Jij ook al? Fijn he!?quote:
thxquote:
Inderdaad. Op het moment dat ze er niet meer zijn (quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt tenminste nog ouders, leer ze dus maar waarderen i.p.v. steeds te jammeren.
Ik was ongewenst gekomen, hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen.quote:Je ouders hebben je op deze wereld gezet
Dat was meer mijn zus die mij heeft opgevoed.quote:hebben je opgevoed
Het is dat het moet, maar sinds ik 18 ben moet ik alles zelf betalen.quote:dankzij hen heb je kunnen studeren
Altijd al op voetbal gewild maar mijn ouders hebben mij er nooit op gelaten.quote:kunnen sporten
Nee, ze mogen sterven.quote:Beetje meer waardering zou wel op z'n plaats zijn.
Goeiedag zeg, de liefdequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was ongewenst gekomen, hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen.
[..]
Dat was meer mijn zus die mij heeft opgevoed.
[..]
Het is dat het moet, maar sinds ik 18 ben moet ik alles zelf betalen.
[..]
Altijd al op voetbal gewild maar mijn ouders hebben mij er nooit op gelaten.
[..]
Nee, ze mogen sterven.
Tot je 18e hebben je ouders wel alles voor je betaald en het lijkt me sterk dat jouw zus je in je eentje heeft opgevoed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was ongewenst gekomen, hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen.
[..]
Dat was meer mijn zus die mij heeft opgevoed.
[..]
Het is dat het moet, maar sinds ik 18 ben moet ik alles zelf betalen.
[..]
Altijd al op voetbal gewild maar mijn ouders hebben mij er nooit op gelaten.
[..]
Nee, ze mogen sterven.
Iedereen baalt wel eens van z'n ouders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Op het moment dat ze er niet meer zijn () dan denkt hij nog weleens terug aan dit soort trieste opmerkingen.
Sowieso zeiken over je ouders. Je ouders hebben je op deze wereld gezet, hebben je opgevoed, dankzij hen heb je kunnen studeren, kunnen sporten, etc. Beetje meer waardering zou wel op z'n plaats zijn.
Ik vind dat 'n beetje puberaal gedrag. Als je je ouders niet waardeert, wie waardeer je dan wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen baalt wel eens van z'n ouders.
De reactie van Dimens hierop vindt ik niet passend, maar om nou direct iemand te corrigeren als hij even te kennen geeft dat ie van z'n ouders baalt...
Door blijven gaan, het heeft bij mij ook best lang geduurd maar nu werk ik inmiddels al weer bijna een jaar met veel plezierquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef cafpow het volgende:
wel oke, op het feit na dat ik weer ben afgewezen bij de 5e vacature waar ik op reageerik begin een beetje moedeloos te worden
Ach, hij praat altijd negatief over zijn ouders dus ik vind het héél passend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen baalt wel eens van z'n ouders.
De reactie van Dimens hierop vindt ik niet passend, maar om nou direct iemand te corrigeren als hij even te kennen geeft dat ie van z'n ouders baalt...
Ik ken heel wat mensen die hun ouders niet waarderen en volkomen terecht in veel gevallen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat 'n beetje puberaal gedrag. Als je je ouders niet waardeert, wie waardeer je dan wel?
Tja, er zijn extreme uitzonderingssituaties inderdaad, maar daar lijkt het hier niet op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken heel wat mensen die hun ouders niet waarderen en volkomen terecht in veel gevallen.![]()
Respect en waardering en zijn geen onvoorwaardelijke zaken, ook niet tussen ouder en kind.
OT: moe!
Ik denk dat Dimens ook nog een beetje puberaal is. Heb je zijn fobo/profiel al gezien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat 'n beetje puberaal gedrag. Als je je ouders niet waardeert, wie waardeer je dan wel?
Ik waardeer mijn zus en mijn broer, die zijn er altijd voor mij geweest maar die zijn helaas het huis uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar om iets voor 2,5 maand te vinden gaat lastig en je hebt veel fysiek magazijn of orderpicker en dat kan ik niet aan;(quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
Best wel goed
[..]
Door blijven gaan, het heeft bij mij ook best lang geduurd maar nu werk ik inmiddels al weer bijna een jaar met veel plezier
Herrrrkenbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
wens even dat ik een paar dagen in de maand jongen was
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
wens even dat ik een paar dagen in de maand jongen was
We vroegen er niet echt om hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 02:43 schreef sararaats het volgende:
Heel eerlijk? Beroerd want ik heb een snotvalling. M'n neus is een slagveld.
eet smakelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:43 schreef sararaats het volgende:
Heel eerlijk? Beroerd want ik heb een snotvalling. M'n neus is een slagveld.
Mensen die de waardering wel verdienen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef ad0rable het volgende:
er zit een leuke jongen tegenover mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |