Wat een homo, jonguhquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n neefje heeft 't over een lucky twente
BAM, zo in de kontquote:
Boh.quote:
Rosten dakduufquote:
Dat dacht ikquote:
quote:
4 minuten na jequote:
Waar ? gezien hij in meervoud praatquote:
dan loop jij voor op de restquote:
maar die lees ik nu welquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
jammer dat je net te vroeg bent voor mijn edit
als iemand vraagt om sletjes dan lees ik dat ie vraagt om vrouwen.quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waar ? gezien hij in meervoud praat
en gezien ik alles behalve een slet ben, voel ik mij ook niet aangesproken alleen ben ik de enige die 4 min. na het ... post
Ik denk dat de sletjes hard weg zullen rennen, sterker nog ik weet het zekerquote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als iemand vraagt om sletjes dan lees ik dat ie vraagt om vrouwen.
en tjah, als bas echt sletjes wil dan moet Bas dus nog even wachten
nee hoor, want sletjesquote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik denk dat de sletjes hard weg zullen rennen, sterker nog ik weet het zeker
slaap zequote:Ik ben slapen,slaap lekker alvast!
je hebt 3 bier gehad?quote:
Geef maar aan mij, ik heb veel weerstand dus kan 't wel hebben.quote:
0-0 in rustquote:Op zondag 3 april 2011 15:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoe doet heracles 't?
Een rijder uit de hoeve is uitgevallen. Wel mooie cross hier in albergen
nee, ik vind de telefoon niet geweldige foto's maken. Maar moet ik er een paar maken? Wil 't wel proberenquote:Op zondag 3 april 2011 15:26 schreef omearos het volgende:
[..]
0-0 in rust
maak je foto's bij de cross?
hoeft niet, dacht mss dat je een camera mee had.quote:Op zondag 3 april 2011 15:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik vind de telefoon niet geweldige foto's maken. Maar moet ik er een paar maken? Wil 't wel proberen
denk dat ik straks hetzelfde ga doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |