of je moet bijna een cos terug gaan zoeken om te kijken waar ze het over hebben, en ik ben er nieuwsgierig genoeg voorquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
meestal volg ik op zo'n moment 2 of 3 mensen die toch op elkaar reageren, en juist als meer mensen wat later zijn met een quote of iets dergelijks pik je dingen op die je eerder miste
het gaat nu wel sneller dan in het begin, er zijn nu meer mensen die posten. Heb je wel de streams aan?quote:Op zondag 3 april 2011 00:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of je moet bijna een cos terug gaan zoeken om te kijken waar ze het over hebben, en ik ben er nieuwsgierig genoeg voor
ja anders kan ik er helemaal niks van makenquote:Op zondag 3 april 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het gaat nu wel sneller dan in het begin, er zijn nu meer mensen die posten. Heb je wel de streams aan?
quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef Vultarian het volgende:
wordt tijd dat er een aantal naar bed gaan
Hier nog nietquote:
Bol heeft nog wat Grolsch Lentebokjes in de aanbiedingquote:
Hier schijnt de zon.quote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t regent flink ben blij dat ik al met het hondje ben geweest
ik doe het alleen voor een HJ hij heeft ze ik weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol heeft nog wat Grolsch Lentebokjes in de aanbieding
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!quote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t regent flink ben blij dat ik al met het hondje ben geweest
quote:
ik heb al een goeie fles chateau de migraine bij de handquote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol heeft nog wat Grolsch Lentebokjes in de aanbieding
quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!
quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |