Je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk..quote:te ver fietsen
mwoa ik voel niet echt de behoefte om het te bewijzen, ik weet dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet er wel iets voor over hebben natuurlijk..
Neeeeeeee!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn skype is gecrasht![]()
Krijg hem niet meer aan de praat ook
WAT????quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben we geen ambulant DIG-spoedteam?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon even pc opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WAT????
Dat kan niet, dat mag niet! wat wat wat?
Mjah ik zei toch al dat mn laptop aan het sterven wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben we geen ambulant DIG-spoedteam?
Als ik jouw lach niet heb gehoord sterf ik een beetje van binnen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mjah ik zei toch al dat mn laptop aan het sterven was
Mjah zo maar even kijken of dat helptquote:
Wat?quote:
wij?quote:
Je hebt helemaal geen zin in de show?quote:
Mono heeft gesproken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon skype opnieuw instaleren vrdomme
*Knor!*quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb me verheugd op een lach met Hups
Nah niet nodig. Natuurlijk is mn skype niet gecrashtquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon skype opnieuw instaleren vrdomme
1 april is al voorbijquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah niet nodig. Natuurlijk is mn skype niet gecrasht
Jij zit gewoon in een kroeg ofzo vanavond en luistert waarschijnlijk niet eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb me verheugd op een lach met Hups
wijquote:
Jullie reageerden wel leukquote:
Bijna een hartverzakking en een stanleymes door mijn pols, maar ja hoor.quote:
Jouw Skype werkt niet = geen showquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen zin in de show?
Bijna de avond van bijna iedereen verpestquote:
Hoe doen we dat over 2 weken? Dan zitten er best veel hier geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw Skype werkt niet = geen show
whahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe doen we dat over 2 weken? Dan zitten er best veel hier geloof ik![]()
Ik eis gewoon dat iedereen zijn/haar laptop meeneemt
gewoon wat microfoons ophangenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onzinradiomeet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou sowieso radio Onzin aan jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gewoon wat microfoons ophangen
Zal ik de boel van muziek voorzien:![]()
Nee huppel's vingerfort housewarming partyquote:
getto in de fik zetten daarquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee huppel's vingerfort housewarming party
Als het lekker weer is dan is de kans groot dat we hiervoor een kampvuur maken en daar lekker gaan zittenquote:
Utopie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
Raad eens wie er weer een permban heeft
utopie had toch al, dalando?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
Wat heeft ie nu weer gedaan danquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het lekker weer is dan is de kans groot dat we hiervoor een kampvuur maken en daar lekker gaan zitten
Wéér een permban?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
Hij heeft al paar keer eerder een permban gehad maar dan ging hij slijmen bij Yvonne en kreeg toch een unbanquote:
Lijkt me saai, lezen en niet kunnen reageren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar leest hij wel mee dan in de topics?
Dat welquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar leest hij wel mee dan in de topics?
Stttquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
Carooltje heeft ook een goeden lach en een knor
Hihi das lullig voor jequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
gezellig, dan maak ik hem nog 10 mins mee ongeveerheb ik voor niets gerequest
Oeh ben je wel heul populair, elke keer weer een envelopje dat je een berichtje hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen idee, hij stuurt de gehele tijd zeikpm's met de strekking 'jij'.
Zeikwijf.
Da's kutquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
maarja, ik zei dus toch dat ik naar ziekenhuis ging mensen?
mn oom ligt daar dus, die is van een steiger-achtig iets gevallen.. 1 meter 20 hoog () maar zo verschrikkelijk verkeerd terecht gekomen, dat hij nu in het ziekenhuis ligt met zijn onderbeen + bovenbeen 3 pennen erin, plus een verbrijzelde knie..
gezelligggg
bho dat is minderquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
mn oom ligt daar dus, die is van een steiger-achtig iets gevallen.. 1 meter 20 hoog () maar zo verschrikkelijk verkeerd terecht gekomen, dat hij nu in het ziekenhuis ligt met zijn onderbeen + bovenbeen 3 pennen erin, plus een verbrijzelde knie..
gezelligggg
Da's waar, maar elke keer die afkraakberichtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh ben je wel heul populair, elke keer weer een envelopje dat je een berichtje hebt
Uhmmm.. vertel ik wel zogauw ik het kusje krijgquote:
Heftigquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
gezelligggg
Aaah maar jij weet wel beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Da's waar, maar elke keer die afkraakberichten
Je houdt het wel spannend zegquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhmmm.. vertel ik wel zogauw ik het kusje krijg
vinnie is lievvquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef sharr het volgende:
Vinnie: Doe even kusjes van mij aan radio onzin
Ik ga zometeen een biertje opentrekken met de naam "Trashy Blonde"quote:
Waddefok? Ghehequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een biertje opentrekken met de naam "Trashy Blonde"
http://www.brewdog.com/beer Heb voor vanavond de Trashy Blonde, Punk IPA en Hardcore IPA.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waddefok? GheheHeb hier gewoon beugels staan.
Even naar forum@fok.nl mailen dan krijgt ie pm banquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Da's waar, maar elke keer die afkraakberichten
Maar ik hapte, krijg ik straks zelf ook een pm banquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even naar forum@fok.nl mailen dan krijgt ie pm ban
Ik wil je wel vrolijk maken maar ik weet niet hoe. Skijp huppel en vraag of ze lacht, geheid dat je dan vrolijk wordtquote:
Start de lachband even johquote:
Nee koelkast liet net al dr lach horen, maar het werkte nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil je wel vrolijk maken maar ik weet niet hoe. Skijp huppel en vraag of ze lacht, geheid dat je dan vrolijk wordt
Dan is het wel heel ergquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee koelkast liet net al dr lach horen, maar het werkte niet
sla koelkast. werkt bij mij meestal wel, anderen pijn zien lijden enzo.. dan word ik meestal wel vrolijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
sla koelkast. werkt bij mij meestal wel, anderen pijn zien lijden enzo.. dan word ik meestal wel vrolijk
Seriemoordenaar in wording jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
sla koelkast. werkt bij mij meestal wel, anderen pijn zien lijden enzo.. dan word ik meestal wel vrolijk
Dat is niet gezond als je daar vrolijk van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je bent raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da staat er in de krant: Politie Zuid-Holland Zuid is op zoek naar een seriemoordenaar, zij vermoeden dat het gaat om een kabouter omdat elke moord is gepleegd met een rode puntmuts.quote:
hahhahahahahhahahahquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Da staat er in de krant: Politie Zuid-Holland Zuid is op zoek naar een seriemoordenaar, zij vermoeden dat het gaat om een kabouter omdat elke moord is gepleegd met een rode puntmuts.
HE NERD!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn broertje noemt mij een nerd![]()
Gelukkig zijn er goeie muziekjens om mij vrolijk te houden
Haha, Knetter wordt thuis gepestquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn broertje noemt mij een nerd![]()
Gelukkig zijn er goeie muziekjens om mij vrolijk te houden
niet lievvquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haha, Knetter wordt thuis gepest
hij is groter dan mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kleine broertje niet aan kunnen
Dan ik*quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is groter dan mij![]()
maar hij luistert meestal nog wel naar me
En dan zo'n natte scheet in zijn gezicht spetteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ik*
Gewoon op z'n hoofd gaan zitten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ik*
Gewoon op z'n hoofd gaan zitten
Je tieten in z'n gezicht duwenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga meestal wel bovenop hem zitten als ik wil winnen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je tieten in z'n gezicht duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
hopelijk ga je dood met je voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is mijn broertjequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is zijn gezicht zo vies of zijn jouw tieten zo schoon?
Wanneer jij me op komt pikken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van jou hou ikWanneer kom je langs?
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
Ah... Dat verklaart het vuurwerk van net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Aha. Lame.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal in de TC zitten.
Dat klinkt al beterquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Popje-popje het volgende:
Spaghetti je draait lekkerrrrr
mijn humeur wordt beter
Wow, nooit geweten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef Case4 het volgende:
Wat een positief nummer weer. Wist je dat Creep een tijdje van de BBC radio is verwijderd omdat het te depri was? True story
Inderdaad, ik had geen bier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een faaluitzending eigenlijk
Maar...dat moet toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een faaluitzending eigenlijk
Moet je ff refreshuhquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan DJ Spaghettini staan?
mijn itunes doet ook kut, k had ook nog spegetsie staan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Refresh?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dan ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn itunes doet ook kut, k had ook nog spegetsie staan..
TCen ?
quote:
Mooi! Het mag gezegd wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baas , ik ga vannacht vertellen hoe tof het was afgelopen nacht
Ik hoop alleen niet dat die Poolse(?) chick vergeet mij toe te voegen op Facebook. Die foto's zijn wel vet volgens mijquote:
Ah hard! Ze moet ,de teef!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat die Poolse(?) chick vergeet mij toe te voegen op Facebook. Die foto's zijn wel vet volgens mij
Als ik niks van haar hoor, ga ik volgende week gewoon op elke deur in dat gebouw bonken!quote:
Of vrijdag weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Als ik niks van haar hoor, ga ik volgende week gewoon op elke deur in dat gebouw bonken!tot ik haar gevonden heb en ik die foto's heb
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah mooi!
alle details willen we weten he!
plus fotos van haar naakt enzo in mijn pmbox
I wiggle out of everythingquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
ook van jou jadenk maar niet dat je er zo makkelijk onderuit komt
Nachtje doortrekken!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
Morgen om 6 uur opstaan, denk niet dat ik veel van Koelkast zijn skype-gebeuren mee zal maken.
HA HA! waarom?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
Morgen om 6 uur opstaan, denk niet dat ik veel van Koelkast zijn skype-gebeuren mee zal maken.
Boven jou vandaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
niet daaronder, en zeker niet boven mij vandaan
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
niet zo he, je hebt mijn set nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ik schrok ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Ik heb ze laten schrikken door te zeggen dat mn skype was gecrasht
Ik vond het een geslaagd 2 april grapjequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het een geslaagd 2 april grapje
Dus ik ging een bed uitzoeken he. Voorwaarde was sowieso dat het hoofdbord geschikt was om handboeien aan vast te makenquote:
zoals teije al zei: handboeien, moet je alleen wel zelf ff meenemenquote:
Hoi hoi Merelquote:
Hele goede keuzequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik ging een bed uitzoeken he. Voorwaarde was sowieso dat het hoofdbord geschikt was om handboeien aan vast te maken
Goed, die heb ik wel. Jij zorgt maar voor iets waar je ze aan vast maakt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoals teije al zei: handboeien, moet je alleen wel zelf ff meenemen![]()
en iets om ze aan vast te maken
voor de rest is er niets
ik maak ze vast aan jou he, logischquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele goede keuze
[..]
Goed, die heb ik wel. Jij zorgt maar voor iets waar je ze aan vast maakt.
Als je die boeien niet ergens door haalt, kan ik er zo vandoor huppelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik maak ze vast aan jou he, logisch
Nieuwe uiquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik maak ze vast aan jou he, logisch
Hoezo dat ?quote:
Ik ben geen diehard onz-radiofan meer geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
logisch, als ik draai blijven alleen de diehards over.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat zie jij verkeerd, alleen mensen met jou smaak blijven hangen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
je zit verankerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die boeien niet ergens door haalt, kan ik er zo vandoor huppelen
Blond met dikke tieten en hersens, dat is ietwat overweldigendquote:
Spannendquote:
Gister in de trein een maffe griet! Die ging naar een technofeest, had ook allemaal lachgascapsules mee enzo. Maar dus ook een kapiteinspet. Toen moest ik aan jou denken.quote:
Kan het me voorstellen jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blond met dikke tieten en hersens, dat is ietwat overweldigend
JE had haar moeten schenkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister in de trein een maffe griet! Die ging naar een technofeest, had ook allemaal lachgascapsules mee enzo. Maar dus ook een kapiteinspet. Toen moest ik aan jou denken.Ze was wel leuk trouwens.
Moeten ze zelf weten, "music cannot go higher than goa, nor can any other genre take you to the places goa does".quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat zie jij verkeerd, alleen mensen met jou smaak blijven hangen.
Had had. Ben wel bij d'r gaan zitten, gesprekje aangeknoopt en alles, maar verder niets aan overgehouden qua nummers/namen etc. Vind ik dan weer niet nodig.quote:
Ook niks overgehouden aan blijvende schade?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had had. Ben wel bij d'r gaan zitten, gesprekje aangeknoopt en alles, maar verder niets aan overgehouden qua nummers/namen etc. Vind ik dan weer niet nodig.
Dat zijn soberso de eerste stappen. Als ze echt leuk zijn dan is het de moeite wel waard!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had had. Ben wel bij d'r gaan zitten, gesprekje aangeknoopt en alles, maar verder niets aan overgehouden qua nummers/namen etc. Vind ik dan weer niet nodig.
Ga je meer naar het einde van je sjoo nog een beetje hardcore en oldschool draaien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, "music cannot go higher than goa, nor can any other genre take you to the places goa does".
Dus dat zegt een hoop over de leavers
Ohja dat moest ik toen nog insprekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, "music cannot go higher than goa, nor can any other genre take you to the places goa does".
Waarom? Je had er een leuke vriendin aan over kunnen houdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zeg ik; Blijvende schade.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Je had er een leuke vriendin aan over kunnen houden
Bedoel je of de naam of het nummer leuk zijn?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zijn soberso de eerste stappen. Als ze echt leuk zijn dan is het de moeite wel waard!
Nee nee, geen SOA. Ik zat in de stiltecoupé hè.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook niks overgehouden aan blijvende schade?
Beide, en de meid in kwestiequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je of de naam of het nummer leuk zijn?
Dat heeft ie er dus niet aan overgehouden. Zit je weelderige kapsel voor je ogen?quote:
Is dat erg dan ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meid was sowieso wel leuk, maar wat te hip voor mij hoor.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in de trein een meisje tegenkom dat net zo'n trein fanatiekeling is als jij bent, zal ik haar je nummer gevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, vroeg of laat gaat dat altijd wrijven.
Of bussen-fanaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in de trein een meisje tegenkom dat net zo'n trein fanatiekeling is als jij bent, zal ik haar je nummer geven
Maar het gaat om de persoonlijkheid toch? Als dat klikt en jij ziet er verder ook nog leuk genoeg uit, dan zal dat geen probleem zijn toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, vroeg of laat gaat dat altijd wrijven.
Ik ga voor de bierdrinkende trein fanatiekelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |