quote:
quote:
heb zeker een tijd gewacht tot ik die laatste paar posttstst vol ging spammenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij mocht ook de lapo van ons hebben hoor
dat dus!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij mocht ook de lapo van ons hebben hoor
Vanaf dinsdag weer beter: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
Hadden jullie het al over het weer gehad, mooi vandaag he, jammer dat het morgen al weer gaat regenen, he hoop dat het snel weer zoals vandaag word
28 graden, morgen 27quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
Hadden jullie het al over het weer gehad, mooi vandaag he, jammer dat het morgen al weer gaat regenen, he hoop dat het snel weer zoals vandaag word
ja ja..... maak ons maar lekker ...quote:
ah zwarte markt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik heb genoten vandaag van het mooie weer. Morgen lekker shoppen in Beverwijk.
slecht klimaat voor muisjes, hij heeft een hondquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ja..... maak ons maar lekker ...
lekker buiten zitten Bol bij 14 gr in jouw regioquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk wel ja, [ afbeelding ]
die lust alleen maar Franse Muisjes.... wij Nederlandse Muisjes zijn veel taaierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
slecht klimaat voor muisjes, hij heeft een hond
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk wel ja, [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die lust alleen maar Franse Muisjes.... wij Nederlandse Muisjes zijn veel taaier
tis een doorbijtertje hoor , die hondquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die lust alleen maar Franse Muisjes.... wij Nederlandse Muisjes zijn veel taaier
Piet Paulusmaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan. vandaag toevallig naar het weerstation gebeld in vichy als het gaat regenen zijn we echt de sjaak ivm bouw
quote:
Oh, dat is buienradar europa..... Die werken met de meteorologische diensten binnen Europa....quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan. vandaag toevallig naar het weerstation gebeld in vichy als het gaat regenen zijn we echt de sjaak ivm bouw
moet die hond mij eerst te pakken zien te krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
tis een doorbijtertje hoor , die hond
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet op het dak gaan staan bolquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij ziet het verschil tussen muisjes die lievvvv zijn of nie
Die afslag wil ik graag nemenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef RobUITDordt het volgende:
[..]
Die afslag wil ik graag nemen![]()
Hey, een feesie?? Leuk. Normaal kom ik hier als Robbieboy, maar ik kan met mijn nieuwe wachtwoord niet inloggen
altijd feest hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef RobUITDordt het volgende:
[..]
Hey, een feesie?? Leuk. Normaal kom ik hier als Robbieboy, maar ik kan met mijn nieuwe wachtwoord niet inloggen
heb je je oude ww geprobeerd. Ik had vanmiddag ook ww problemen maar die lijken nu opgelost te zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef RobUITDordt het volgende:
[..]
Hier is drank ook... ff zoeken waar het gebleven is, maar het is er wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gut de titel van de COS, slijmen bij de vrouw van Geer. Een COS is praten over de streams, niet praten met en over de vrouw van Geer.
Ik snap het niet meer.
Is er drank?
Moet eigenlijk mijn bed in maar Jo maakt ruzie met Flipje, wat een slappe zak, hoe kan die nou verliefd zijn op zo'n bitch.
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zettenquote:
burp.... Eh het was erquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier is drank ook... ff zoeken waar het gebleven is, maar het is er wel.
wiskey dan maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gut de titel van de COS, slijmen bij de vrouw van Geer. Een COS is praten over de streams, niet praten met en over de vrouw van Geer.
Ik snap het niet meer.
Is er drank?
Moet eigenlijk mijn bed in maar Jo maakt ruzie met Flipje, wat een slappe zak, hoe kan die nou verliefd zijn op zo'n bitch.
werken ze in La France op zondag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zetten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werken ze in La France op zondag?
aha... nu is het duidelijk... beton gestort dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar vandaag wel........ en het moet evengoed uitharden voor de regen
Ik kan toch alleen maar zeggen wat ze hier in het weerbericht zetten, dat is heel globaal, zelfs binnen Nederland zijn er verschillen toch? Dan binnen een land als Frankrijk helemaal, ik zou in jouw geval de lokale weerboer geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik doe helemaal niks alleen kijken maar ze zijn nieuwe silo's aan het zetten
maar heb nog een keer gecheckt bij de lokale weerboer en ben toch wel gerustgesteld... we zullen het zien misschien later op de middag slechter
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan toch alleen maar zeggen wat ze hier in het weerbericht zetten, dat is heel globaal, zelfs binnen Nederland zijn er verschillen toch? Dan binnen een land als Frankrijk helemaal, ik zou in jouw geval de lokale weerboer geloven.
oh beton is al gestort, beton droogd ook onder water maak je je geen zorgen bollo wordt het zelfs beter, harder vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar vandaag wel........ en het moet evengoed uitharden voor de regen
truste kokkiequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
kinderen Papa gaat slapen.
Moet morgen weer vroeg op om een lange dag te maken, zodat jullie weer lekker kunnen eten en drinken![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten paps slaapquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
Moet morgen weer vroeg op om een lange dag te maken, zodat jullie weer lekker kunnen eten en drinken![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker kokkie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste kokquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had van jou wel deze verwacht
[ afbeelding ]
kon hem niet zo snel vindenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had van jou wel deze verwacht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
kon hem niet zo snel vinden
en geef niet graag HJ weg![]()
Komt goed uit want die vind ik niet zo lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier .... voor je eigen voorraadquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hier .... voor je eigen voorraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
1quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
oei het openen van een nieuwe cos duurt lang... zullen er wel weer drie worden
ze leren het... alleen die stomme fipo huntersquote:
quote:
het zijn ook iedere keer dezelfden hè Bollokusquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze leren het... alleen die stomme fipo hunters
fipo kan je wel pakken hoor gewoon de eerste post in een een nieuw draadjequote:
allen perongeluk.... Vind dat zo niet boeiequote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
fipo kan je wel pakken hoor gewoon de eerste post in een een nieuw draadje
quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben er weg van, morgen vroeg op. Dikke weltrusten kus allemaal en tot snel weer!!!![]()
![]()
Ben er weg van, morgen vroeg op. Dikke weltrusten kus allemaal en tot snel weer!!!![]()
![]()
trustequote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
Trusten PietEinstein slaapquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
moet zeggen.... wel weer gezellig bij de buren tot nu toe een hele COS over de COS
slaap lekker pietjequote:
* MaryMouse kruipt alweer in haar holletje hoor, met haar staartje tussen haar achterpootjesquote:
![]()
neuh joh.... je bent er zo goed in... maar kom maar terug ga wel cossenquote:Op zondag 3 april 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse kruipt alweer in haar holletje hoor, met haar staartje tussen haar achterpootjes![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef Vultarian het volgende:
pff die cos gaat me veel te snel vandaag
* MaryMouse kruipt uit haar holletje, rekt haar staartje uit, likt het staartje glimmend schoon en volgt Bollokus met opgeheven hoofd naar de COSquote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh joh.... je bent er zo goed in... maar kom maar terug ga wel cossen
is toch niet normaal, zit je een reaktie te typen op iemand hebben ze tegen de tijd dat je klaar bent er al weer 50 berichten tussen gepleurd..quote:
dat kan ookquote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is toch niet normaal, zit je een reaktie te typen op iemand hebben ze tegen de tijd dat je klaar bent er al weer 50 berichten tussen gepleurd..
misschien tik ik ook wel gewoon te langzaam
en dan dus toch gewoon lekker door posten. Dat is het leuke juistquote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is toch niet normaal, zit je een reaktie te typen op iemand hebben ze tegen de tijd dat je klaar bent er al weer 50 berichten tussen gepleurd..
misschien tik ik ook wel gewoon te langzaam
doe ik ook wel, maar ik ben al zo snel in de war en als andere mensen dat dus ook doen kan ik het niet meer volgenquote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dan dus toch gewoon lekker door posten. Dat is het leuke juist
quote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe ik ook wel, maar ik ben al zo snel in de war en als andere mensen dat dus ook doen kan ik het niet meer volgen
meestal volg ik op zo'n moment 2 of 3 mensen die toch op elkaar reageren, en juist als meer mensen wat later zijn met een quote of iets dergelijks pik je dingen op die je eerder mistequote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe ik ook wel, maar ik ben al zo snel in de war en als andere mensen dat dus ook doen kan ik het niet meer volgen
of je moet bijna een cos terug gaan zoeken om te kijken waar ze het over hebben, en ik ben er nieuwsgierig genoeg voorquote:Op zondag 3 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
meestal volg ik op zo'n moment 2 of 3 mensen die toch op elkaar reageren, en juist als meer mensen wat later zijn met een quote of iets dergelijks pik je dingen op die je eerder miste
het gaat nu wel sneller dan in het begin, er zijn nu meer mensen die posten. Heb je wel de streams aan?quote:Op zondag 3 april 2011 00:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of je moet bijna een cos terug gaan zoeken om te kijken waar ze het over hebben, en ik ben er nieuwsgierig genoeg voor
ja anders kan ik er helemaal niks van makenquote:Op zondag 3 april 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het gaat nu wel sneller dan in het begin, er zijn nu meer mensen die posten. Heb je wel de streams aan?
quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef Vultarian het volgende:
wordt tijd dat er een aantal naar bed gaan
Hier nog nietquote:
Bol heeft nog wat Grolsch Lentebokjes in de aanbiedingquote:
Hier schijnt de zon.quote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t regent flink ben blij dat ik al met het hondje ben geweest
ik doe het alleen voor een HJ hij heeft ze ik weet hetquote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol heeft nog wat Grolsch Lentebokjes in de aanbieding
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!quote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t regent flink ben blij dat ik al met het hondje ben geweest
quote:
ik heb al een goeie fles chateau de migraine bij de handquote:Op zondag 3 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol heeft nog wat Grolsch Lentebokjes in de aanbieding
quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!
quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zin klopt van geen kanten. Ik ben van mening dat jij je vroegere docente aan de basisschool je excuses moet aanbieden!
moet jij niet studeren voor je rechtenstudie?quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
hiwer gelukkig ook nietquote:
Nee! Ik ben ook maar gewoon plebs heurquote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet jij niet studeren voor je rechtenstudie?
tief op of kom met argumentenquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oeh je deed een ninja editquote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
tief op of kom met argumenten
hai bom![]()
echt waar? wie had dat nou kunnen denken..quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee! Ik ben ook maar gewoon plebs heur
DUH! Maar ben er nog niet eens dat ik zoveel belasting betaal voor zukke kudtventjes als jloquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
echt waar? wie had dat nou kunnen denken..
klopt zonder het hai bommie leek het alsof ik het meendequote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oeh je deed een ninja edit![]()
Hi Jesje
Ik heb geen masker kudt, dat is mijn eigen neus!quote:Op zondag 3 april 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/339c7fb41d3aebf93b4ebfa4c9f72fbb.png]afbeelding ] [/url]
Dat deed je ook. Vrouwen hebben zo'n kort lontje!quote:Op zondag 3 april 2011 00:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
klopt zonder het hai bommie leek het alsof ik het meende
tuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat deed je ook. Vrouwen hebben zo'n kort lontje!
Ik had het niet tegen jou jonguh...quote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen masker kudt, dat is mijn eigen neus!
quote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
jlo begaf zich vanmiddag in het midden-oosten topic... ik hoop dat hij op een bermbom gelopen is, gebombardeed is door F16's en vervolgens door een raket is geraakt. Is het belastingprobleem ook opgelost.
je stalkt hem?quote:Op zondag 3 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
jlo begaf zich vanmiddag in het midden-oosten topic... ik hoop dat hij op een bermbom gelopen is, gebombardeed is door F16's en vervolgens door een raket is geraakt. Is het belastingprobleem ook opgelost.
was nieuwsgierig waar hij heen gegaan was... toen ik zag dat hij het midden-oosten inliep heb ik hem daar gelaten voor wat ie wasquote:
gelukkig!quote:
niet even gekeken of hij daar dezelfde trollwijze hanteerde?quote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was nieuwsgierig waar hij heen gegaan was... toen ik zag dat hij het midden-oosten inliep heb ik hem daar gelaten voor wat ie was
durft ie daar nietquote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet even gekeken of hij daar dezelfde trollwijze hanteerde?
is geen beginnen aan misschien in een midden- oosten topicquote:
Ja.... natuurlijk.... dat deed ie.... daarom kon ik hem met een gerust hart daar achterlatenquote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet even gekeken of hij daar dezelfde trollwijze hanteerde?
Psies! Sterft daar van de kebab koeriers!quote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is geen beginnen aan misschien in een midden- oosten topic
quote:Op zondag 3 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Sterft daar van de kebab koeriers!
daar zal hij nog wel druk bezig zijn danquote:Op zondag 3 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Sterft daar van de kebab koeriers!
duh... zonder knoflooksausquote:Op zondag 3 april 2011 00:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar zal hij nog wel druk bezig zijn dan
Jij bent gewoon de SC moniquequote:Op zondag 3 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was nieuwsgierig waar hij heen gegaan was... toen ik zag dat hij het midden-oosten inliep heb ik hem daar gelaten voor wat ie was
brengen ze ieder hun eigen kebab of bezorgen ze aan elkaar?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de SC monique![]()
Stalkert
quote:Op zondag 3 april 2011 00:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
brengen ze ieder hun eigen kebab of bezorgen ze aan elkaar?
Jaja, die heb ik vaker gehoord.quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
1e en meteen echte laatste peuk ga ik opsteken
quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
dat kan niet, feestje is nog niet afgelopen hoor! je doet maar gewoon gezellig meequote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef bollokus het volgende:
ik kom er nu achter dat ik sinds 9 uur niet meer grookt heb
ik dacht dat je rug eindelijk een beetje vermaakt wasquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef bollokus het volgende:
amateurquote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef bollokus het volgende:
quote:
dat wel, misschien kan ik nu eindelijk eens fatsoenlijk slapenquote:Op zondag 3 april 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik dacht dat je rug eindelijk een beetje vermaakt was
NEE!quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef jesje1982 het volgende:
quote:
nee, ik ga niet zeggen dat ik sinds eind 2008 niet meer rook.. niet dat ik er beter van geworden ben, echt niet!quote:
je kan er niet meer naast zittenquote:Op zondag 3 april 2011 00:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja mannen he die kunnen geen twee dingen tegelijk
doe het dan ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, ik ga niet zeggen dat ik sinds eind 2008 niet meer rook.. niet dat ik er beter van geworden ben, echt niet!
Ik kan meer tegelijk dan jij en al je oubollige forumvriendinnetjes bij elkaarquote:
tuurlijk jij welquote:Op zondag 3 april 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan meer tegelijk dan jij en al je oubollige forumvriendinnetjes bij elkaar
ik las dit ergensquote:Op zondag 3 april 2011 00:49 schreef sjampoeh het volgende:
Smerige rugprikkende gluiperige duitse rat <-- speciaal voor versabommie
mooi zo. stoppen joh, je KAN hetquote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef bollokus het volgende:
quote:
Liev!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik had het dan ook over ECHTE mannen
te laaaaaatquote:
Ohw, die kudtkneuzen die nog niet eens en voetbal kunnen kijken én net doen of ze naar mokkel luisteren..quote:Op zondag 3 april 2011 00:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik had het dan ook over ECHTE mannen
quote:Op zondag 3 april 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, die kudtkneuzen die nog niet eens en voetbal kunnen kijken én net doen of ze naar mokkel luisteren..
Ik hoor je hoor! Ik luister wel naar wat je te vertellen hebt, echt!quote:
truste, bikkel!quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
zeg liefies ik gaat er echt vandoor![]()
![]()
truste![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoor je hoor! Ik luister wel naar wat je te vertellen hebt, echt!
het moet wel gebeuren, maar dan moet ik wel weer kunnen lopenquote:
slaap wel jesjequote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
truste![]()
trustequote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
truste![]()
slaap lekker Jesjequote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
truste![]()
Net op tijd Bollo..... ik kwam al met het bordje aanquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
truste![]()
wou het sneller doen en toen was mijn toetsenbord leegquote:Op zondag 3 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net op tijd Bollo..... ik kwam al met het bordje aan
Herhaal dan eens wat er net werd gezegd...quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoor je hoor! Ik luister wel naar wat je te vertellen hebt, echt!
quote:
is al geraden en de cos is hiernaast..quote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef RobUITDordt het volgende:
Karim noemt gewoon Mo's geheim, en hij heeft het niet eens door
dan moet je bij de buren kijken als je het daar gezelliger vindquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:56 schreef RobUITDordt het volgende:
Karim noemt gewoon Mo's geheim, en hij heeft het niet eens door
quote:Op zondag 3 april 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
Zie net mijn oude ava's op photobucket![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O, dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 3 april 2011 00:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is al geraden en de cos is hiernaast..
quote:
Ja ik ga hem denk ik weer effectief makenquote:
bovenste is lievquote:Op zondag 3 april 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
Zie net mijn oude ava's op photobucket![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
juist!quote:Op zondag 3 april 2011 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ga hem denk ik weer effectief maken
Huh? Jesje heeft een brakke rug toch? Of ben ik nu in de war?quote:Op zondag 3 april 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat gaat manlief doen dat wij niet weten
Bollo's lijstje bij de burenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
ALORS ON DANCE!!
(EEN KLEIN BEETJE COS KOM MAAR MET HET BORDJE :p )
Ja zal het franseloijstje eens aan fonske gevenquote:
leontien heeft de bordjes gejatquote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
ALORS ON DANCE!!
(EEN KLEIN BEETJE COS KOM MAAR MET HET BORDJE :p )
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
leontien heeft de bordjes gejat![]()
BOL ---> COS
als ze dan maar niet ineens allemaal hierheen komenquote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo's franse lijstje is heel erg SC... de buren hebben hem ook gevonden
quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Jesje1982 en zie onze nieuwkomer eens, hahahaha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo's franse lijstje is heel erg SC... de buren hebben hem ook gevonden
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
oh, en het lijstje van LS bij de buren [ afbeelding ]
quote:
en je had het niet ff 1tje hoger af kunnen snijden?quote:Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geloof je mij wel? net gegenereerd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en je had het niet ff 1tje hoger af kunnen snijden?![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geloof je mij wel? net gegenereerd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
auw.... 35e nog ff en ik haal bollokus in
helpt echt.. ik stond een poosje 1.. ben gelijk niets gaan doenquote:Op zondag 3 april 2011 01:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
vanaf 10 april ben ik een week heul rustig
oeps en vanaf dan heb ik een weekje vrijquote:Op zondag 3 april 2011 01:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
vanaf 10 april ben ik een week heul rustig
quote:Op zondag 3 april 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
helpt echt.. ik stond een poosje 1.. ben gelijk niets gaan doen
let the race beginquote:Op zondag 3 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oeps en vanaf dan heb ik een weekje vrij
ach ga ik je toch hinderlijk volgen!quote:Op zondag 3 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oeps en vanaf dan heb ik een weekje vrij
hmmmm. lekker ter ere van?quote:
Race? man ik sta binnen een week op 1 als het echt moetquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach ga ik je toch hinderlijk volgen!
Welk nummer is dat? Die kan ik op mijn laptop niet openen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)RGbWIq190uSAqDb4oA7y
meisjes die vragenquote:
de 10 000 ste post...quote:
een playlist van spotify, een goed programma om muziek te luistern (gratis)quote:Op zondag 3 april 2011 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welk nummer is dat? Die kan ik op mijn laptop niet openen.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Race? man ik sta binnen een week op 1 als het echt moet
kook nie! Geef alleen aan dat die lijst zo aangepast isquote:
quote:
Ah okay, zal kijken op de PC morgen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
een playlist van spotify, een goed programma om muziek te luistern (gratis)
Huh? gaan wij spelen?quote:Op zondag 3 april 2011 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
laat er dan een bommie en muis spel ontstaan... wedden dat hij op één komt
gaat via internet en bijna alle muziek staat er opquote:Op zondag 3 april 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, zal kijken op de PC morgen.
neu... jij bent superbommie... ik maar een muisje dat bescheiden in haar holletje kruiptquote:
en daar een beraad heeft over haar snode plannetjesquote:Op zondag 3 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu... jij bent superbommie... ik maar een muisje dat bescheiden in haar holletje kruipt
quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
en daar een beraad heeft over haar snode plannetjes
als het morgen avond hier is zou prachtig zijn..... de waterput is helemaal leeg:( maar eerst moet het beton droog zijnquote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
het regent nu ook hier.... met bakken uit de hemel
ik heb een heel hoge aaibaarheidsfactor heurquote:Op zondag 3 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu... jij bent superbommie... ik maar een muisje dat bescheiden in haar holletje kruipt
voor sm-freaks?quote:Op zondag 3 april 2011 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb een heel hoge aaibaarheidsfactor heur
hmm. volgens buienradar trekt de regen naar het noorden. Flesjes water in slaan?quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
als het morgen avond hier is zou prachtig zijn..... de waterput is helemaal leeg:( maar eerst moet het beton droog zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |