quote:
quote:
heb zeker een tijd gewacht tot ik die laatste paar posttstst vol ging spammenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij mocht ook de lapo van ons hebben hoor
dat dus!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij mocht ook de lapo van ons hebben hoor
Vanaf dinsdag weer beter: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
Hadden jullie het al over het weer gehad, mooi vandaag he, jammer dat het morgen al weer gaat regenen, he hoop dat het snel weer zoals vandaag word
28 graden, morgen 27quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
Hadden jullie het al over het weer gehad, mooi vandaag he, jammer dat het morgen al weer gaat regenen, he hoop dat het snel weer zoals vandaag word
ja ja..... maak ons maar lekker ...quote:
ah zwarte markt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik heb genoten vandaag van het mooie weer. Morgen lekker shoppen in Beverwijk.
slecht klimaat voor muisjes, hij heeft een hondquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ja..... maak ons maar lekker ...
lekker buiten zitten Bol bij 14 gr in jouw regioquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk wel ja, [ afbeelding ]
die lust alleen maar Franse Muisjes.... wij Nederlandse Muisjes zijn veel taaierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
slecht klimaat voor muisjes, hij heeft een hond
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk wel ja, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die lust alleen maar Franse Muisjes.... wij Nederlandse Muisjes zijn veel taaier
tis een doorbijtertje hoor , die hondquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die lust alleen maar Franse Muisjes.... wij Nederlandse Muisjes zijn veel taaier
Piet Paulusmaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan. vandaag toevallig naar het weerstation gebeld in vichy als het gaat regenen zijn we echt de sjaak ivm bouw
quote:
Oh, dat is buienradar europa..... Die werken met de meteorologische diensten binnen Europa....quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan. vandaag toevallig naar het weerstation gebeld in vichy als het gaat regenen zijn we echt de sjaak ivm bouw
moet die hond mij eerst te pakken zien te krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
tis een doorbijtertje hoor , die hond
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet op het dak gaan staan bolquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij ziet het verschil tussen muisjes die lievvvv zijn of nie
Die afslag wil ik graag nemenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef RobUITDordt het volgende:
[..]
Die afslag wil ik graag nemen![]()
Hey, een feesie?? Leuk. Normaal kom ik hier als Robbieboy, maar ik kan met mijn nieuwe wachtwoord niet inloggen
altijd feest hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef RobUITDordt het volgende:
[..]
Hey, een feesie?? Leuk. Normaal kom ik hier als Robbieboy, maar ik kan met mijn nieuwe wachtwoord niet inloggen
heb je je oude ww geprobeerd. Ik had vanmiddag ook ww problemen maar die lijken nu opgelost te zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef RobUITDordt het volgende:
[..]
Hier is drank ook... ff zoeken waar het gebleven is, maar het is er wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gut de titel van de COS, slijmen bij de vrouw van Geer. Een COS is praten over de streams, niet praten met en over de vrouw van Geer.
Ik snap het niet meer.
Is er drank?
Moet eigenlijk mijn bed in maar Jo maakt ruzie met Flipje, wat een slappe zak, hoe kan die nou verliefd zijn op zo'n bitch.
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zettenquote:
burp.... Eh het was erquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier is drank ook... ff zoeken waar het gebleven is, maar het is er wel.
wiskey dan maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gut de titel van de COS, slijmen bij de vrouw van Geer. Een COS is praten over de streams, niet praten met en over de vrouw van Geer.
Ik snap het niet meer.
Is er drank?
Moet eigenlijk mijn bed in maar Jo maakt ruzie met Flipje, wat een slappe zak, hoe kan die nou verliefd zijn op zo'n bitch.
werken ze in La France op zondag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zetten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werken ze in La France op zondag?
aha... nu is het duidelijk... beton gestort dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar vandaag wel........ en het moet evengoed uitharden voor de regen
Ik kan toch alleen maar zeggen wat ze hier in het weerbericht zetten, dat is heel globaal, zelfs binnen Nederland zijn er verschillen toch? Dan binnen een land als Frankrijk helemaal, ik zou in jouw geval de lokale weerboer geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zetten
maar heb nog een keer gecheckt bij de lokale weerboer en ben toch wel gerustgesteld... we zullen het zien misschien later op de middag slechter
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan toch alleen maar zeggen wat ze hier in het weerbericht zetten, dat is heel globaal, zelfs binnen Nederland zijn er verschillen toch? Dan binnen een land als Frankrijk helemaal, ik zou in jouw geval de lokale weerboer geloven.
oh beton is al gestort, beton droogd ook onder water maak je je geen zorgen bollo wordt het zelfs beter, harder vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar vandaag wel........ en het moet evengoed uitharden voor de regen
truste kokkiequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
kinderen Papa gaat slapen.
Moet morgen weer vroeg op om een lange dag te maken, zodat jullie weer lekker kunnen eten en drinken![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten paps slaapquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
Moet morgen weer vroeg op om een lange dag te maken, zodat jullie weer lekker kunnen eten en drinken![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker kokkie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste kokquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had van jou wel deze verwacht
[ afbeelding ]
kon hem niet zo snel vindenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had van jou wel deze verwacht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
kon hem niet zo snel vinden
en geef niet graag HJ weg![]()
Komt goed uit want die vind ik niet zo lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier .... voor je eigen voorraadquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hier .... voor je eigen voorraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
1quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
oei het openen van een nieuwe cos duurt lang... zullen er wel weer drie worden
ze leren het... alleen die stomme fipo huntersquote:
quote:
het zijn ook iedere keer dezelfden hè Bollokusquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze leren het... alleen die stomme fipo hunters
fipo kan je wel pakken hoor gewoon de eerste post in een een nieuw draadjequote:
allen perongeluk.... Vind dat zo niet boeiequote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
fipo kan je wel pakken hoor gewoon de eerste post in een een nieuw draadje
quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben er weg van, morgen vroeg op. Dikke weltrusten kus allemaal en tot snel weer!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben er weg van, morgen vroeg op. Dikke weltrusten kus allemaal en tot snel weer!!!![]()
![]()
trustequote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |