gelukkig!quote:
niet even gekeken of hij daar dezelfde trollwijze hanteerde?quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was nieuwsgierig waar hij heen gegaan was... toen ik zag dat hij het midden-oosten inliep heb ik hem daar gelaten voor wat ie was
durft ie daar nietquote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet even gekeken of hij daar dezelfde trollwijze hanteerde?
is geen beginnen aan misschien in een midden- oosten topicquote:
Ja.... natuurlijk.... dat deed ie.... daarom kon ik hem met een gerust hart daar achterlatenquote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet even gekeken of hij daar dezelfde trollwijze hanteerde?
Psies! Sterft daar van de kebab koeriers!quote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is geen beginnen aan misschien in een midden- oosten topic
quote:Op zondag 3 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Sterft daar van de kebab koeriers!
daar zal hij nog wel druk bezig zijn danquote:Op zondag 3 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Sterft daar van de kebab koeriers!
duh... zonder knoflooksausquote:Op zondag 3 april 2011 00:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar zal hij nog wel druk bezig zijn dan
Jij bent gewoon de SC moniquequote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was nieuwsgierig waar hij heen gegaan was... toen ik zag dat hij het midden-oosten inliep heb ik hem daar gelaten voor wat ie was
brengen ze ieder hun eigen kebab of bezorgen ze aan elkaar?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de SC monique![]()
Stalkert
quote:Op zondag 3 april 2011 00:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
brengen ze ieder hun eigen kebab of bezorgen ze aan elkaar?
Jaja, die heb ik vaker gehoord.quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
1e en meteen echte laatste peuk ga ik opsteken
quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
dat kan niet, feestje is nog niet afgelopen hoor! je doet maar gewoon gezellig meequote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |