Als Koelkast hard draait lijkt het net een Watertornado.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Case4 het volgende:
Die koelkast kan draaien gek.
Draai koelkast draai!
Niet voor niets NR1 DJ hiero.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Case4 het volgende:
Die koelkast kan draaien gek.
Draai koelkast draai!
Mja, ik houd niet zo van dit soort muziekquote:
Dan lijkt het net of je niet zeker weet of 't met 1 of met 2 s'en is en je dat compenseert door er maar 3 neer te zetten.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
Hoi ik drink cassis en geen bier je hoeft me niet aan te raken.
Goede post welquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lijkt het net of je niet zeker weet of 't met 1 of met 2 s'en is en je dat compenseert door er maar 3 neer te zetten.
Oke, daar heb je wel gelijk in. Net zoals wordtdtdtd. Maar in Popjes geval was het meer zo van Sadnessssss denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lijkt het net of je niet zeker weet of 't met 1 of met 2 s'en is en je dat compenseert door er maar 3 neer te zetten.
Ja hoor.quote:
Ik ook. Ik was dan ook niet geheel serieus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, daar heb je wel gelijk in. Net zoals wordtdtdtd. Maar in Popjes geval was het meer zo van Sadnessssss denk ik
Hmm, verder dan 10 hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren zat ik achter de computer en dronk toen 10 biertjes. Vandaag nog maar eentje, misschien ben ik toch wel geen alcoholist.
Ho ho, niet te vroeg juigen hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren zat ik achter de computer en dronk toen 10 biertjes. Vandaag nog maar eentje, misschien ben ik toch wel geen alcoholist.
Hoeveel sta je nu dan?quote:
Don't get your hopes upquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
8 halve liters, 4 normale bier en een halve fles rose.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
8 halve liters, 4 normale bier en een halve fles rose.
Heb nog niet eens gegeten, ff tosties bakken.
[..]
Vind je dat niet een beetje sadness royale?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Care alot...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje sadness royale?
Had je dorst?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:
Weer een warm onthaalquote:
[..]
Moet je eens zoeken op Anjunabeats.quote:
Space-Elves_-_Anjuna-Beachquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op Anjunabeats.
Cooolaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef mistermaniac het volgende:
En we zitten nu helemaal klaar, whiskey en bier.
En Cooolaaaa!
Hoi!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef mistermaniac het volgende:
En we zitten nu helemaal klaar, whiskey en bier.
En Cooolaaaa!
Ik raak immuun voor bier zodra ik vrijdag ook gezopen heb, dan kan ik zaterdag zoveel zuipen als ik wil maar ik word niet meer dronken oid.quote:
quote:
Same here. Als ik dan van bier naar sterke drank ga, dan wordt het een ander verhaalquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik raak immuun voor bier zodra ik vrijdag ook gezopen heb, dan kan ik zaterdag zoveel zuipen als ik wil maar ik word niet meer dronken oid.
Dan moet er wat harders bij komen, zoals tequila ofzo.
Komt dj magnetronmixer ook draaienquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luisteren via je mediaspeler kan door op bovenstaande knop te klikken en het bestand te laten openen in je favoriete mediaspeler. Werkt dit niet open dan een netwerkbestand en voer hier in: http://www.onzinradio.nl/tunein/
De officiële website: www.onz-radio.nl!
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Hoe je deze kunt aanvragen hoor je op die momenten. Buiten Draakjes' uren kun je je verzoekjes hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden. Meld je daarna aan bij djkoelkast.
Géén slowchat in het topic
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom! Met slowchat bedoelen we vooral de offtopic zaken als 'ik ga eten', 'ik ga de hond uitlaten' of 'ik heb een nieuwe highscore gehaald'.
Toch slowchatten? Gebruik de nieuwe chat:
Klik hier! Dit opent een split screen met het topic én de chat. Je kunt de grootte zelf aanpassen door de middenbalk te verslepen.
PS: LAPO? Refresh de pagina en klik bovenin op 'OPEN NIEUW DEEL'-knop. Vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
Wat doe je gastquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef timothy1979 het volgende:
[..]
Komt dj magnetronmixer ook draaien
De OP quotenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef timothy1979 het volgende:
[..]
Komt dj magnetronmixer ook draaien
Nicequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Over 45 minuten is Hups weer op den Foks
Ja maar niet zo heel vaak.quote:
Waarom staat er dan carnival? Of zijn hier serieus mensen die carnaval niet kunnen typen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Carnaval festival kwam erdoorheen
het is ook een lastig woordquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom staat er dan carnival? Of zijn hier serieus mensen die carnaval niet kunnen typen?
ze spreken het liever uit in het engelsquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom staat er dan carnival? Of zijn hier serieus mensen die carnaval niet kunnen typen?
Is het de naam van een liedje of zo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze spreken het liever uit in het engels
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:57 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
OOoh je gaat je verhaal nog vertellen
ECHT!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En tevens : Dit nummer is pas koning
Slaap lekkerquote:
WHUUUUUTquote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Proef maar, ligt nog wat in de vriezer.
Zit in die titanic ijsblokjes.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Proef maar, ligt nog wat in de vriezer.
Zit in die titanic ijsblokjes.
Kan wel zijn, ik draai enorm lange dagen, ik ben nu gewoon moequote:
Leg alvast een matras klaar voor als je valt...quote:Op zondag 3 april 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
Jamaar maar maar maar. Ik val nu al bijna om
Ja, ditquote:Op zondag 3 april 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
Geen reden. Gooi er wat alcohol in en gas eropquote:Op zondag 3 april 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
IDD! hij lijkt er echt opquote:Op zondag 3 april 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Waarom klinkt Eggs zo enorm als Matsoe Matsoe?
Nou je het zegtquote:Op zondag 3 april 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Hij is ook net zo relaxtquote:Op zondag 3 april 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Alcohol nuttigen tijdens rijden is niet toegestaanquote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
He dat bier heb ik ook gehad die zie ik altijd in Duitse tankstations.
Neem dan een tabletje of zo XD heb ik ook gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog steeds brank dusGewoon omdat het kan.
Nee joh, Geen pillen voor mij!quote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Neem dan een tabletje of zo XD heb ik ook gedaan
quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert mee
quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoiquote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Of je Gameboy Advance... ow my god we dwalen af.quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
The Nintendo Big Band, bitches!
Stel je voor dat je destijds je NES aanzette en DIT hoorde.:')
wie zoog je?quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef teijezigterman het volgende:
Ik ben toch zo slecht in platformers he, altijd als ik Mario ging doen zuigde ik gewoon
Neenquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef teijezigterman het volgende:
Koelkast, heb je fout ventje al gedraaid vanavond?
GBA... tegenwoordig gebruikt men toch nog alleen maar Emulatorsquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Of je Gameboy Advance... ow my god we dwalen af.
Hm, waarom had ik dat al verwacht van iemand.. maar niet van jou ?:Pquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn ouders zijn nu keihard muziek aan het draaien in de woonkamer
HELOEF!!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Van dat kijken naar Spuiten en Slikken krijg ik altijd zin om te zuipen.
Omdat je me nog niet zo goed kentquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm, waarom had ik dat al verwacht van iemand.. maar niet van jou ?:P
Hallon Goudvisjen.quote:
Ik faal, jeweetquote:Op zondag 3 april 2011 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
LACH als een clown, Piratenverkrachter.
lekker halal en zoquote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Varkensvlees bij schapenvlees gooienMono is een harde baas
quote:Op zondag 3 april 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Carooltje in mijn oorik kom klaar
Bacoquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Jongens 1 baco moet kunnen de rest van de week zuip ik alleen maar water.
Als je maar niet aan de light drankjes en dat soort zooi gaatquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Jongens 1 baco moet kunnen de rest van de week zuip ik alleen maar water.
ja maar ik heb geen hobby's en zulksquote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
omg.. Ik ben eerder geregisteerd dan jou en jouw postcount dan
Ik moet wel zeggen dat ik het in mei 2010 gereigstreerd heb, en dit account bijna een jaar niet gebruikt.quote:Op zondag 3 april 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen hobby's en zulks
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |