quote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
6 pool:
Selecteer drone:
b > s
Selecteer hatch
s > z z z
Thats all
5 spine crawler voor 4 gate is ook beetje overdrevenquote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Klopt, maar de meeste zergs zijn niet zo snugger, die scouten 3/4 gates en gaan direct in de verdediging. Had ook al es game deed ik hetzelfde, achteraf keek ik replay terug, bleek dat hij 5 spines maakte direct bij die scout
Niceeequote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat issem dan, klaaaaar
Is dat een 3-player map? 4th base voor degene in de rechteronderhoek wordt best lastig! Of is het een 2player map met 3 bases in een hoek verstopt? Ziet er leuk uit, maar snap de balance niet helemaal. Wat uitleg erbij zou handig zijnquote:
Ach dat hou je in elke game. Ik had een keer voor de grap op zondagochtend een paar collosi gehallu'd terwijl ik ze nog helemaal niet kon hebben. Die gast flipte helemaal en leaved, en mijn maat en ik lagen in een deuk.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens bronze is dik grappig.. net zo'n gozer die alle terrans cheaters noemt.
En dat ik kon winnen van hem met terran zou het bewijs zijn.. ik kijk die replay terug.
Heeft hij 5000 unused minerals.. en 1000 unused gass
quote:Op maandag 4 april 2011 22:31 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Is dat een 3-player map? 4th base voor degene in de rechteronderhoek wordt best lastig! Of is het een 2player map met 3 bases in een hoek verstopt? Ziet er leuk uit, maar snap de balance niet helemaal. Wat uitleg erbij zou handig zijn
Ben jij een clone van dr. orc?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:33 schreef GoodGawd het volgende:
Weer cheese, tis echt ongelofelijk. Twaren ook gewoon diamonds. Lage diamonds. Proxy gateway. Heb nu 4 games gedaan, 3 waren cheese. Stelletje bolle Amerikanen.
Fuck long game en fe. 7 roach rush zullen ze krijgen en als ik promoot doe ik wel normaal. >_>
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
UPDATE voor FOK!king tourney #3 spelers
Volgende ronde ONLINE
op http://fok.wowarena.nl is de knockoutfase te zien!!!
Geen mirrormatchups en goed verdeelde races, luck of the draw
Succes allen!
Die gasten kom ik in 4on4 random ook nog wel eens tegen... alles minen en niks opmaken. En worden we geowned door een te klein leger.. Check ik demo zie ik dat die gasten echt nog lang niet aan max army zitten en f0cking veel cash hebben. waar ze dus niks mee doen (ondanks herhaaldelijke verzoekenquote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens bronze is dik grappig.. net zo'n gozer die alle terrans cheaters noemt.
En dat ik kon winnen van hem met terran zou het bewijs zijn.. ik kijk die replay terug.
Heeft hij 5000 unused minerals.. en 1000 unused gass
Een wel gekend probleem bij iedereen t/m gold tbh. (uitzonderingen daar gelaten)quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef PasMaNNi het volgende:
[..]
Die gasten kom ik in 4on4 random ook nog wel eens tegen... alles minen en niks opmaken. En worden we geowned door een te klein leger.. Check ik demo zie ik dat die gasten echt nog lang niet aan max army zitten en f0cking veel cash hebben. waar ze dus niks mee doen (ondanks herhaaldelijke verzoeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |