Ja voor jou en mij is het natuurlijk schijtlollig, maar er zijn een hoop mensen die er de humor niet van in zien. En het is een signaal van hoe je je medium in de markt zet natuurlijk. Als je grappen gaat lopen maken in je koppen/artikelen wordt je een stuk minder serieus genomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef EdNoolk het volgende:
@Rahl Ik vind het altijd wel mooi, wist niet dat het een no-no was. Tabaksindustrie tegen verhoging accijns is het sowieso niet want dat omvat het rookverbod niet en winst tabaksindustrie lijkt me ook niet want er blijkt toch altijd weer dat mensen gewoon door blijven roken na verhogingen etc. Als ik nu zo nog een x kijk en mn tijd neem denk ik toch dat ' Tabaksindustrie rook zware pijp' het beste is, omdat ze dus harde tijden hebben.
Kledingstijl of schrijfstijl? Qua kleding viel het me sowieso op dat de helft van de mensen die op 26 maart de open dag bezochten Vans droegen. Ik voel me thuis... Maar ze waren inderdaad wel wat alternatief. Creatieve kleding en 'typetjes'.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef EdNoolk het volgende:
Hier dus verder. Ik vond het wel leuk om te zien dat er een mensen met dezelfde stijl waren, wat alternatief!
Ah, balen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Zijn twee aannames in één zin. Lijkt me niet goed.
Hmm.. ik hoop het. Ik ben alleen blij dat ik alle vragen over sport correct heb beantwoord. Dat vind ik nog best knap van mezelf..quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef EdNoolk het volgende:
@Ezell Ik denk eigenlijk dat je wel op het gemiddelde zit hoor. Ik denk dat je een goede kans maakt, tenzij je het echt zó erg verpest hebt dat schrijven.
kledingstijlquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef Moffol het volgende:
[..]
Kledingstijl of schrijfstijl? Qua kleding viel het me sowieso op dat de helft van de mensen die op 26 maart de open dag bezochten Vans droegen. Ik voel me thuis... Maar ze waren inderdaad wel wat alternatief. Creatieve kleding en 'typetjes'.
Ik heb 'm niet gemaakt, ik zit in het tweede jaar van de opleidingquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef EdNoolk het volgende:
@Rahl Daar heb je gelijk in. Welke heb jij gekozen dan?
Vooral voor de genoemde kranten. Telegraaf zou heel misschien wel weg kunnen komen met één van die anderen, maar VK, NRC en Trouw niet denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef EdNoolk het volgende:
@Rahl Aah vandaar dat deskundige commentaar. Dacht al wtf zeker hoogbegaafd haha! Als je 'm toch zou willen beantwoorden:
25. Een berichtje over de tabaksindustrie die protesteert tegen de hogere belasting op sigaretten en het rookverbod in de horeca. Welke kop is voor kranten als de Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw de beste?
a. Sigaar uit eigen doos voor tabaksindustrie
b. Tabaksindustrie rookt zware pijp
c. Winst tabaksindustrie gaat in rook op
d. Tabaksindustrie tegen verhoging accijns
Sowieso D, want de kranten die genoemd worden zijn erg 'serieus'. De Telegraaf en het AD hadden misschien een titel gekozen met iets meer humor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef EdNoolk het volgende:
@Rahl Aah vandaar dat deskundige commentaar. Dacht al wtf zeker hoogbegaafd haha! Als je 'm toch zou willen beantwoorden:
25. Een berichtje over de tabaksindustrie die protesteert tegen de hogere belasting op sigaretten en het rookverbod in de horeca. Welke kop is voor kranten als de Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw de beste?
a. Sigaar uit eigen doos voor tabaksindustrie
b. Tabaksindustrie rookt zware pijp
c. Winst tabaksindustrie gaat in rook op
d. Tabaksindustrie tegen verhoging accijns
Mwah. Rookverbod en het protest van de tabaksindustrie is niet echt nieuws meer vind ik. Die accijnsverhoging is veel nieuwer. Ziet er een beetje uit als een instinker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef EdNoolk het volgende:
@Rahl Maar is het niet verkeerd als het in de tekst ook gaat over rookverbod in de horeca? Want die titel (D) is totaal gericht op het andere deelonderwerp, hogere belasting op sigaretten.
Ik had een score van 97 in totaal, dus met betoog en motivatie, en ik was 4de. Dat was de toets van 2009, ik weet niet precies hoe ze 'm aangepast hebben, dus daar kan ik verder weinig over zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef thewvl het volgende:
@rahl kan jij je nog herinneren. Hoeveel fout je had en hoeveel goed enzo? En hoeveelstje je was geworden,, om een beetje inzicht krijgen.
Btw ik zou dan een score hebben van 43,85 minimaal, zou dat een reële score zijn voor de meerkeuze toetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |