moet jij niet studeren voor je rechtenstudie?quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!
hiwer gelukkig ook nietquote:
Nee! Ik ben ook maar gewoon plebs heurquote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet jij niet studeren voor je rechtenstudie?
tief op of kom met argumentenquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!
Oeh je deed een ninja editquote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
tief op of kom met argumenten
hai bom![]()
echt waar? wie had dat nou kunnen denken..quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee! Ik ben ook maar gewoon plebs heur
DUH! Maar ben er nog niet eens dat ik zoveel belasting betaal voor zukke kudtventjes als jloquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
echt waar? wie had dat nou kunnen denken..
klopt zonder het hai bommie leek het alsof ik het meendequote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oeh je deed een ninja edit![]()
Hi Jesje
Ik heb geen masker kudt, dat is mijn eigen neus!quote:Op zondag 3 april 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/339c7fb41d3aebf93b4ebfa4c9f72fbb.png]afbeelding ] [/url]
Dat deed je ook. Vrouwen hebben zo'n kort lontje!quote:Op zondag 3 april 2011 00:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
klopt zonder het hai bommie leek het alsof ik het meende
tuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat deed je ook. Vrouwen hebben zo'n kort lontje!
Ik had het niet tegen jou jonguh...quote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen masker kudt, dat is mijn eigen neus!
quote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
jlo begaf zich vanmiddag in het midden-oosten topic... ik hoop dat hij op een bermbom gelopen is, gebombardeed is door F16's en vervolgens door een raket is geraakt. Is het belastingprobleem ook opgelost.
je stalkt hem?quote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
jlo begaf zich vanmiddag in het midden-oosten topic... ik hoop dat hij op een bermbom gelopen is, gebombardeed is door F16's en vervolgens door een raket is geraakt. Is het belastingprobleem ook opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |