Nee hoor, ik neem je echt wel serieuzer dan dat. Wat je aangeeft klopt, namelijk dat jong drinken schadelijker is. Maar dat wetende, kies ik er alsnog voor om te drinkenquote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
(IPeePie neemt t voor kenis geving aan en denkt : Lul niet zo dom ouwe lul.)
Volgens mij niet. Het is tegenwoordig heel stoer om zo veel mogelijk te kunnen zuipen. Als je een kroeg in loopt en een cola besteld zit iedereen je al stom aan te kijken. Zelfs als je met bekenden wat gaat eten en je besteld geen bier krijg je te horen : Geen bier??quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Coma zuipen is sowieso een belacheljk verschijnsel, welke idioot heeft dat uberhaupt verzonnen. Volgensmij doen alleen boeren dat
Ieder zn eigen keuze. Ik zit hier niet om je drank gebruik ter discussie te stellen oid.quote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem je echt wel wat serieuzer dan dat. Wat je aangeeft klopt, namelijk dat jong drinken schadelijker is. Maar dat wetende, kies ik er alsnog voor om te drinken
Klopt idd. En laatst een (heel vet) feest gehad in Duitsland en ik was de bob. En dat was me niets tegengevallen, een avondje geen bierquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is tegenwoordig heel stoer om zo veel mogelijk te kunnen zuipen. Als je een kroeg in loopt en een cola besteld zit iedereen je al stom aan te kijken. Zelfs als je met bekenden wat gaat eten en je besteld geen bier krijg je te horen : Geen bier??
Echt een achterlijke ontwikkeling. Mensen gaan me toch ook niet aangapen omdat ik geen mosterd moet op mn kroket.![]()
Dat het stoer is veel alcohol te drinken, is toch altijd zo geweest? Zie jouw comment over dat overgeven door alcohol voor mietjes is.quote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is tegenwoordig heel stoer om zo veel mogelijk te kunnen zuipen. Als je een kroeg in loopt en een cola besteld zit iedereen je al stom aan te kijken. Zelfs als je met bekenden wat gaat eten en je besteld geen bier krijg je te horen : Geen bier??
Echt een achterlijke ontwikkeling. Mensen gaan me toch ook niet aangapen omdat ik geen mosterd moet op mn kroket.![]()
Vooral de volgende dag bevalt dat prima!quote:Op zondag 3 april 2011 18:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klopt idd. En laatst een (heel vet) feest gehad in Duitsland en ik was de bob. En dat was me niets tegengevallen, een avondje geen bier
Klopt maar t wordt imo steeds erger.quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat het stoer is veel alcohol te drinken, is toch altijd zo geweest? Zie jouw comment over dat overgeven door alcohol voor mietjes is.
Ik las t net ook ja. Snap er echt geen hol van...quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Flappekz het volgende:
Nederlandse media
Sinds wanneer mag je niet meer juichen voor je eigen cluppie?
http://www.adofans.nl/art(...)Immers_houdt_aan.htm
quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Flappekz het volgende:
Nederlandse media
Sinds wanneer mag je niet meer juichen voor je eigen cluppie?
http://www.adofans.nl/art(...)Immers_houdt_aan.htm
Staat ook op voetbal primeur. Gewoon te sneu voor woorden.quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef Drassss het volgende:
Achja Telegraaf... die kan je al niet serieus nemen
Welkom!quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef ValHallen het volgende:
Newb meldt zich.
Heb me net aangemeld op de hattrick site maar ik snap er nog maar weinig van
Welkom!quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef ValHallen het volgende:
Newb meldt zich.
Dit inderdaadquote:
Hattrick ?quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef ValHallen het volgende:
Newb meldt zich.
Om dit bod te kunnen uitbrengen moet je voldoende geld hebben voor de prijs van de speler plus zijn salaris.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Om dit bod te kunnen uitbrengen moet je voldoende geld hebben voor de prijs van de speler plus zijn salaris.
Als ik mijn hele team verkoop heb ik net genoeg denk ikquote:
0-0-1 dan hequote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als ik mijn hele team verkoop heb ik net genoeg denk ik![]()
Maar om nou 0-0-0 te gaan spelen, lijkt me ook niet wat
0-0-1 dan wel te verstaan.quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als ik mijn hele team verkoop heb ik net genoeg denk ik![]()
Maar om nou 0-0-0 te gaan spelen, lijkt me ook niet wat
Ik dacht ff dat het een keeper was, maar ik verwarde mij met de verkeerde spelerquote:
Ik dacht al zo iets.quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het een keeper was, maar ik verwarde mij met de verkeerde speler
1-0-1 dan ook en 0-0-2 evt ook nog.quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef Flappekz het volgende:
0-1-1 kan ook. Je hebt altijd nog een trainer die je op kunt stellen
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
Wel pot verdikke me.....
Jean Joseph Van Den Bosch (297082350)
Wil iemand deze kopen en trainen voor mij? Please please pretty please......
Het heeft weinig zin om m pm of wing te geven he? Een Def-trainer moet je hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!Nou nog even kijken wat ik ga doen met Jean....
Ik deels.quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef Drassss het volgende:
Toch besloten om gewoon met mijn a-team te ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |