar bent met kantelen moet je 'Film Publiceren' kiezen.
Daar kan je kiezen waar naar toe oid.
Ik was voor jou voor je filmpje aan het zoeken, doosquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?
Hoeveel zussen heb jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je klinkt als mijn schizo-zus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je klinkt als mijn schizo-zus
Hij is nu bezig geloof ik, thnxquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was voor jou voor je filmpje aan het zoeken, doos
Er zullen wel diverse versies van Movie Maker zijn, want ik zie dat publiceren nergens staan zelfquote:
Wat een debiel programma, 'Save as' moet zoiets gewoon heten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Er zullen wel diverse versies van Movie Maker zijn, want ik zie dat publiceren nergens staan zelf
Ik kan links onder wel kiezen voor 'Verzenden naar Web' oid, dus dat kan je altijd ook nog proberen als dit niet werkt!
Nee want dan sla je het project tussentijds op als lopend projectquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een debiel programma, 'Save as' moet zoiets gewoon heten.
'Publiceren' of 'verzenden' als je gewoon iets wilt renderen
Cutequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Nee want dan sla je het project tussentijds op als lopend project
Als je helemaal klaar bent met bewerken moet je er gewoon nog een filmpje van maken, het is niet al een filmpje.
Dat ik jou dat ga uitleggen
Ik zal duimen dat je een beetje kunt slapenquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ze heeft het gips losser gedaan en oxa mee gegeven. Morgen geen verbetering, dan naar sneek gaan zei ze
Dat had je toch al? of was dat iets andersquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ze heeft het gips losser gedaan en oxa mee gegeven. Morgen geen verbetering, dan naar sneek gaan zei ze
Hoop echt voor je dat het wat verlichting gaat brengen en dat je een beetje kunt tukken straks!quote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Dat was oxy dacht ikquote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had je toch al? of was dat iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |