dat voorbeeld gaf ook niemand ;P (gelukkig maar!)quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zealots maken tegen voidrays zou ik eerder onder het kopje 'achterlijk' zetten ipv tactics niet kennen.
Voor TSL Ro32 had ik mass roaches vs phoenix/void ray ook onder het kopje 'achterlijk' gezetquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zealots maken tegen voidrays zou ik eerder onder het kopje 'achterlijk' zetten ipv tactics niet kennen.
Kijken of je dat nog zegt als ik 4robo's tegen je open.quote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Bronze + Silver ---> Mongolen + Debielen
Gold + Plat ---> Idioten + Achterlijken
Diamond ---> Normale spelers
Masters ---> Masters
Er is een verschil tussen roaches maken om te counteren, en roaches maken omdat je denkt dat er geen verschil is tussen air en groundquote:Op maandag 11 april 2011 12:19 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Voor TSL Ro32 had ik mass roaches vs phoenix/void ray ook onder het kopje 'achterlijk' gezet
Laat donderkonijn het niet horenquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef GoodGawd het volgende:
Als je eeuwig bronze bent heb je echt wel een verstandelijke handicap of ben je jonger dan 6 jaar...
<_<;
Ik ben een idioot.quote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Masters ---> Masters
Ga eens ff ergens anders trollenquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Masters ---> Masters
Ik had t dus wel gezien, maar timede die forcefields totaal mis. Mn probe bij dat toren dingetje zag ze aankomen.quote:
de singleplayer is erg leuk!!! alleen daarvoor is het al aan te raden. ALs jemultiplayer doet wordt je ingedeeld in een divisie dus je komt altijd mensen tegen die net iets beter en of slechter zijn dus daar kun je je ook goed mee vermaken, je zult ongeveer de helft winnen en verliezen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:23 schreef Flows het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik het nu zou halen heb de game all geinstalled moet alleen nog het spel op b.net kope. Wat zou ik doen? Is het een beetje makkelijk onder de vingers te krijgen? Speelde alleen w3 altijd en dan alleen custom maps. Ik heb nooit echt het 'normale' gespeeld was er ook nooit goed in (omdat ik het nooit speelde maargoed)
Het promotie systeem is onpartijdig hoorquote:Op maandag 11 april 2011 17:24 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Zucht. na dit toernooi kap ik met starcraft 2.... gedemote naar plat... slaat egt fucking nergens op
........quote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Het promotie systeem is onpartijdig hoor
Daarom dat mijn omschrijving beter isquote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef Razilat het volgende:
ondanks dat je mensen met 100 games in bronze niet echt meer newbies kan noemen >.<
Oftewel het slaat op je eigen prestaties, als dat duidelijker is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |