Grootste die ik kan vinden is de persfoto waar hij zijn vinger voor z'n mond heeftquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
ff offtopic...wie heeft er een super scherpe foto van het hele hoofd van karim? het liefst alleen zn hoofd , want anders word het te klein, en vergroten word niet mooi . met het gezicht naar voren aub...kheb weer een leuk ideetje namelijk maar kan ff niet zoeken
Daar zou ik nooit mee spotten, dus ongepast.quote:
Ik kan je niet helpen met de foto, maar heb even in het topic met de user-foto's gekeken die je bewerkt heb: Grote bewondering voor en aardig dat je dat zomaar doet voor mensen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
ff offtopic...wie heeft er een super scherpe foto van het hele hoofd van karim? het liefst alleen zn hoofd , want anders word het te klein, en vergroten word niet mooi . met het gezicht naar voren aub...kheb weer een leuk ideetje namelijk maar kan ff niet zoeken
ok ik kan ff kijken of ik er wat aan heb, zou je de link ff willen geven dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grootste die ik kan vinden is de persfoto waar hij zijn vinger voor z'n mond heeft
ok, dank je welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen met de foto, maar heb even in het topic met de user-foto's gekeken die je bewerkt heb: Grote bewondering voor en aardig dat je dat zomaar doet voor mensen.
Ik kan er niks aan doen, maar het is gewoon een lekker ding.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef chufi het volgende:
Nog een van de ijdeltuit dan
[ afbeelding ]
Met geheimen is hij niet zo snugger!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Day het volgende:
Elke keer als Gerarde helemaal overtuigd is van een geheim, denk ik: meent hij dit nou of maakt hij een geintje?
Tjaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex valt uit zijn rol. Hij doucht niet naakt zoals Gerard.
[ afbeelding ]
Dat stond zo in het scriptquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Met geheimen is hij niet zo snugger!![]()
In gesprekken kan Geer er soms zomaar een geheim uit knallen, om vervolgens weer met iets onzinnigs aan de haal te gaan, zoals bolletjes slikker
Ja hahaha inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Met geheimen is hij niet zo snugger!![]()
In gesprekken kan Geer er soms zomaar een geheim uit knallen, om vervolgens weer met iets onzinnigs aan de haal te gaan, zoals bolletjes slikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |