Dat is niet helemaal waar, laatst had ik een droom die zich afspeelde in Japan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef GGMM het volgende:
Dit bestaat niet. Iedereen 'verzint' zijn of haar eigen dromen. Pure fantasie.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, laatst had ik een droom die zich afspeelde in Japan.
Nou dat zou ik zelf niet verzinnen hoor
Wat een fantastisch argument.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, laatst had ik een droom die zich afspeelde in Japan.
Nou dat zou ik zelf niet verzinnen hoor
Ja, omdat je er over nadenkt ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef Karzai het volgende:
Japan was de hele tijd in het nieuws en dan o o wat toevallig droom ik erover.
Dat zorgt juist eerder dat hij over jou gaat dromen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow ja nu begrijp ik het, niet over me gaan dromen he?
Ja dat bedoel ik, maareh hoe zit dat met de ijsbeer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat zorgt juist eerder dat hij over jou gaat dromen.
Denk de komende 5 minuten maar eens niet aan een witte ijsbeer..
Heb je er al niet aan kunnen denken dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, maareh hoe zit dat met de ijsbeer?
Een dejavu een een fout van je hersenen. Ze verwerken de beelden die binnenkomen dan gelijk als een geheugen. Je denk dus dat je het al eerder hebt gezien, wat dus niet het geval isquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Karzai het volgende:
Nou nu even serieus, ik heb wel is dat ik een situatie meemaak die ik eerder heb gedroomd
Nou ja, er is niet echt sprake van tijd zoals we dat ervaren hier op aarde normaal gesproken. Met trippen ervaar je dat ook, oneindigheid in een seconde. Maar dromen=trippen. Als je droomt laten je hersenen DMT los.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Het schijnt dat je dromen maar een paar seconden duren(al kan ik me dat nauwelijks voorstellen), dus het hele verhaal eromheen vormt zich ook in die paar seconden.
Van een paar seconden tot een paar minuten ja. Volgens mij snappen veel mensen niet wat TS bedoelt ...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Het schijnt dat je dromen maar een paar seconden duren(al kan ik me dat nauwelijks voorstellen), dus het hele verhaal eromheen vormt zich ook in die paar seconden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |